Hoezo, ik bevestig toch indirect dat het niet hetzelfde is.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De nevelen van esoterie en mysterie dwarrelen wederom als fijne mist over het topic wanneer het iets te confronterend wordt.
Uiteraard is het niet hetzelfde. Dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:38 schreef Killumination het volgende:
[..]
Hoezo, ik bevestig toch indirect dat het niet hetzelfde is.
En homosexuelen, hoe staat daarmee onder moslims?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:30 schreef Triggershott het volgende:
[..]
De helft van de moslims of iets meer bestaat uit vrouwen, net zoals meer dan de helft van de progressieven uit vrouwen bestaat. Die vrouwen trappen niet in jouw lege woorden, zelfbenoemde verdediger van vrouwen.
Vanwaar de vraag dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard is het niet hetzelfde. Dat weet iedereen.
Daar ga je geen antwoord op krijgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:40 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
En homosexuelen, hoe staat daarmee onder moslims?
Omdat ik natuurlijk als 'leek' veel minder gewicht in de schaal leg. Vandaar: kun jij het eens voor ons duiden?quote:
Gelukkig zijn de moslims een minderheid in ons land.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:30 schreef Triggershott het volgende:
[..]
De helft van de moslims of iets meer bestaat uit vrouwen, net zoals meer dan de helft van de progressieven uit vrouwen bestaat. Die vrouwen trappen niet in jouw lege woorden, zelfbenoemde verdediger van vrouwen.
Waar ben je dan concreet op uit? Dat vrouwen geen mannelijke houris krijgen in het hiernamaals zoals dat bij de mannen wel is?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik natuurlijk als 'leek' veel minder gewicht in de schaal leg. Vandaar: kun jij het eens voor ons duiden?
Ja, is dat zo, of mogen vrouwen in het paradijs zich straks ook aan maagdelijke mannen laven?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:42 schreef Killumination het volgende:
[..]
Waar ben je dan concreet op uit? Dat vrouwen geen mannelijke houris krijgen in het hiernamaals zoals dat bij de mannen wel is?
Dat valt me ook op, homosexuelen worden bij herhaling gewoon doodgezwegen hier.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar ga je geen antwoord op krijgen.
Niets over bekend en in die zin lijkt het mij waarschijnlijker dat het eerder wel dan niet is.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, is dat zo, of mogen vrouwen in het paradijs zich straks ook aan maagdelijke mannen laven?
Homoseksuelen zullen onder islamitisch bewind gewoon geëxecuteerd worden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:43 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dat valt me ook op, homosexuelen worden bij herhaling gewoon doodgezwegen hier.
Dood is dood zullen de schriftkenners hier wel denken.
Niets over bekend? Is daar geen schriftplaats voor? Geen overlevering?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:44 schreef Killumination het volgende:
[..]
Niets over bekend en in die zin lijkt het mij waarschijnlijker dat het eerder wel dan niet is.
Ik ben toch wel blij dat er nog verdedigers van vrouwen zijn. Het wordt helaas weer steeds meer nodig als ik dit soort topics mag geloven.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:30 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Abstract, vrouwen gaan het naar hun zin hebben als echtgenotes, punt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niets over bekend? Is daar geen schriftplaats voor? Geen overlevering?
Oh gelukkig.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:46 schreef Killumination het volgende:
[..]
Abstract, vrouwen gaan het naar hun zin hebben als echtgenotes, punt.
Belofte van goede tijden zeker.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
lol.
"Jullie gaan het naar je zin hebben, begrepen?"
Als ze hier op aarde maar één van de vier echtgenotes dan wel één van de 100+ concubines uithangen.quote:
Een moslima zal nimmer een concubine zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ze hier op aarde maar één van de vier echtgenotes dan wel één van de 100+ concubines uithangen.
Helder.
Wat raar, volgens onze Schriftgeleerde mogen er wel 100+ zijn!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:52 schreef Killumination het volgende:
[..]
Een moslima zal nimmer een concubine zijn.
Die eer is aan de ongelovige vrouwen?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:52 schreef Killumination het volgende:
[..]
Een moslima zal nimmer een concubine zijn.
We gaan richting de kern.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Die eer is aan de ongelovige vrouwen?
Wat je ook in ıslamitisch literatuur kunt vinden over concubines, het zal nooit over moslima's gaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat raar, volgens onze Schriftgeleerde mogen er wel 100+ zijn!
Dat zijn 'tot slaaf gemaakten', neem ik aan?
Wordt echt steeds attractiever om als vrouw over te gaan naar die club...
Ah, dus buiten de deur neuken mag wel, als het maar een ongelovig wezen is.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:54 schreef Killumination het volgende:
[..]
Wat je ook in ıslamitisch literatuur kunt vinden over concubines, het zal nooit over moslima's gaan.
Wie zijn dit dan??quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:54 schreef Killumination het volgende:
[..]
Wat je ook in ıslamitisch literatuur kunt vinden over concubines, het zal nooit over moslima's gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |