mee eens.quote:
dan ga ik zeker kijken!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:50 schreef HiDiHo het volgende:
Als de race ook dit is? gaat nog leuk worden
Slip Sliding Awayquote:
dat heb ik niet gezegdquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je was van plan om niet te doen?
Klinkt als @:Nattekat praktijken
Je kunt er niets meequote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je was van plan om niet te doen?
Klinkt als @:Nattekat praktijken
Van george naar lewis overgestapt?quote:
Zat meer aan deze te denken:quote:
eh, nopequote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis showing who’s the king of Silverstone!
ik was wat meer in de slow moodquote:
jawel hij laat de king aan Lecquote:
quote:
Je hebt iets te vaak naar dit nummer geluisterd:quote:
voor mij welquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:01 schreef HiDiHo het volgende:
Je kan ook teveel van banden houden....
[ afbeelding ]
koud?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:01 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Wereldnummerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt iets te vaak naar dit nummer geluisterd:
Denk dat ze een goede band hebbenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:01 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Zeiden ze ook ja?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:01 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral een warme bandquote:
mevrouw Emely de Heusquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die academy drivers zijn wel cuties eerlijk
Hot damn brotherquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
mevrouw Emely de Heus
[ afbeelding ]
Die heeft duidelijk talentquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
mevrouw Emely de Heus
[ afbeelding ]
Gasly heeft een grindbak gekocht?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ocon ging bijna in de grindbak van Gasly staan
Hij heeft geld zatquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gasly heeft een grindbak gekocht?
dacht dat Silverstone zo duur was
hebben de Britten in elk geval nog een podiumquote:
Ferrari staat ook iedere race op het podiumquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben de Britten in elk geval nog een podium
Scherp!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari staat ook iedere race op het podium
hij deed de slalomquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:31 schreef Perox het volgende:
[..]
Wat was gebeurd? Ik heb de 3e training gemist...
Hij slingerde een beetje in de pitstraat dacht ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:31 schreef Perox het volgende:
[..]
Wat was gebeurd? Ik heb de 3e training gemist...
Bij F1TV houden ze het op opdrogend, of het genoeg wordt voor slicks in Q3 weten ze niet zeker.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:39 schreef Zorro het volgende:
Wat gaan we doen met de kwalificatie, regentechnisch gezien? Gruwelijk nat? Opdrogend? Kans op buitjes?
Ik vermoed dat het gewoon inters blijven. Tenzij iemand echt ballen heeft en in Q3 met slicks gaat.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:40 schreef Perox het volgende:
[..]
Bij F1TV houden ze het op opdrogend, of het genoeg wordt voor slicks in Q3 weten ze niet zeker.
Ah leuk, er moeten dus wellicht keuzes worden gemaakt. Dat is lolligquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:40 schreef Perox het volgende:
[..]
Bij F1TV houden ze het op opdrogend, of het genoeg wordt voor slicks in Q3 weten ze niet zeker.
Dat is het leukst: een droge baan die beetje bij beetje te nat wordt (in de race met name) of een natte baan die beetje bij beetje droog genoeg wordtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:40 schreef Perox het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij slingerde een beetje in de pitstraat dacht ik.
Skattiequote:
FOM is weer lekker bezigquote:
Wanneer nietquote:
waarschijnlijkquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:01 schreef Zorro het volgende:
Als er geen nieuwe regen komt gaan er slicks komen dat zie ik al.
Engeland: Hold my beerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:01 schreef Zorro het volgende:
Als er geen nieuwe regen komt gaan er slicks komen dat zie ik al.
Dus er gaat wel iets geks gebeurenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarschijnlijk
als er niks geks gebeurt
kunnen ze hem droog rijden
Dit dusquote:
Straks verslickt hij zich erinquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe eerder op slick hoe beter
George, luister naar deze tip!
*The Twilight Zone tune neurietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die donkere wolk herken nog Zandvoort GP van vorig jaar![]()
Dus we gaan straks 4th dimension in
Is het dezelfde?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die donkere wolk herken nog Zandvoort GP van vorig jaar![]()
Dus we gaan straks 4th dimension in
Lijkt er wel opquote:
Die gaat wel een hele snelle tijd zettenquote:
goede timingquote:
Er zit een kat naast mequote:
Iedereen ging toch al naar slicksquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:11 schreef Zorro het volgende:
Perez verneukt de leuke spanning weer eens. Dadelijk iedereen op slicks.
LUL
Hij kan zijn buddy Dani Ric er in zittenquote:
Geef ik niks om. Als ik Perez uit kan schelden grijp ik daarvoor elke gelegenheid aan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedereen ging toch al naar slicks
RIC verdient dat niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij kan zijn buddy Dani Ric er in zitten
Lawson in de RB
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geef ik niks om. Als ik Perez uit kan schelden grijp ik daarvoor elke gelegenheid aan.
Zoiets werkt vast goed in de sim.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Checo zet hem in versnelling 2 en rijdt gewoon weg!
Ik vrees het ergste voor Perez.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij kan zijn buddy Dani Ric er in zitten
Lawson in de RB
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geef ik niks om. Als ik Perez uit kan schelden grijp ik daarvoor elke gelegenheid aan.
het is echt zo... ik zet hem aan en zie Perez er ook staan... gezelligheidquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:13 schreef -XOR- het volgende:
Ik was het vergeten (), schakel net in en het eerste wat ik zie is Co de Roodt en Perez in de grindbak. Dit kan niet.
RB zou er niet rouwig om zijn ivm windtunneltijdquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:13 schreef ondeugend het volgende:
Perez gaat RB de constructeurstitel kosten
windowlickerquote:
Duwde iemand hem er maar eens uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
Perez denkt dat ze hem wel ff eruit duwen
hij dacht dat met harken wat anders werd bedoeldquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:14 schreef Evenstar het volgende:
Perez goed, meteen 3 jaar bijtekenen zou ik zeggen, wat een held, wat een punten harkt die gast toch binnen.
quote:
Mag niet meer sinds er in 2009 ooit eens iemand uit het grind getakeld is en daardoor verder kon rijdenquote:
Abu Dhabi was al compensatie voor de rest van zijn waardeloze 2021quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:14 schreef 3rr0r het volgende:
Z'n krediet van Abu Dhabi begint nu wel echt op te raken
Morgen graag.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zouden RBR Perez na de zomerstop vervangen?
Ik bedoelde uit die 2e RBRquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mag niet meer sinds er in 2009 ooit eens iemand uit het grind getakeld is en daardoor verder kon rijden
Ik kan mij niet voorstellen dat ze hem gaan houden eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb Max nog nooit een warm woord over hem horen zeggenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het schijnt dat 'de Verstappens' hem in het team wilden houden
Die kans wordt wel megagroot nuquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Was 2007 bij GP van Europa op de Nurburgring. Een ene Lewis Hamilton had mazzel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mag niet meer sinds er in 2009 ooit eens iemand uit het grind getakeld is en daardoor verder kon rijden
Dit is op een bepaald punt niet meer te houden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat denken wij nu al een jaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat ze hem gaan houden eigenlijk.
ik kon me ook niet voorstellen dat ze hem een contract zouden gevenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat ze hem gaan houden eigenlijk.
En de start van voetbal?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:15 schreef Zorro het volgende:
En zo komt de finish van de Tour ook in het gedrang.
Lul de behanger dat het er is.
"Checo is a legend" - Abu Dabi 2021quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb Max nog nooit een warm woord over hem horen zeggen
4e dimensie.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:16 schreef Nizno het volgende:
er liepen twee handen zonder lichaam achter perez
Teruggespoeld en gegniffeld.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:16 schreef Nizno het volgende:
er liepen twee handen zonder lichaam achter perez
Dat redden ze wel. Perez is er nu uit.quote:
Best wel hoor. Misschien niet van hartequote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb Max nog nooit een warm woord over hem horen zeggen
Ditquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kon me ook niet voorstellen dat ze hem een contract zouden geven
Kan prima, statistisch grote kansquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:13 schreef -XOR- het volgende:
Ik was het vergeten (), schakel net in en het eerste wat ik zie is Co de Roodt en Perez in de grindbak. Dit kan niet.
Ok, dat klopt ook ... maar sinds dat hij heeft getekend is het nog harder bergafwaarts gedaan ipv omhoogquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
In ieder geval niet voor 2 jaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, het interesseert Verstappen niet wie er naast hem zit.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het schijnt dat 'de Verstappens' hem in het team wilden houden
quote:
iig de race waarin debutant Winkelhock aan de leiding reedquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was 2007 bij GP van Europa op de Nurburgring. Een ene Lewis Hamilton had mazzel.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
dat je zoveel moeite doet voor een grapje van mij vinnik liev
Nederlandse constructeur die op P1 reedquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
iig de race waarin debutant Winkelhock aan de leiding reed
Toch zei Marko dat het was om de rust in het team te bewaren en dat meespeelde dat de Verstappens (meervoud) soms niet de makkelijksten zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, het interesseert Verstappen niet wie er naast hem zit.
240 euro boete?quote:
Gamenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je moet wat doen straks en vanavond
Zal wel iets meer worden.quote:
#Blessedquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was 2007 bij GP van Europa op de Nurburgring. Een ene Lewis Hamilton had mazzel.
Vanmorgen was het 10 graden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:19 schreef 3rr0r het volgende:
Is het zo koud daar dat hij zo'n dikke jas aanheeft?
Ja en Perez is een paydriverquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:19 schreef Zwoerd het volgende:
Laatste 20 races: Perez 6 podiums, Max 15 zeges.
Het was eerder 10 graden, net 12quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:19 schreef 3rr0r het volgende:
Is het zo koud daar dat hij zo'n dikke jas aanheeft?
En Max haalt meer inkomen binnenquote:
Heerlijk Britse zomer... tegenwoordig ook gewoon Nederlandse zomer trouwens. Kanjer weer.quote:
Hij dacht dat hij in het red light district moest wezenquote:
Heerlijk, een Britse zomer hier.. heb je toch een beetje het idee dat je op vakantie bent.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Heerlijk Britse zomer... tegenwoordig ook gewoon Nederlandse zomer trouwens. Kanjer weer.
Ja dat dusquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij dacht dat hij in het red light district moest wezen
Ja maar toch...Mercedes 1,2 ?quote:
Die zien we eind augustus terugquote:
Daar is de snelste tijd van hem op geredenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:22 schreef Legoblokje het volgende:
Volgens het scherm staat Bottas nog steeds op inters?
Nee, dat is de band waar hij de tijd op heeft gezet. Dus de vorige tijd, op intersquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:22 schreef Legoblokje het volgende:
Volgens het scherm staat Bottas nog steeds op inters?
Edit: Nu veranderd
Perez had een Co de Roodtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kom net pas kijken
Zijn ze later begonnen?
Nee, Perez deed Perez-dingen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kom net pas kijken
Zijn ze later begonnen?
Neequote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kom net pas kijken
Zijn ze later begonnen?
Perez stond in het grind, zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kom net pas kijken
Zijn ze later begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |