Vlak Andrea Stella ook niet uit.. En dan ánderen de les lezen over hun coureurs beter managen..quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:54 schreef Evenstar het volgende: [..] en zijn engineer ook, die twee gaan echt niet op een goede manier om met Norris
Is al bezig aan z'n zesde seizoenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:55 schreef Questular het volgende:
Norris is gewoon de jonge Verstappen geworden.
Welkom to the dark sidequote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef Evenstar het volgende:
Heb al 2x iets positiefs over Lewis gezegd dit weekend, moet niet gekker worden
Einde Q2 heeft hij gewoon een banker geplaatst.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef de_boswachter het volgende:
Zou Verstappen zich ingehouden hebben in Q1 en 2?
Is de tweede versnelling niet uitgekomen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef de_boswachter het volgende:
Nee dat kan hij nietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef de_boswachter het volgende:
Hij heeft schadequote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef de_boswachter het volgende:
Even ducttape eronder!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
schade
dus als hij er een p2 of 3 uithaalt is het knap
Wil je nu een sticker?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef Evenstar het volgende:
Heb al 2x iets positiefs over Lewis gezegd dit weekend, moet niet gekker worden
2 a 3 races?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe lang zal Perez nog voor Red Bull rijden?
Denk het ook eigenlijkquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Einde Q2 heeft hij gewoon een banker geplaatst.
Nu gaat het scherper let maar op.
Ja, Stella hoort er ook absoluut bij. In plaatsa van dat ze hem kalmeren wakkeren ze zijn frustratie alleen maar aan. Eerder vandaag ook al gezegd, zelfs als Norris/Piastri niks zeggen op de radio komen de engineers wel eens opeens uit het niets met "did X just move towards you". Weet even niet meer welke race dat was en bij wie, maar was toen ook echt van WTF .....quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vlak Andrea Stella ook niet uit.. En dan ánderen de les lezen over hun coureurs beter managen..![]()
![]()
Neeuh. dat is regressief ;-)quote:
Gewoon een 3D printer aan het werk zettenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe gaan ze dat repareren dan? Kleien ze er wat tegenaan of gaan ze carbonvezels vlechten?
Hij heeft een beschadigde vloer..quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef de_boswachter het volgende:
3D-printer op z'n kop onder de auto leggen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe gaan ze dat repareren dan? Kleien ze er wat tegenaan of gaan ze carbonvezels vlechten?
Hoop hetquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Einde Q2 heeft hij gewoon een banker geplaatst.
Nu gaat het scherper let maar op.
Valt mee, hij is bij de eersten buiten…quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft een beschadigde vloer..
Om een goede tijd neer te zetten.quote:
Zit bij Merc in het motorhomequote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Heeft Jos de halve RB pitbox al geklapt ?
die vloer gaan ze niet in een Q kunnen vervangenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Valt mee, hij is bij de eersten buiten…
Dat kan niet met een beschadigde vloer? Die gaan ze nu echt niet vervangen hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
die wil denk ik 1 extra rondjequote:
Rot op met die Wood Woody.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou boys
Laat ons even een British pole zien!
Lando of George graag.
Wat heeft als eerste buiten zijn te ermee te maken?!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die wil alle kansen benutten denk ikquote:
Onder tafeltje van Toto maybe?quote:
en regenboog, en unicorns!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nizno Kan jij een sticker met glitters maken voor @:Evenstar
Limiet van het concept?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:01 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe RB al hun voorsprong kwijt is geraakt in een relatief korte tijd. Zaten ze te slapen? Teveel focus op volgend jaar, omdat ze dachten dat ze er al waren?
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nizno Kan jij een sticker met glitters maken voor @:Evenstar
Horner getting his pole shined in the motorhome.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:01 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe RB al hun voorsprong kwijt is geraakt in een relatief korte tijd. Zaten ze te slapen? Teveel focus op volgend jaar, omdat ze dachten dat ze er al waren?
het laatstequote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:02 schreef wdn het volgende:
meteen paars in Sector 1
dat is of goed of de baan wordt sneller:X
overdrijven doe ik niet aan meequote:
McLaren, Mercedes hadden betere updatesquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:01 schreef Evenstar het volgende:
Windtunnel lijkt mij niet echt een probleem op zo'n korte termijn, misschien wel limiet van concept ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Limiet van het concept?
Minder windtunnel tijd?
ieuw iddquote:
Ze luisteren meteen hahahaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou boys
Laat ons even een British pole zien!
Lando of George graag.
Er zit meer in. 1e startrij?quote:
en dan, plus schade nog zo ver vooraan.. ik vind het erg knapquote:
Hij moest inhouden om zijn tijd niet te verliezenquote:
Oscarquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:05 schreef Mano_ het volgende:
Het is aan de Hulk om dat Britse feestje in het water te gooien
ik denk 3 of 4quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit meer in. 1e startrij?
ja kost zo 0.2quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij moest inhouden om zijn tijd niet te verliezen
Well spoken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:05 schreef D. het volgende:
Ik gun het de Britse F1-liefhebber wel, maar de chauvinistische niet
Wel het meest realistisch.quote:
Ik gun het alleen Chevy niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:05 schreef D. het volgende:
Ik gun het de Britse F1-liefhebber wel, maar de chauvinistische niet
Kunnen ze met elkaar praten tijdens het rijdenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
En dan twee Nederlands sprekenden op 5 en 6
De longruns van Max waren dik in orde.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:05 schreef SiGNe het volgende:
De britten staan denk ik ook wel op qualiificatie settings, maar dan is het de vraag of hun long runs ook goed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |