Lekker spannend hé...quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Frummel! [ link | afbeelding ]
boh jaquote:
Ja zeker dit is heerlijk om naar te kijken al zit ik soms wel met samengeknepen billetjes...quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
boh jaheel spannend
liever wel een spannende wedstrijd om te kijken dan een saaie.. waarbij ze allebei verdedigend spelen.
maar er mag nog wel een doelpunt in voor Ned nu we richting eind gaan..
Ik uh zit hier regelmatig een vloekje te doen ookquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja zeker dit is heerlijk om naar te kijken al zit ik soms wel met samengeknepen billetjes...
Vloekje...quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik uh zit hier regelmatig een vloekje te doen ook
Veel plezier!quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:55 schreef Frummelie het volgende:
Nou ik ga even de Bondgenoten terug kijken....![]()
Toedeliee Kissing...
Er was geen roze tompouche meer te koopquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
Zo dat was snel.. Morgen de Oranje Tompoezen in de aanbieding.. elk nadeel hep se Voordeel
Hey Birdie, jij ook weer eens hierquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:54 schreef Kissingbird het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er wordt weer gepost hier
Ik las elders al dat de scheidsrechter was omgekochtquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
Gelijkspel, verlengen, verliezen met strafschoppen... Het Lot van Oranje
Nou dat zou alleen maar vreselijk zijn als dat echt waar is...quote:Op donderdag 11 juli 2024 05:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las elders al dat de scheidsrechter was omgekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |