Jij een bakkie, ik een theetje...quote:
Ik eet zo een beetje griekse yoghurt, altijd makkelijk geen gedoequote:Op zondag 7 juli 2024 06:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij een bakkie, ik een theetje...![]()
Strakjes lekker een ontbijtje in elkaar flansen...
Hey Dotquote:
Hoe is het met je? In nederland aan het werk of zit je in het buitenland?quote:
Ja na de 1-0 was ik er ook wel even bang voorquote:Op zondag 7 juli 2024 06:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
In het begin dacht ik, dat gaat um niet worden...
Lekker thuisquote:Op zondag 7 juli 2024 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met je? In nederland aan het werk of zit je in het buitenland?
Ga je nog wat doen in je vakantie?quote:Op zondag 7 juli 2024 06:37 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker thuis![]()
Alles prima maar heb wel zin in vakantie
Dat eet ik meestal s'avonds...quote:Op zondag 7 juli 2024 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet zo een beetje griekse yoghurt, altijd makkelijk geen gedoe
Ik ben niet zo grote eter, heb ook nooit honger in de ochtendquote:Op zondag 7 juli 2024 06:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat eet ik meestal s'avonds...
Ooh ik vind het heerlijk om een uitgebreid ontbijt te maken... op zondag dan hé... ontbijt op bed...
Jaaaa spannend hoor...quote:Op zondag 7 juli 2024 06:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja na de 1-0 was ik er ook wel even bang voor![]()
En nu op naar woensdag
Ja dan houdt het op inderdaad, het is wel maf want doordeweeks kan het ontbijt me ook gestolen worden, hooguit een cracker... maar op zondag moet het gebeuren ik eet maar anderhalf hard broodje ook niet echt veel...quote:Op zondag 7 juli 2024 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo grote eter, heb ook nooit honger in de ochtend
Het is dat het moet maar anders...
Gewoon de gezelligheid denk ikquote:Op zondag 7 juli 2024 06:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dan houdt het op inderdaad, het is wel maf want doordeweeks kan het ontbijt me ook gestolen worden, hooguit een cracker... maar op zondag moet het gebeuren ik eet maar anderhalf hard broodje ook niet echt veel...
Nee, niet echt ben heel veel terug aan het kijken wat ik al lang opgenomen hadquote:Op zondag 7 juli 2024 06:57 schreef Frummelie het volgende:
Ben je nog iets leuks aant volgen op Videoland of Netflix Dot?
Oooh ja die series volg ik ook..quote:Op zondag 7 juli 2024 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet echt ben heel veel terug aan het kijken wat ik al lang opgenomen had
Vaak te maken met eerste hulp etc met een helicopter of ambu
Nee tv is ook niet veel aan. Ik heb in de loop der tijd zoveel opgenomen dat ik dat maar eens eerst af ga kijken en verwijderenquote:Op zondag 7 juli 2024 07:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ja die series volg ik ook..
Ben af en toe wel onwijs aant zoeken om iets leuks te vinden...tv is ook geen reet aan..🙄
Ja je hebt groot gelijk, heb je lekker iets te kijken in ieder gevalquote:Op zondag 7 juli 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee tv is ook niet veel aan. Ik heb in de loop der tijd zoveel opgenomen dat ik dat maar eens eerst af ga kijken en verwijderen
Ja vast wel maar heb nog niks gepland. Kijk dan wel. Eerst nog een paar weken werken.quote:
Ik vind die RLSsen niet zo heel veel meer aan, er mag zoveel niet meer het is daarom ook vaak saaiquote:Op zondag 7 juli 2024 07:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja je hebt groot gelijk, heb je lekker iets te kijken in ieder geval
Het wordt gewoon tijd voor een real live programma...
Geen geplande, maar een spontane vakantie die zijn vaak wel het leukst zegt menquote:Op zondag 7 juli 2024 07:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vast wel maar heb nog niks gepland. Kijk dan wel. Eerst nog een paar weken werken.
Is ook zo maar beter iets dan niets... hiquote:Op zondag 7 juli 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind die RLSsen niet zo heel veel meer aan, er mag zoveel niet meer het is daarom ook vaak saai
Dat is waar, en als je er een stukje van mist is het niet zo erg je kan terug spoelenquote:Op zondag 7 juli 2024 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is ook zo maar beter iets dan niets... hi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |