Vlak Andrea Stella ook niet uit.. En dan ánderen de les lezen over hun coureurs beter managen..quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:54 schreef Evenstar het volgende: [..] en zijn engineer ook, die twee gaan echt niet op een goede manier om met Norris
Is al bezig aan z'n zesde seizoenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:55 schreef Questular het volgende:
Norris is gewoon de jonge Verstappen geworden.
Welkom to the dark sidequote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef Evenstar het volgende:
Heb al 2x iets positiefs over Lewis gezegd dit weekend, moet niet gekker worden
Einde Q2 heeft hij gewoon een banker geplaatst.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef de_boswachter het volgende:
Zou Verstappen zich ingehouden hebben in Q1 en 2?
Is de tweede versnelling niet uitgekomen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef de_boswachter het volgende:
Nee dat kan hij nietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef de_boswachter het volgende:
Hij heeft schadequote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef de_boswachter het volgende:
Even ducttape eronder!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
schade
dus als hij er een p2 of 3 uithaalt is het knap
Wil je nu een sticker?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef Evenstar het volgende:
Heb al 2x iets positiefs over Lewis gezegd dit weekend, moet niet gekker worden
2 a 3 races?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe lang zal Perez nog voor Red Bull rijden?
Denk het ook eigenlijkquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Einde Q2 heeft hij gewoon een banker geplaatst.
Nu gaat het scherper let maar op.
Ja, Stella hoort er ook absoluut bij. In plaatsa van dat ze hem kalmeren wakkeren ze zijn frustratie alleen maar aan. Eerder vandaag ook al gezegd, zelfs als Norris/Piastri niks zeggen op de radio komen de engineers wel eens opeens uit het niets met "did X just move towards you". Weet even niet meer welke race dat was en bij wie, maar was toen ook echt van WTF .....quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vlak Andrea Stella ook niet uit.. En dan ánderen de les lezen over hun coureurs beter managen..![]()
![]()
Neeuh. dat is regressief ;-)quote:
Gewoon een 3D printer aan het werk zettenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe gaan ze dat repareren dan? Kleien ze er wat tegenaan of gaan ze carbonvezels vlechten?
Hij heeft een beschadigde vloer..quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef de_boswachter het volgende:
3D-printer op z'n kop onder de auto leggen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe gaan ze dat repareren dan? Kleien ze er wat tegenaan of gaan ze carbonvezels vlechten?
Hoop hetquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Einde Q2 heeft hij gewoon een banker geplaatst.
Nu gaat het scherper let maar op.
Valt mee, hij is bij de eersten buiten…quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft een beschadigde vloer..
Om een goede tijd neer te zetten.quote:
Zit bij Merc in het motorhomequote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Heeft Jos de halve RB pitbox al geklapt ?
die vloer gaan ze niet in een Q kunnen vervangenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Valt mee, hij is bij de eersten buiten…
Dat kan niet met een beschadigde vloer? Die gaan ze nu echt niet vervangen hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
die wil denk ik 1 extra rondjequote:
Rot op met die Wood Woody.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou boys
Laat ons even een British pole zien!
Lando of George graag.
Wat heeft als eerste buiten zijn te ermee te maken?!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die wil alle kansen benutten denk ikquote:
Onder tafeltje van Toto maybe?quote:
en regenboog, en unicorns!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nizno Kan jij een sticker met glitters maken voor @:Evenstar
Limiet van het concept?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:01 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe RB al hun voorsprong kwijt is geraakt in een relatief korte tijd. Zaten ze te slapen? Teveel focus op volgend jaar, omdat ze dachten dat ze er al waren?
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nizno Kan jij een sticker met glitters maken voor @:Evenstar
Horner getting his pole shined in the motorhome.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:01 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe RB al hun voorsprong kwijt is geraakt in een relatief korte tijd. Zaten ze te slapen? Teveel focus op volgend jaar, omdat ze dachten dat ze er al waren?
het laatstequote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:02 schreef wdn het volgende:
meteen paars in Sector 1
dat is of goed of de baan wordt sneller:X
overdrijven doe ik niet aan meequote:
McLaren, Mercedes hadden betere updatesquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:01 schreef Evenstar het volgende:
Windtunnel lijkt mij niet echt een probleem op zo'n korte termijn, misschien wel limiet van concept ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Limiet van het concept?
Minder windtunnel tijd?
ieuw iddquote:
Ze luisteren meteen hahahaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou boys
Laat ons even een British pole zien!
Lando of George graag.
Er zit meer in. 1e startrij?quote:
en dan, plus schade nog zo ver vooraan.. ik vind het erg knapquote:
Hij moest inhouden om zijn tijd niet te verliezenquote:
Oscarquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:05 schreef Mano_ het volgende:
Het is aan de Hulk om dat Britse feestje in het water te gooien
ik denk 3 of 4quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit meer in. 1e startrij?
ja kost zo 0.2quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij moest inhouden om zijn tijd niet te verliezen
Well spoken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:05 schreef D. het volgende:
Ik gun het de Britse F1-liefhebber wel, maar de chauvinistische niet
Wel het meest realistisch.quote:
Ik gun het alleen Chevy niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:05 schreef D. het volgende:
Kunnen ze met elkaar praten tijdens het rijdenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
En dan twee Nederlands sprekenden op 5 en 6
De longruns van Max waren dik in orde.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:05 schreef SiGNe het volgende:
De britten staan denk ik ook wel op qualiificatie settings, maar dan is het de vraag of hun long runs ook goed zijn.
Morgen met 3 man de eerste bocht in, Piastri moet remmen en Max pakt plek 1quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:05 schreef D. het volgende:
1 haas heeft al 1 ferrari verslagen dus jaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Een Haas sneller dan Ferrari, is het zo'n dag?
Man Man Manquote:
Understood.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Morgen met 3 man de eerste bocht in, Piastri moet remmen en Max pakt plek 1
We are checking.quote:
Please, corfirmquote:
Jammer die gruwelijke haat van je.quote:
Precies, al was dat nog wel met een onbeschadigde vloer.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De longruns van Max waren dik in orde.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer die gruwelijke haat van je.
Vertrouwen, vertrouwenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft als eerste buiten zijn te ermee te maken?!
Nou nou nouquote:
George staat toch echt P1 vriendquote:
Met een Landoquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:12 schreef D. het volgende:
2 Mercedessen in bocht 1, als dat maar goed gaat
Morgen worden puntjes pas verdeeld.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
George staat toch echt P1 vriend
Dat is heel mooi voor hem, dik verdiendquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
George staat toch echt P1 vriend
Uh, okequote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:12 schreef pmponer het volgende:
Ik denk dat Max het publiek gewoon zat is.
RB master plan. Die jankt alle 3 voor hem morgen in corner 1 van de baan. Kamikaze.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:12 schreef pmponer het volgende:
Ik denk dat Max het publiek gewoon zat is.
Is Jos al in de motorhome van Mercedes gesignaleerd?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:12 schreef Evenstar het volgende:
Toto vooral blij dat die nu aan Max laat zien dat Mercedes een winnende auto heeftMax naar Mercedes confirmed
inderdaad, heeft ie netjes gedaanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is heel mooi voor hem, dik verdiend
quote:
Bij F1 riepen ze zelfs "long time ago WE had a 1-2"quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky doet alsof ze blij zijn voor Russell.
Heb met uitzondering het commentaar op F1TV een keertje op NL gezet ipv EN, die zullen wel helemaal van d'r stoel afglijden met deze top 3quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Britten gaan helemaal uit hun dak.
Deze mogen ze hebben, vanavond niks en morgen ook weer niet.
TeamLH meltdown volgend jaarquote:
Weer de ball gedropt door Norris.quote:
De birthplace of F1 omdat de Fransen een raceserie hadden opgezet voor Italiaanse renstallen en het seizoen op Silverstone lieten beginnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bij F1 riepen ze zelfs "long time ago WE had a 1-2"
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:16 schreef Evenstar het volgende:
Wel blij dat Russell nu echt onder schaduw van Lewis is gekomen. Doet het echt prima.
Ze passen wel bij elkaar. Hebben allebei altijd een snellere auto nodig, maken veel drama, maken veel fouten en geven op de belangrijkste momenten niet thuis.quote:
Met zo'n pet en matje sla je in Maaskantje geen slecht figuurquote:
Zeeer jammer van T4. Anders stond ie gewoon p2quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat een beestachtige ronde van koning Max met een beschadigde auto
wel een mooie petquote:
Nu hij Britse coureur no 4 is racet hij maar voor Vaticaanstad.quote:
Ja het ligt altijd wel ergens aanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:19 schreef mikieu het volgende:
[..]
Zeeer jammer van T4. Anders stond ie gewoon p2
Ik hou mijn hart vast voor morgenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:11 schreef Legoblokje het volgende:
Max P4, had volgens mij veel erger gekund.
Zijn toch ook twee Britten?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bij F1 riepen ze zelfs "long time ago WE had a 1-2"
Max zal de kalmte wel bewaren. Ik denk dat Hamilton en Russell als een stel gekken gaan.quote:
Geen dacht ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:24 schreef Nober het volgende:
Mag je de vloer vernieuwen? Hoeveel plekken op de grid kost dat dan?
Dat kost geen plekken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:24 schreef Nober het volgende:
Hij maakt teveel foutenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:24 schreef Perox het volgende:
[..]
Waarvoor precies? Max had zeer sterke long run.
1 op 1 uitwisselen mag altijd voor niet power partsquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:24 schreef Nober het volgende:
Lets hope soquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max zal de kalmte wel bewaren. Ik denk dat Hamilton en Russell als een stel gekken gaan.
Valt wel mee. Max gaat gewoon racen en kijken of hij kan winnen. En anders wordt het strategie.quote:
Ik zag eigenlijk geen fouten, er kwam op het verkeerde moment regen waardoor hij eraf schoot. Daarna goed hersteld maar met de schade aan de vloer niet verder dan een P4 kunnen komen. Voor morgen ligt alles nog open. Inhalen op Silverstone is goed mogelijk. Gewoon heel blijven aan de start en dan de undercut op Lando. Ik weet niet of Mercedes wel genoeg race pace heeft.quote:
Als het morgen weer dit weer is en hij weer schade rijdt is het gedaanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:27 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik zag eigenlijk geen fouten, er kwam op het verkeerde moment regen waardoor hij eraf schoot. Daarna goed hersteld maar met de schade aan de vloer niet verder dan een P4 kunnen komen. Voor morgen ligt alles nog open. Inhalen op Silverstone is goed mogelijk. Gewoon heel blijven aan de start en dan de undercut op Lando. Ik weet niet of Mercedes wel genoeg race pace heeft.
Dat kan, maar hij zal niet de enige zijn denk ik. Ik verwacht morgen meer wagens in het grind.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het morgen weer dit weer is en weer schade rijdt is het gedaan
Het gaat iig een spannende race wordenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan, maar hij zal niet de enige zijn denk ik. Ik verwacht morgen meer wagens in het grind.
Die denken niet zoals jij.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als McLaren en Mercedes een beetje samenwerken kunnen ze ervoor zorgen dat Red Bull niet wint
Ja, dat deden ze. Alsof ze wereldkampioen voetbal werden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb met uitzondering het commentaar op F1TV een keertje op NL gezet ipv EN, die zullen wel helemaal van d'r stoel afglijden met deze top 3
Dat zonder meerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het gaat iig een spannende race worden
Hoop het niet maar er is een kansquote:
Rtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:22 schreef Rianne84 het volgende:
Nou dan hebben de Britten deze leuke uitslag, dan kunnen ze straks mooi verliezen op het voetbalveld.
Iedere coureur heeft vandaag en gisteren wel een momentje gehad. Dat zegt niet zoveel. Degene die de minste fouten maakt wint morgen.quote:
Tot een bepaald tijdstip dacht ik. Als ze langer doorwerken dan kan dat een penalty opleveren.quote:
https://shop-int.mercedesamgf1.com/quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar kun je die kopen? Wil ook zo’n pet.
Iirc mag een team twee of drie keer langer doorwerken als ze het maar aanvragenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Tot een bepaald tijdstip dacht ik. Als ze langer doorwerken dan kan dat een penalty opleveren.
Drie en een half uur?
Per auto of per team?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Iirc mag een team twee of drie keer langer doorwerken als ze het maar aanvragen
Wat is de straf?quote:
Dagje huisarrest.quote:
In de F1 zijn de straffen 10 keer hoger.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In Nederland 300 euro + 9 euro administratiekosten
Stroll is nu bij de stewards.quote:
ook de administratiekosten?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
In de F1 zijn de straffen 10 keer hoger.
Voor te snel rijden in de pitstraat is het namelijk 100 euro per kilometer overschrijding.
Op de openbare weg in Nederland is het 10 euro per kilometer.
Altijd administratiekostenquote:
Rustig achterover hangen die eerste ronde en profiteren waar het kan.quote:
Ben benieuwd wie Hamilton er dit keer af gaat tikkenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Rustig achterover hangen die eerste ronde en profiteren waar het kan.
Russell, Hamilton en Norris zullen bereid zijn veel risico te nemen. Geen reden voor Max om hetzelfde te doen.
Het begint wel pijnlijk te worden, ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Lawson maar in de RedBull voor 3 races.
Kan Perez even afkijken hoe het moet.
Die zijn bij zijn eindtijd opgeteldquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:39 schreef potjecreme het volgende:
Wat is er gebeurd met de 5sec straf van de vorige race voor Norris?
Die is bij zijn tijd opgeteld vorige race. Hij was gewoon geklasseerd.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:39 schreef potjecreme het volgende:
Heeft hij gewoon ingelost voor hij officieel uit viel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:39 schreef potjecreme het volgende:
Perez rijdt gewoon door tot 2026. Vorig jaar was die niet beter dus waarom zou die nu ineens geboot moeten wordenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Lawson maar in de RedBull voor 3 races.
Kan Perez even afkijken hoe het moet.
Hij kwalificeert duidelijk slechter dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Perez rijdt gewoon door tot 2026. Vorig jaar was die niet beter dus waarom zou die nu ineens geboot moeten worden
Komt ook omdat de verschillen vooraan veel kleiner zijn geworden. Dan valt het veel meer op omdat het nu veel posities begint te kostenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij kwalificeert duidelijk slechter dan vorig jaar.
Het is meer zo dat de andere auto's ingelopen zijn op Red Bull, Perez zelf presteert ongeveer gelijkquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij kwalificeert duidelijk slechter dan vorig jaar.
Precies, laat ze het eerst voorin maar uitvechten en bandjes slijten.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Rustig achterover hangen die eerste ronde en profiteren waar het kan.
Russell, Hamilton en Norris zullen bereid zijn veel risico te nemen. Geen reden voor Max om hetzelfde te doen.
wel al de tweede van het seizoen voor hem, dus hij moet oppassenquote:
Ik heb de indruk dat hij vaak niet eens in Q3 zit en een Hulkenberg bijvoorbeeld wel. Komt dat echt door de kleinere verschillen?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komt ook omdat de verschillen vooraan veel kleiner zijn geworden. Dan valt het veel meer op omdat het nu veel posities begint te kosten
Ja, want Perez is niet heel veel beter/slechter dan vorig jaarquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat hij vaak niet eens in Q3 zit en een Hulkenberg bijvoorbeeld wel. Komt dat echt door de kleinere verschillen?
Hmm maar Marko zegt dat hij uit vorm is. Ik denk dus wel dat hij slechter is dan vorige jaar en dat de verschillen kleiner zijn geworden. We mogen van hem echt wel Q3 verwachten. Als een Haas het kan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, want Perez is niet heel veel beter/slechter dan vorig jaar
Max aan de binnenkant in Copsequote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max zal de kalmte wel bewaren. Ik denk dat Hamilton en Russell als een stel gekken gaan.
Engelsen.quote:
Maar dan met 3quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Twee Britjes op de voorste rij in Engeland, dat wordt een Barcelona 2016 herhaling
Toen Max de leeftijd had die Norris nu heeft reed hij al 7 jaar in de F1.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:55 schreef Questular het volgende:
Verstappen was toen ook sneller.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:55 schreef Questular het volgende:
Met een volle tank een divebomb aan de binnenkant, apex missen, tegenstander het ziekenhuis inrijden, onder rode vlag reparaties aan je auto doen, de race winnen en dan over de top feest vieren en de ander de schuld geven van de crashquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:53 schreef Zorro het volgende:
Dit lijkt me een uitstekende uitgangssituatie om Hamilton in Copse in te halen aan de binnenkant
Dat tikje laat ik liever aan Norris of Russel overquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Met een volle tank een divebomb aan de binnenkant, apex missen, tegenstander het ziekenhuis inrijden, onder rode vlag reparaties aan je auto doen, de race winnen en dan over de top feest vieren en de ander de schuld geven van de crashlijkt een mooi scenario voor morgen.
Gaat Piastri niet doen. Daar is hij te goed voorquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:20 schreef Jane het volgende:
Hopelijk laat Piastri zich niet vertellen dat hij zijn eigen race moet opgeven door Verstappen eraf te rijden.Ik zie die Zak echt overal voor aan.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:20 schreef Jane het volgende:
Hopelijk laat Piastri zich niet vertellen dat hij zijn eigen race moet opgeven door Verstappen eraf te rijden.Ik zie die Zak echt overal voor aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |