ja als hij naast de baan gaat is logisch dat S2 weg isquote:
regen iddquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:25 schreef JohnBercow het volgende:
Red Bull heeft een heel groot probleem
Nee, op slicks. Net als iedereenquote:
Spannendquote:
P10.quote:
Ohquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jongens, de band bij de tijden is de band waarop betreffende tijd is gezet, NIET de huidige band
Tering wat loop ik ver achterquote:
en hij weet het voor elkaar te krijgen om door te glijden bij het grind, waar Perez in het grind stil kwam te staanquote:
Pas in Q3.quote:
+ de zandzakkenquote:
Q1 en Q2 is alleen maar overlevenquote:
Max mazzelt harderquote:
Je loopt achterquote:
viaplay?quote:
🤨quote:
Erg bevorderlijk is het iig nietquote:
ja en meer grindquote:
Hij kan tenminste in tegenstelling tot een bepaalde mexicaanquote:
Norris en Russell bij Max op het podiumquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit zou weleens een dik Brits feestje kunnen worden dit weekend.
Hopp Schwiiz!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Laat ze, het land is praktisch failliet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
nou dit was ok gewoon geluk dat Max overdwars er over kon, Perez kwam in de rijrichting terecht... en dan ben je gezienquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij kan tenminste in tegenstelling tot een bepaalde mexicaan
Grand prix radioquote:
We gunnen het ze van harte!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Daar heb je volgens mij zelf invloed opquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dit was ok gewoon geluk dat Max overdwars er over kon, Perez kwam in de rijrichting terecht... en dan ben je gezien
Omdat die als een totale debiel aan zijn stuur trokquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dit was ok gewoon geluk dat Max overdwars er over kon, Perez kwam in de rijrichting terecht... en dan ben je gezien
Dit verdient een TRquote:
Beetje een te hoog "kijk mij eens veel weten" gehalte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |