Heerlijke statistiek.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:49 schreef SiGNe het volgende:
Mclaren have not won Silverstone from pole since James hunt 1977
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geef ons maar een wat hogere temperatuur, krijg je van ons regen
Hebben ze sinds 1977 überhaupt veel op pole gestaanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:53 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Lando toch wel heel graag zijn thuis GP zou willen winnen eventueel..
Moet ie alleen niet van pole starten dus
maar hij is het snelste in de slowcornersquote:
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar hij is het snelste in de slowcorners
Geen idee, dat soort statistieken heb ik niet in m'n hoofd zitten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hebben ze sinds 1977 überhaupt veel op pole gestaan
Best contradictisch eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar hij is het snelste in de slowcorners
Tijdperk Kimi/Lewis/Hakkinnen hebben ze wel vaak op pole gestaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen idee, dat soort statistieken heb ik niet in m'n hoofd zitten.
Maar zeker de laatste 10 jaar niet heel veel, dat was/is de Mercedes en Red Bull era.
Asterixquote:
Waarschijnlijk Hakkinnen danquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen idee, dat soort statistieken heb ik niet in m'n hoofd zitten.
Maar zeker de laatste 10 jaar niet heel veel, dat was/is de Mercedes en Red Bull era.
Voorbereiding voor het geval dat het moet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:05 schreef SiGNe het volgende:
Toch apart dat er een paar zijn die op intermediates toch een proefstart maken, heeft dat zin?
Of zou het misschien bij de start al kunnen gaan regenen?
Wat gemist?quote:
Nee, ik postte in het verkeerde topic.quote:
Die start op de oude s/f plaatsquote:
Sodeknetterquote:
5 onderdelen, 10 plaatsen per onderdeel, tel uit je plekquote:
Hij start volgende week?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
5 onderdelen, 10 plaatsen per onderdeel, tel uit je plek
Ja dat dusquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij start volgende week?
Maar met 10 plaatsen per onderdeel zou ik ook gelijk alle onderdelen doen als je een midlevel team bent.
Lawson rijdt geen F2 meer, dus die doet het niet slecht.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar ze moeten wel wat gaan doen met Lawson.
Die kan het dan misschien in F2 minder doen, maar in F1 deed hij het prima. Tenzij ze kans willen lopen dat hij er vandoor gaat
Bij meer dan 15 plekken is het standaard achteraan startenquote:
En ook in het tijdperk Prost/Senna.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijdperk Kimi/Lewis/Hakkinnen hebben ze wel vaak op pole gestaan.
Het is meer dat McLaren sinds 1977 niet meer vanaf pole heeft gewonnen op Silverstone
@Nizno is in de war met Bearman denk ikquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Lawson rijdt geen F2 meer, dus die doet het niet slecht.
Las zelfs vorige week dat hij mogelijk Ricciardo zou vervangen na de zomerstop, omdat Ricciardo niet goed presteert.
Volgens de race zou Yuki's houding niet echt goed liggen binnen RBR.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:22 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Maar ja kan ook een half jaar RIC proberen en als dat niet lukt volgend jaar Yuki.
https://www.the-race.com/(...)oubt-sainz-mercedes/quote:That points to off-track factors, and in Tsunoda’s case there are - justified or not - question marks about his attitude, approach and how he would handle being Verstappen’s team-mate.
Da's knap..quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dat is dus precies het probleem dat Red Bull heeft, Ricciardo kan ook de Vcarb niet leiden.
en Lawson gaat mogelijk overgeslagen worden, die presteert niet super in de F2.
Red Bull zit kennlijk nu te denken aan Hadjar, die doet het nu wel goed in de F2.
Dus voorlopig kunnen ze Perez nog niet kwijt, tenzij ze iemand van buiten het team halen (Sainz bijv.)
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:Nizno is in de wat met Bearman denk ik
nee ik ging uit van wat @SiGNe zei, aangezien ik geen F2 kijkquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:25 schreef SiGNe het volgende:
en Lawson gaat mogelijk overgeslagen worden, die presteert niet super in de F2.
Ah, duidelijk!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
nee ik ging uit van wat @:Signe zei, aangezien ik geen F2 kijk
ja of wel, hij presteert niet in de F2... omdat hij er niet rijdtquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, duidelijk!
Wat hij zei klopt dus niet
Maar dat valt hem dan niet aan te rekenenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja of wel, hij presteert niet in de F2... omdat hij er niet rijdt
Amerikaanse instellingquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen F1 voor jou dus. Ga maar IndyCar doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |