Da’s gewoon standaard file met extra toeters erin gemonteerd.quote:
Dan zeg jij fijn 'jippie' na een wedstrijd en duik je je bed in.quote:Op zondag 7 juli 2024 08:29 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Da’s gewoon standaard file met extra toeters erin gemonteerd.
Echt, ik zie hier echt de lol niet van in. Hoogstens dat je een paar doorgedraaide XR-ers er finaal mee op de kast krijgt.
Precies. Geen overlast voor mijn buren, geen verkoudheid - want ik moest per se in die fontein gaan staan - en ook geen reden om te janken over de stijgende benzineprijzen.quote:Op zondag 7 juli 2024 08:34 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Dan zeg jij fijn 'jippie' na een wedstrijd en duik je je bed in.
Vergeet niet om ook eens lol te maken in het leven makker.quote:Op zondag 7 juli 2024 08:38 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Precies. Geen overlast voor mijn buren, geen verkoudheid - want ik moest per se in die fontein gaan staan - en ook geen reden om te janken over de stijgende benzineprijzen.
Zie mijn edit; er is nog niks gewonnen.quote:Op zondag 7 juli 2024 08:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Vergeet niet om ook eens lol te maken in het leven makker.
Zeer positief optimistisch blij persoon gespotquote:Op zondag 7 juli 2024 08:38 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Precies. Geen overlast voor mijn buren, geen verkoudheid - want ik moest per se in die fontein gaan staan - en ook geen reden om te janken over de stijgende benzineprijzen.
Edit; je hebt gewoon nog steeds niks gewonnen.
Dus?quote:Op zondag 7 juli 2024 08:40 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zie mijn edit; er is nog niks gewonnen.
Je kunt prima blij zijn zonder debiel te doen.quote:Op zondag 7 juli 2024 08:41 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Zeer positief optimistisch blij persoon gespot
Op naar de volgende wedstrijd natuurlijk.quote:
Voor de mensen die niet drinken een prima alternatief om je blijdschap te tonen lijkt mequote:Op zondag 7 juli 2024 08:42 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Je kunt prima blij zijn zonder debiel te doen.
Maar vertel; wat is er dan zo leuk aan tuterend rondjes op een rotonde rijden?
Hier heb je een punt.quote:Op zondag 7 juli 2024 08:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor de mensen die niet drinken een prima alternatief om je blijdschap te tonen lijkt me
Snapte ook al nooit waarom er zo overspannen over werd gedaan als Turken het deden
Vrij ziekelijk.quote:Op zondag 7 juli 2024 01:25 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[06-07, 21.00u Kwartfinale] Nederland - Turkije #1" van 01-06-2024 t/m 31-07-2024
nr / aantal posts / gebruiker
01 147 Coco
02 096 Wienerschnitzels
03 084 Pisces29
04 077 Caland
05 075 cherrycoke
06 070 ashardalan
07 066 Wotte
08 065 Ploplap
09 063 WheeledWarrior
10 061 roos94
Gefeliciteerd @:coco
Jij bent vast leuk op feestjesquote:Op zondag 7 juli 2024 08:47 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Hier heb je een punt.
Wat dan weer in hun voordeel spreekt; de belachelijke horecaprijzen.
Op dit platform kom ik doorgaans nogal sarcastisch uit de hoek.quote:
Mobiel niet.quote:Op zondag 7 juli 2024 08:51 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Op dit platform kom ik doorgaans nogal sarcastisch uit de hoek.
Kun je onderaan elke post van mij lezen.
Portugal werd EK met een 3e plaats in de poule.quote:Op zondag 7 juli 2024 09:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Toch wel grappig dat we een halve finale te danken hebben aan het nieuwe format. Met 16 landen waren we al lang thuis geweest.
Kan je allemaal uitzetten. Gratis tip.quote:Op zondag 7 juli 2024 09:09 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Raar. Op mijn iPhone zie ik het gewoon.
Koeman is beter dan Van Gaal, jij je zin.quote:Op zondag 7 juli 2024 08:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Beste prestatie op een EK sinds 2004. Petje af hoor
Ik moet naar een totaal andere wedstrijd hebben gekeken.quote:Op zondag 7 juli 2024 03:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Turkije speelde vanaf de eerste seconde om irritant te doen, te ontregelen, te huilen, het spel van Nederland af te stoppen, dus het kan me geen moer schelen of Simons rood had moeten krijgen of niet; het leek alsof elke NLse overtreding geel waard was en elke Turkse overtreding werd weggewuifd, dus had ik na een half uur zoiets van "trap die lijers maar gewoon doormidden, dan hebben ze echt iets om over te janken en naar hun enkels te grijpen"
Kan nog wel eens van pas komen in deze laatste fase van het toernooiquote:Op zondag 7 juli 2024 09:12 schreef PzKpfw het volgende:
Oranje heeft wel mooi als enige ploeg zonder verlengingen de halve weten te bereiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |