SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagje Spoorwegmuseum?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Ik ben dol op cryptische posts in de transferperiode.(Hopelijk Santi ook)
Hij hoopt dat Koeman snel op de volgende trein stapt? Helemaal gentegreerd die jongenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Ik ben dol op cryptische posts in de transferperiode.(Hopelijk Santi ook)
Ik lees 30 maar dat is ook een mooi bedrag.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:50 schreef Caland het volgende:
Toch wel mooi, een speler die net anderhalf jaar in de basis staat voor 35 miljoen verkopen
Tijden veranderen
Beetje hetzelfde als die Benficadeal, die 5 aan bonussen zijn gegarandeerdquote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik lees 30 maar dat is ook een mooi bedrag.
Eerst naar de Engelse oudpapierclub.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:16 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Na twee jaar naar Liverpool.
Mogen ze wat mij betreft wel vaker communiceren als die bonussen zijn behaald.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als die Benficadeal, die 5 aan bonussen zijn gegarandeerd
Zeldzame voltreffer geweest ook natuurlijk. En Slot wilde pers Zerrouki hebben (lol)quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:50 schreef Caland het volgende:
Toch wel mooi, een speler die net anderhalf jaar in de basis staat voor 35 miljoen verkopen
Tijden veranderen
Zerrouki gaat dan ook vlammen dit seizoenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeldzame voltreffer geweest ook natuurlijk. En Slot wilde pers Zerrouki hebben (lol)
Ik geef nog meer kans dat Ueda een succes wordt dan Zerrouki. Die laatste wedstrijden van het seizoen op de plek van Wieffer waren beschamend.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zerrouki gaat dan ook vlammen dit seizoen
Beste man op het veld in Madrid, Ueda heeft geen goede wedstrijd gespeeld in Feyenoordshirtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geef nog meer kans dat Ueda een succes wordt dan Zerrouki. Die laatste wedstrijden van het seizoen op de plek van Wieffer waren beschamend.
Het lijkt erop dat het wat anders wordt ingericht, dus misschien komt hij dan beter tot zijn recht.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geef nog meer kans dat Ueda een succes wordt dan Zerrouki. Die laatste wedstrijden van het seizoen op de plek van Wieffer waren beschamend.
Het feit dat hij twee gouden pikdagen had maakt het juist kwalijker dat hij de rest van het seizoen als een natte drol heeft gespeeld. Zerrouki is nogal hardleers in zijn fouten en bovendien mokertraag, alleen als ie een uitstekende dag heeft heb je er wat aan eigenlijk, maar op zijn slechte dagen was het grossieren in dom balverlies en ruimtes weggeven.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Beste man op het veld in Madrid, Ueda heeft geen goede wedstrijd gespeeld in Feyenoordshirt
Veel zal afhangen van hoe Brian zijn middenveld gaat invullen. Want dat zal ongetwijfeld weer anders zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |