Haha, nou die oudere zwart/wit films films sla ik ook over, maar vraag me bij nieuwe films of series die ze met opzet in z/w maken wel af waarom ze dat deden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 06:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh wat knap dat jij zwart/ wit kan kijken, ik haak dan gelijk af hoe goed de serie ook is...
Jahhhh.... haha lief...quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws! Dat vind ik mooi en lief
Ach... ze vindt dat zo leuk. Gevalletje soms doe je iets voor een ander. En die anderhalf uur kan ik wel aanquote:
Dat idd!quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het geeft gewoon rust denk omdat niks moet of hoeft... nou dan mag het toch ook goed voelen na 5 jaar...
Hmmm wat zijn jullie lekker aant snaaien...schansenquote:Op woensdag 10 juli 2024 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kom er net uit, tosti gemaakt met de brie die ik nog overhad. Je kunt het een tussendoortje noemen na ontbijt/voor lunch, ik noem het gewoon schransen
Nee zelf niet maar collega was jarigquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maak me helemaal gek...
Ben je jarig??
Gelukkig heb ik die tijd achter mij, deed dat wel altijd met mijn zoon toen hij nog thuiswoondequote:Op woensdag 10 juli 2024 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... ze vindt dat zo leuk. Gevalletje soms doe je iets voor een ander. En die anderhalf uur kan ik wel aan
En dan kom je ons hier lekker makenquote:
Ja die ene keer dat ik taart eetquote:
Inspiratie aan het op doen?quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit naar een BBQ wedstrijd programma te kijken op Netflix jeetje wat worden daar lekkere dingen gemaakt..![]()
Ja ik ook wel. Kijk alleen zo goed als geen tv meer maar youtube is ook een goudmijn aan kook en eet "programmas".quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ook maar ik vind kookprogramma's heerlijk om naar te kijken....
Oooh ja daar kan je ook je hart ophalen, ik kijk daar ook regelmatig.... dus jij bent ook wel een kookfreakje hi..?quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Kijk alleen zo goed als geen tv meer maar youtube is ook een goudmijn aan kook en eet "programmas".
Wanneer ik een keer noodgedwongen moet koken koop ik voorgesneden groenten, alreeds geschilde aardappelen, en vlees die kort om en om moet worden gebakken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ook maar ik vind kookprogramma's heerlijk om naar te kijken....
Oow Thnx dat is ook geinig... ga ik effe kijken strakjes...👍quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:57 schreef engine het volgende:
Ook op youtube...![]()
Vanaf kwart voor vijf kun je de oranje gekte in Dortmund live volgen en thuis op de bank meehupsen van links naar rechts![]()
Oohooooo hahaha jij wil er heel rap vanaf zijn.... geen romantisch diner in elkaar flansen voor je meisje dus..quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wanneer ik een keer noodgedwongen moet koken koop ik voorgesneden groenten, alreeds geschilde aardappelen, en vlees die kort om en om moet worden gebakken.
Het wil niet zeggen dat het vies smaakt hé.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oohooooo hahaha jij wil er heel rap vanaf zijn.... geen romantisch diner in elkaar flansen voor je meisje dus..
Was het lekkerquote:
Neej dat zeg ik toch ook nergens..quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het wil niet zeggen dat het vies smaakt hé.![]()
Maak ook wel eens een soort van chinees, zonder chinees te bestellen.
Met de elektrische wok, voorgestoomde rijst die je niet vooraf hoeft te koken, voorgesneden champignons en groenten en reeds gekruide kipblokjes, en dan met een klodder hete mangochutney, is het een feest.
Jazekerquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ja daar kan je ook je hart ophalen, ik kijk daar ook regelmatig.... dus jij bent ook wel een kookfreakje hi..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |