Moet je alleen niet in het hoogseizoen gaan want dan is erg nergens plek... hebben wij gehad in Italië uren maar dan ook uren gereden om een hotel te vinden...quote:Op zondag 7 juli 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen geplande, maar een spontane vakantie die zijn vaak wel het leukst zegt men
Je moet dan wel plannen vlak voor je vertrekt natuurlijk, niet zo maar gaanquote:Op zondag 7 juli 2024 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Moet je alleen niet in het hoogseizoen gaan want dan is erg nergens plek... hebben wij gehad in Italië uren maar dan ook uren gereden om een hotel te vinden...
Mijn man dacht dat het wel konquote:Op zondag 7 juli 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet dan wel plannen vlak voor je vertrekt natuurlijk, niet zo maar gaan
Gelukkig is het goed gekomen, maar als je zoeken moet kan ik mij voorstellen dat je je het even niet leuk vondquote:Op zondag 7 juli 2024 07:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mijn man dacht dat het wel kon
We hadden de 2de week wel een hotel besproken hoor... maar de 1ste week was op de bonnefooi... wel in gave hotels gezeten en mooie plekjes gezien..
Neej dat was wel even stressen soms... de 1ste nacht vooral... haha...quote:Op zondag 7 juli 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig is het goed gekomen, maar als je zoeken moet kan ik mij voorstellen dat je je het even niet leuk vond
Nog steeds in de keuken? Begin na die paar dagen toch wel honger te krijgen hoor!quote:
SPOILER: trailerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Vooral dat effe hé...quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nog steeds in de keuken? Begin na die paar dagen toch wel honger te krijgen hoor!
quote:Op woensdag 10 juli 2024 01:05 schreef KinKiJan het volgende:
Ben bezig met Ripley. Normaal hoeven de trage series van mij niet zo, maar het verhaal en de beelden (Italië inde jaren 60) hielden me geïnteresseerd, goed geluid/muziek ook. Het is zwart/wit, maar dat maakt het er zeker niet minder om. Ben nu bij 6/8 aflevering en vind het alleen al door de sfeer echt wel een aanrader.Ooh wat knap dat jij zwart/ wit kan kijken, ik haak dan gelijk af hoe goed de serie ook is...SPOILER: trailerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Jepquote:
Ik heb er zin in. Gaat spannend wordenquote:
Ja ik ben ook benieuwdquote:Op woensdag 10 juli 2024 07:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er zin in. Gaat spannend worden
quote:Op woensdag 10 juli 2024 01:05 schreef KinKiJan het volgende:
Ben bezig met Ripley. Normaal hoeven de trage series van mij niet zo, maar het verhaal en de beelden (Italië inde jaren 60) hielden me geïnteresseerd, goed geluid/muziek ook. Het is zwart/wit, maar dat maakt het er zeker niet minder om. Ben nu bij 6/8 aflevering en vind het alleen al door de sfeer echt wel een aanrader.Ik heb hem in mijn lijst gezet.. ik houdt echt van dit soort seriesSPOILER: trailerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Dat zeker want is al erg lang geledenquote:Op woensdag 10 juli 2024 07:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik ben ook benieuwd
Ik ben wel niet zo'n voetbalkenner maar natuurlijk supergaaf dat ze in de halve finale staan...![]()
Dus het gaat nog heel spannend worden...quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zeker want is al erg lang geledenDat ze het gaan redden is nog maar de vraag.. ik vrees het ergste
Voetballen?quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dus het gaat nog heel spannend worden...![]()
Ik blijf gewoon net m'n vlaggetje zwaaien dan komt het helemaal goed....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |