Arbitrage:quote:1966 West-Duitsland 2-1 Spanje (GS)
1982 West-Duitsland 2-1 Spanje (GS)
1984 Spanje 1-0 West-Duitsland (GS)
1994 Spanje 1-1 Duitsland (GS)
2008 Spanje 1-0 Duitsland (F)
2010 Spanje 1-0 Duitsland (SF)
2022 Spanje 1-1 Duitsland (GS)
Geschorsten:quote:Referee: Anthony Taylor (England)
Assistant referees:
Gary Beswick (England)
Adam Nunn (England)
Fourth official:
Ivan Kru¸liak (Slovakia)
Video assistant referee:
Stuart Attwell (England)
Assistant video assistant referees:
Bartosz Frankowski (Poland)
Massimiliano Irrati (Italy)
De ETA gesignaleerd?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:18 schreef Cuendillar het volgende:
Ah, de Iberische ziekte slaat weer toe zie ik
ftfyquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga genoeg naar metalfestivals om niet raar op te kijken van kleuren haar en andere lichaamsverminkingen.
Wat een faalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
[ Bericht 71% gewijzigd door Mortaxx op 05-07-2024 19:20 ]quote:
Spannend!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
Lokaal festival waar ik morgen heen ga gaat als ik het uurschema mag geloven om 21 uur Nederland - Roemenië uitzenden
Allemaal mentaal niet in orde.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga genoeg naar metalfestivals om niet raar op te kijken van kleuren haar en andere lichaamsverfraaiingen.
Liever geen van beiden. Alhoewel, Turkije gaat toch door.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:20 schreef -XOR- het volgende:
Niet heel gunstig voor Nederland dit trouwens. In de finale liever tegen het altijd overschatte Duitsland dan tegen topploeg Spanje.
nee we moeten wraak nemen voor 2010quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:20 schreef -XOR- het volgende:
Niet heel gunstig voor Nederland dit trouwens. In de finale liever tegen het altijd overschatte Duitsland dan tegen topploeg Spanje.
In Anna Polowna lopen ze altijd wat achter natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
Lokaal festival waar ik morgen heen ga gaat als ik het uurschema mag geloven om 21 uur Nederland - Roemenië uitzenden
Metalfestivals zijn de leukste festivals. Je zou eens een keer met @Dagoduck mee moeten gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |