Dat had België moeten doen...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 00:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Trouwens had liever Frankrijk gezet in de TT.
Ik deel je mening.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 00:07 schreef TLC het volgende:
Ik had liever Portugal door zien gaan dat dit schijtfrankrijk, hopelijk slacht Spanje ze helemaal af
Zoals mijn docent Godsdienst/Levensbeschouwing van de middelbare school zou zeggen: bye bye, zwaai zwaaiquote:
En morgen gezond weer opquote:Op zaterdag 6 juli 2024 00:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Zoals mijn docent Godsdienst/Levensbeschouwing van de middelbare school zou zeggen: bye bye, zwaai zwaai![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was het dan alweer tot de volgende keerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 00:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Zoals mijn docent Godsdienst/Levensbeschouwing van de middelbare school zou zeggen: bye bye, zwaai zwaai![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moeilijk.. het is of je moet kiezen tussen aids en kanker bij die twee landen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 00:07 schreef TLC het volgende:
Ik had liever Portugal door zien gaan dat dit schijtfrankrijk, hopelijk slacht Spanje ze helemaal af
Doet me denken aan Bassie de Clownquote:Op zaterdag 6 juli 2024 07:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat was het dan alweer tot de volgende keer
Echt waar. Waarom geniet hij niet van zijn leven. Ok hij is nog geen 40. Maar ik zou zeggen ga voor een paar jaar lekker niks doen en ergens op een privéstrand liggen met alle luxe.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit toernooi heeft wel gedemonstreerd waarom Ronaldo lekker moet stoppen met topvoetbal.
Verslaafd aan de aandacht.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Echt waar. Waarom geniet hij niet van zijn leven. Ok hij is nog geen 40. Maar ik zou zeggen ga voor een paar jaar lekker niks doen en ergens op een privéstrand liggen met alle luxe.
Daarna kan hij misschien ergens een ploegje trainen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |