Gewoon graag... neej met suikervrije druppels...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed zo, smaakje of gewoon?
(hier sterke thee, met een zoetje)
Hahaha nee ook hapjes en dergelijke. Het is echt een tof buurtcentrum dat heel veel organiseert en zo. Leuke mensen, leuke activiteiten. Alleen ook wel volksbuurtje. Helemaal niks mis mee, maar ja... je snapt me welquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou gezellig buurtcentrum dan... alleen dat bier haha
Je kan toch op tijd je mandje in... lekker doen hoor...
Hahahahaha klinkt goed. Met thee van alle markten thuis hierquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gewoon graag... neej met suikervrije druppels...
Toppertje...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahaha klinkt goed. Met thee van alle markten thuis hier
Dat is waar het eet wel moeilijk zo broodjequote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind zo'n rol makkelijk eten, gewoon op de hand. Doe ik dat met zo'n kwart Turks brood met döner kom ik er uit te zien als een baby met appelmoes ofzo
Maar beiden heerlijk!
Ja ik hoor het hier ook veel. Had er niet eens aan gedacht dat het dat zou kunnen zijn, was meer verbaasd over het feit dat ik over de 39,5 koorts had. Ik en koortst dat past niet bij elkaar, dat heb ik neverquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja vervelend is dat hé bij Corona... hier in het noorden loopt het aantal Corona patiënten ook weer op... althans hier in de buurt...
Wat heeft die Dotje nu weer gedaanquote:
Ik moet je ook eerlijk zeggen dat ik er niet meer over na denk totdat m'n vriendin zei, potver heb ik weer Corona....ooh ja die ellende hebben we ook nog, dacht ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik hoor het hier ook veel. Had er niet eens aan gedacht dat het dat zou kunnen zijn, was meer verbaasd over het feit dat ik over de 39,5 koorts had. Ik en koortst dat past niet bij elkaar, dat heb ik never
Nu dus wel
Iemand zei het ook tegen mij, heb jij geen corona. Ik zeg ook nog nee. De dokter was een avond van te voren nog hier. Hoge koorts en boezemfibrileren man wat voelde ik mij naar. Maar die vroeg en zei ook niets over coronaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik moet je ook eerlijk zeggen dat ik er niet meer over na denk totdat m'n vriendin zei, potver heb ik weer Corona....ooh ja die ellende hebben we ook nog, dacht ik.
Ja klooie is dat die hoge koorts word je ook doodmoe van.. ik heb ook nooit koorts.. behalve bij Corona dan...
Nou eigenlijk gek dat je dokter niet even een testje heeft gedaan... kan je nagaan, we zijn er allemaal niet meer zo mee bezig... maar het sluimert wel door...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand zei het ook tegen mij, heb jij geen corona. Ik zeg ook nog nee. De dokter was een avond van te voren nog hier. Hoge koorts en boezemfibrileren man wat voelde ik mij naar. Maar die vroeg en zei ook niets over corona
Dus de volgende dat toen iemand dat tegen mij zei een testje gedaan. En ik had de volle kaart, bingo
Child heeft zelf geopendquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha een nieuwe geopend ChildoftheStars had de laatste....
Oooh sorry, dan heb ik het fout begrepen....Child zei, ik had toch de laatste en toen was ik ervan uitgegaan dat jij een nieuwe had geopend...quote:
Haha ik gooide hem open en dacht toen ineens van "verrek was ik het wel"quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh sorry, dan heb ik het fout begrepen....Child zei, ik had toch de laatste en toen was ik ervan uitgegaan dat jij een nieuwe had geopend...![]()
Dan zijn deze voor mij...![]()
![]()
Haha neej joh, ik had gewoon even moeten kijken.. mijn schuld...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik gooide hem open en dacht toen ineens van "verrek was ik het wel"
Sorry voor het misverstand
Maar Dotje geniet stiekem wel van zweepjes hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha neej joh, ik had gewoon even moeten kijken.. mijn schuld...
Oohooo ja dat doet ze...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar Dotje geniet stiekem wel van zweepjes hoor
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh sorry, dan heb ik het fout begrepen....Child zei, ik had toch de laatste en toen was ik ervan uitgegaan dat jij een nieuwe had geopend...![]()
Dan zijn deze voor mij...![]()
![]()
Ik deel ze liever uit dan ik ze ontvangquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar Dotje geniet stiekem wel van zweepjes hoor
Nu heb ik er zin inquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:15 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje over 2 maanden of eerder zitten we weer kruidnootjes te knagen...
Niet zoveel eisen stellen zegquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik deel ze liever uit dan ik ze ontvang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |