Waarom zei je dat dan niet?quote:
Ik volg het alleen omdat een grote klant (en de eigenaar van de klant heeft ook aandelen in onze firma) een eigen poule heeft met leuke prijzen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog maar 5 wedstrijden. En een halve.
Liggen ze weer op de bank?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog maar 5 wedstrijden. En een halve.
Omdat het zeker in deze SC nodig bleek, en de prikkel van irritatie die dat opwekt, dat je grofweg twee keer per week queer mensen ziet, bewijst dat ook wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:55 schreef AnneX het volgende:
MIJN GOD.
Nou weet ik het wel. En iedereen in dit kleine hoekje van het wereldwijde web.
En ik vind het prima.
Waarom dan toch?
Doe gewoon ff tldr jongquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:19 schreef Vanyel het volgende:
Mag ik overigens alle vrouwen (boven de 40) hier het boek Oestrogen matters, bijnagratis als ebook bij bol, aanraden?
Vet interessant
Stonewall was a riot was mijn vorige, met reden.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:01 schreef derLudolf het volgende:
Zelfs LHO maakt tegenwoordig nog originelere OP en TT's
Alleen de mijne maar.quote:
Hehe, dat zou mooi zijn ja. Al is hij dit jaar niet meer zo enorm vervelend.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik volg het alleen omdat een grote klant (en de eigenaar van de klant heeft ook aandelen in onze firma) een eigen poule heeft met leuke prijzen.
Ik hoop zo dat Portugal verliest door een eigen doelpunt van RonaldoDat gun ik hem oprecht.
Ik ging t niet kijkenquote:
Over o.a. het onderzoek naar de relatie tussen hoe langer je ongesteld bent hoe meer je kans hebt op borstkanker?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:19 schreef Vanyel het volgende:
Mag ik overigens alle vrouwen (boven de 40) hier het boek Oestrogen matters, bijnagratis als ebook bij bol, aanraden?
Vet interessant
Bejaarde AnneX is een wannabe homo?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:34 schreef sigme het volgende:
Aah, de wannebee homo's moeten weer zo drammen dat je er bijna een hekel van zou krijgen aan homo's en andere letters.
Goed gedaan hoor.
Neeeeee!!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, dit is voor veel mensen niet leuk
“Pech voor klanten van Ziggo: geen EK-voetbal op tv door storing” (verwachting tot 1 uur)
Oestrogeen/ hormoonsuppletietherapie verlaagt je kans op hart- en vaatziekten, Alzheimer, osteoporose, fuzzy brain/brain fog, hormoontekortgerelateerde stemmingsissues en dikkedarmkanker en houdt je libido op peil. Het vergroot risico op borstkanker (b?)lijkt schromelijk overdreven, in sommige onderzoeken lijkt het zelfs lager dan geen hst. Dat geldt ook voor mensen die al borstkanker gehad hebben.quote:
Niet specifiek, maar ik kwam daar wel iets over tegen, m.n. dat totale oestrogeenblootstelling gedurende je leven (dus ook langer ongesteld) die kans niet groter zou maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:28 schreef Blues het volgende:
Over o.a. het onderzoek naar de relatie tussen hoe langer je ongesteld bent hoe meer je kans hebt op borstkanker?
Daar is ook nog een ander boek in het NL van maar naam kwijt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oestrogeen/ hormoonsuppletietherapie verlaagt je kans op hart- en vaatziekten, Alzheimer, osteoporose, fuzzy brain/brain fog, hormoontekirtgerelateerde stemmingsissues en dikkedarmkanker en houdt je libido op peil. Het vergroot risico op borstkanker (b?)lijkt schromelijk overdreven, in sommige onderzoeken lijkt het zelfs lager dan geen hst. Dat geldt ook voor mensen die al borstkanker gehad hebben.
Zoiets?
Hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Omdat het zeker in deze SC nodig bleek, en de prikkel van irritatie die dat opwekt, dat je grofweg twee keer per week queer mensen ziet, bewijst dat ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |