SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : DatumprikkerYour beauty never ever scared me.
Korte termijn denkersquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet slim, dan rotten ze helemaal niet meer op
Op werk was deze week een discussie over dit. Alle niet-woke mensen zeiden dat er te veel mensen zijn. De woke persoon zei dat dit niet zo is, maar dat we met z'n allen te veel resources gebruiken. Was echt weer zo'n discussie die nergens heen gingquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk is het probleem dus gewoon dat er te veel mensen zijn
Het gaat om de boodschap, niet het resultaatquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet slim, dan rotten ze helemaal niet meer op
Is ook een discussie waar je nooit uit zult komenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op werk was deze week een discussie over dit. Alle niet-woke mensen zeiden dat er te veel mensen zijn. De woke persoon zei dat dit niet zo is, maar dat we met z'n allen te veel resources gebruiken. Was echt weer zo'n discussie die nergens heen ging
Ja, maar Ama is nog nooit in Katwijk geweest,quote:
Vuige leugens, bestaat helemaal niet.quote:
EHHHHHH, dus de woke persoon is het dus eigenlijk wel eens, maar op een verkapte manierquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op werk was deze week een discussie over dit. Alle niet-woke mensen zeiden dat er te veel mensen zijn. De woke persoon zei dat dit niet zo is, maar dat we met z'n allen te veel resources gebruiken. Was echt weer zo'n discussie die nergens heen ging
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is ook een discussie waar je nooit uit zult komen
Ja daarom. En ik heb dan zoiets van wat boeit het ook, je hebt het beiden over hetzelfde, potato potatoquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EHHHHHH, dus de woke persoon is het dus eigenlijk wel eens, maar op een verkapte manier
Ja, behalve dat woke personen het dan geen prettig idee vinden dat ze mensen als overbodig beschouwen en er wat minder hard in staan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ja daarom. En ik heb dan zoiets van wat boeit het ook, je hebt het beiden over hetzelfde, potato potato
Dat bewaar ik wel voor het toernooi zelf. Eerst kamioen worden, dan brak zijn.quote:
Nog 1x en dan wordt het morgen mooi weer.quote:
Ik ook niet, denk ikquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar Ama is nog nooit in Katwijk geweest,
Dat gaf ze net ruiterlijk toe
Wacht. Woke en childfree ging hand in hand toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, behalve dat woke personen het dan geen prettig idee vinden dat ze mensen als overbodig beschouwen en er wat minder hard in staan.
Bovendien kan je dan niet onbeperkt kinders maken
Schattig gewoonquote:I see your friends note sold for 12,000 somethings. What does that symbol stand for and what would be the equivalent in USD?
Ohh ik zou kinderen krijgen eerder bij niet-woke plaatsen dan bij wokequote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, behalve dat woke personen het dan geen prettig idee vinden dat ze mensen als overbodig beschouwen en er wat minder hard in staan.
Bovendien kan je dan niet onbeperkt kinders maken
Intussen al zes keer geniest.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog 1x en dan wordt het morgen mooi weer.
Caravans zijn overal wel kut.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
En Katwijk ben ik ooit wel geweest, maar daar heb ik vooral van geleerd dat caravans kut zijn.
Ik heb er vanmorgen nog een hooikoorts pilletje in gemikt. I'm goodquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Intussen al zes keer geniest.
Je was niet de enigequote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:52 schreef Ama het volgende:
Had zoals meestal niet eens door dat ik de lapo had.
Huh, zijn wij dan stiekem ook woke?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht. Woke en childfree ging hand in hand toch?
ja ik weet het niet zo goedquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh ik zou kinderen krijgen eerder bij niet-woke plaatsen dan bij woke
Gaat gezellig worden morgen dusquote:Fanatieke Turkse voetbalsupporters willen tijdens de kwartfinale met Oranje op het EK de controversiële ‘wolvengroet’ brengen. In een oproep op X vragen ze iedereen op de tribune zaterdagavond mee te doen. De ‘wolvengroet’ is een symbool van de ultranationalistische Turkse groepering Grijze Wolven en is daarom omstreden.
jonguh de pagina was nog niet helemaal geladen en ververst en auto refresh enzo terwijl ik nog aan het typen was.quote:
oke hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat bewaar ik wel voor het toernooi zelf. Eerst kamioen worden, dan brak zijn.
Ik zeg dan altijd wel tegen collega's met hooikoorts (bijv) gezondheid voor de hele dagquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Intussen al zes keer geniest.
Ik ben woke ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh, zijn wij dan stiekem ook woke?
[..]
ja ik weet het niet zo goed
Ik denk dat het verschil hem zit in "ik wil ze niet omdat ik ze niet wil" en "ik wil ze niet om het milieu te redden"quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh, zijn wij dan stiekem ook woke?
Winnaarsmentaliteitquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
jonguh de pagina was nog niet helemaal geladen en ververst en auto refresh enzo terwijl ik nog aan het typen was.
[..]
oke hoor
Ik was een jaar of 5, dus eh.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:52 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ja, sommigen doen het echt om de discussie hoor. Dat ze zelfs discussie met je gaan voeren als je het met elkaar eens bent en dan bijvoorbeeld over zo'n miniklein definitieverschilletje zoals wat ik net noemde. Ga weg man
Ahhhhh!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil hem zit in "ik wil ze niet omdat ik ze niet wil" en "ik wil ze niet om het milieu te redden"
Jesse Klaver heeft net z'n vierde spruit gekregen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh ik zou kinderen krijgen eerder bij niet-woke plaatsen dan bij woke
Ik ben morgen in Breda.quote:
Dat laatste is wel de voornaamste reden waarom ik zoveel mogelijk vega eet, dus woke.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil hem zit in "ik wil ze niet omdat ik ze niet wil" en "ik wil ze niet om het milieu te redden"
Ja, links lullen, rechts vullenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jesse Klaver heeft net z'n vierde spruit gekregen.
En ik zit hier afval te scheiden en met de fiets en het ov te gaan en op water en vlees en gas te besparen, recyclen, alles
Daar wonen ook genoeg tüteraarsquote:
Ik ruim zwerfafval op en scheid mijn afval.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste is wel de voornaamste reden waarom ik zoveel mogelijk vega eet, dus woke.
Of ja, redden is een groot woord. Minder zwaar belasten vooral.
Nou, genieten.quote:
Is het ook. Zeker in de pauze van werkquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Oke, dat lijkt mij echt ultra-vermoeiend.
Hier in de SC of bij jou in de wijk bedoel je?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:56 schreef Ama het volgende:
Ik vind het best heerlijk dat de mensen hier vrij weinig kids hebben.
Eigenlijk moet hij nu kiezen, twee kinderen wegdoen of je auto's en je huisdieren inleveren.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jesse Klaver heeft net z'n vierde spruit gekregen.
En ik zit hier afval te scheiden en met de fiets en het ov te gaan en op water en vlees en gas te besparen, recyclen, alles
In de SC, nog niet goed wakker.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:57 schreef RockNijntje het volgende:
Hier in de SC of bij jou in de wijk bedoel je?
Ik heb ook een auto ja maar gebruik hem niet bijzonder vaak meer. Heb wel vervuilend vee.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ruim zwerfafval op en scheid mijn afval.
Verder doe ik alles wat de aarde belast: ik eet vlees, ga veel uit eten, reis de hele wereld rond en ik heb een schoen.
Oh zo. Ik dacht al, hoe heb jij er last van als KSC'ers kinderen hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:57 schreef Ama het volgende:
Ook al vind ik het helemaal niet erg als Kaneel ofzo over zijn dochtertje praat maar dat het hier heel weinig over kids gaat is best chill.
Ik haal verder genoeg zooi in huis en ik heb m'n feestauto, dus eh.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ruim zwerfafval op en scheid mijn afval.
Verder doe ik alles wat de aarde belast: ik eet vlees, ga veel uit eten, reis de hele wereld rond en ik heb een schoen.
Als andere KSC'ers ook kunnen, dus 2039quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik las iets over @:Cherrylips in Kijkduin.Wanneer?
Dan heb ik een uitvaartquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als andere KSC'ers ook kunnen, dus 2039
Ik noteer het meteen even.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar is OUD voorquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:57 schreef Ama het volgende:
Ook al vind ik het helemaal niet erg als Kaneel ofzo over zijn dochtertje praat maar dat het hier heel weinig over kids gaat is best chill.
Haha heb je kids? Oprotten naar OUD.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Als er geen anders KSC'ers komen dan kan ik wel eerder. Anders heb ik dezelfde uitvaart als IJsdraakje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Same.. want ja... net als met doneren. . niemand boeit het een zak waar jij je geld aan geeft. Geef gewoon met een stil hart.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haal verder genoeg zooi in huis en ik heb m'n feestauto, dus eh.
Denk trouwens dat wat het écht woke maakt, vooral het evangelische karakter is. Als het ter sprake komt, heb ik het er wel over, maar het is geen onderwerp wat ik snel uit mezelf aan zou snijden.
Smoesjes!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
jonguh de pagina was nog niet helemaal geladen en ververst en auto refresh enzo terwijl ik nog aan het typen was.
[..]
oke hoor
Ja dat.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same.. want ja... net als met doneren. . niemand boeit het een zak waar jij je geld aan geeft. Geef gewoon met een stil hart.
Wat een irritante kaart met geluidjesquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Dit zit er nu in Katwijk.
https://www.madamerose.nl/menu-kaart
Ze hebben de site wel gekopieerd zie ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Dit zit er nu in Katwijk.
https://www.madamerose.nl/menu-kaart
Ik hoor het nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat een irritante kaart met geluidjes![]()
We zitten niet meer in 2002.
Ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat roze helpt niet nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:04 schreef Ama het volgende:
Moet ook wel moeite doen om het goed te lezen.
En eens. Meer keuze ook (voor mij) zonder de gerechten te moeten halveren.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Dan is dit toch wel lekkerder
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Hamburgers.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Dan is dit toch wel lekkerder
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Volgens mij is dit weer terug aan het komen, ik zie het steeds vaker namelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je kan 'm inzoomen, maar het is gewoon een gare designkeuze.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:05 schreef Ama het volgende:
Misschien ligt het aan mijn ogen.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk aan je laptop, telefoon of browser, hier is het wel gewoon scherp namelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:05 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Nee is niet te doenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:05 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt de kaart ook full screen makenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:05 schreef Ama het volgende:
Ik zit hier letterlijk bijna met mijn neus tegen het scherm aan om te lezen.!
Ohja kon nog naar beneden scrollen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je kunt de kaart ook full screen maken
Nee, de foto die je post is niet scherp.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:05 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
grootheidswaanzinquote:
ik had dinsdag ook veel toeters in de wijk. allemaal grote blij.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik woon hier half in Turkije in deze wijk.
woah, ik was dinsdag in Breda. komt wel dichtbij zoquote:
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutquote:
maar gebruik je 'm niet zo vaak vanwege het milieu of omdat het niet nodig is?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook een auto ja maar gebruik hem niet bijzonder vaak meer. Heb wel vervuilend vee.
doe gewoon een datum prikken en dan kunnen mensen zeggen of ze wel of niet mee kunnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bakkesquote:
oh ja dat is ook wel een goede. moet ik ook nog steeds eens naartoequote:
je kan ook inzoomen hequote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:05 schreef Ama het volgende:
Ik zit hier letterlijk bijna met mijn neus tegen het scherm aan om te lezen.!
Ik woensdagquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
woah, ik was dinsdag in Breda. komt wel dichtbij zo
Over grootheidswaanzin gesproken.quote:
Het vorige toernooi heb ik wel gewonnenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
grootheidswaanzin
[..]
ik had dinsdag ook veel toeters in de wijk. allemaal grote blij.
[..]
woah, ik was dinsdag in Breda. komt wel dichtbij zo
[..]
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
[..]
maar gebruik je 'm niet zo vaak vanwege het milieu of omdat het niet nodig is?
[..]
doe gewoon een datum prikken en dan kunnen mensen zeggen of ze wel of niet mee kunnen.
31 augustus ofzo.
[..]
bakkes
[..]
oh ja dat is ook wel een goede. moet ik ook nog steeds eens naartoe
[..]
je kan ook inzoomen he
Of gewoon vragen of ze carpaccio in de magnetron gooien.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Zwanger uit eten, moet dat?
Gewoon veilig thuis een prakje eten, heeft een ander er ook geen last van.
moeten jullie maar niet zo snel gaan.quote:
quote:
iedereen krijgt wat hun toekomtquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het vorige toernooi heb ik wel gewonnen
Beetje jammer dat de prijs een ziekteverwekker was.
appeltaart met nootjes ken ik wel maar of het dan pinda's zijn. misschien omdat het noten zijn die dan weer verwerkt worden in een fabriek waar ook pinda's verwerkt worden.quote:
Misschien kunnen we zwangeren voor de volledige negen maanden in zo'n soort hutje opsluiten net als bij menstruatie in Nepal.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Zwanger uit eten, moet dat?
Gewoon veilig thuis een prakje eten, heeft een ander er ook geen last van.
Dat ze er wel eens amandel doorheen gooien wist ik, maar dan zal het inderdaad wel een kans op kruisbesmetting zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
moeten jullie maar niet zo snel gaan.
ik ben hard aan het werk ondertussen dus als ik dan even een paar minuten pak om bij te lezen moet ik wel op bijna alles reageren natuurlijk
[..]
[..]
iedereen krijgt wat hun toekomt
[..]
appeltaart met nootjes ken ik wel maar of het dan pinda's zijn. misschien omdat het noten zijn die dan weer verwerkt worden in een fabriek waar ook pinda's verwerkt worden.
of ze doen er appeltaart in
Ik stem voor.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we zwangeren voor de volledige negen maanden in zo'n soort hutje opsluiten net als bij menstruatie in Nepal.
immer en altijdquote:
Wanneer ging je nou WEG?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:28 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zo haten op Dud? Hij zet in één post waar wij 15 posts voor nodig hebben, dát is pas spam.
Effizienz und Effektivität![]()
Kijk jij als steenkonijntje snapt ditquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:28 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zo haten op Dud? Hij zet in één post waar wij 15 posts voor nodig hebben, dát is pas spam.
Dan gaat het topic tenminste volquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ja voor @Koen66 moeten we nog even naar topic # 54321quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan gaat het topic tenminste vol
Ah, ik dacht al dat je dat bedoelde, maar in deze HAAT SC weet je het nooit zekerquote:
kunnen er ook gewoon een slotje op zetten als jullie dat zo graag willenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan gaat het topic tenminste vol
Neeeeej niet van mij. Ik hou van jou, dat weet je bestquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ah, ik dacht al dat je dat bedoelde, maar in deze HAAT SC weet je het nooit zeker![]()
Kijk eens aan, volle zomer zegquote:Volgend weekend naar Luxemburg als het weer het toelaat, 26 juli naar Centraal Azië voor ~3 weken en 30 augustus rondje Europa voor ~2 weken![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
kunnen er ook gewoon een slotje op zetten als jullie dat zo graag willen
Doe Luctor de groetjesquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
Volgend weekend naar Luxemburg als het weer het toelaat
Dan gaan we elders verder spammen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
kunnen er ook gewoon een slotje op zetten als jullie dat zo graag willen
Ik vroeg me iets afquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:42 schreef dud0r het volgende:
maarreh @:cherrylips gaan we een datumprikker gooien voor hudson? of zeggen we gewoon boooooooooooooooh gertjuh we gaan op die en die datum en wie mee wil moet dat op xx melden want dan kunnen we reserveren
Ik dacht meer aan R&P ofzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
[..]
POL SC lijkt me wel een gezellige plek. Als die er is.
Ik neig naar dat tweedequote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:42 schreef dud0r het volgende:
maarreh @:cherrylips gaan we een datumprikker gooien voor hudson? of zeggen we gewoon boooooooooooooooh gertjuh we gaan op die en die datum en wie mee wil moet dat op xx melden want dan kunnen we reserveren
Ik vraag dan eerst even weer anti depressie pilletjes bij de huisarts.quote:
De rest van GC kom ik toch ook niet echt, dus eh.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vraag dan eerst even weer anti depressie pilletjes bij de huisarts.
ik ben blauw/groenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vroeg me iets af
Heb jij ooit een DISC profiel ingevuld en kwam daaruit dat jij Rood bent?
helemaal primaquote:
Oh ik zie het ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De rest van GC kom ik toch ook niet echt, dus eh.
Ik ben Blauw/ Rood en een klein beetje groenquote:
Lijkt me wel de beste keuze ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Maar denk dat het na de zomer wordt als iedereen weer op z'n plekje zit.
Iew, rode mensen !quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:46 schreef TaMieke het volgende:
Rood, blauw, groen. Weet nogsteeds niet of het wel klopt
Mn gedachtengang werkt vaak wel in die volgorde
ik heb wel een klein beetje rood maar niet veel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben Blauw/ Rood en een klein beetje groen
high fivequote:
oke oke, we wachten ongeduldig afquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Dud0r zit gewoon CL te hosselen dusquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De rest van GC kom ik toch ook niet echt, dus eh.
Iewl gele mensenquote:
Omdat je nu rood gedrag vertoond, m.b.t. die meetquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb wel een klein beetje rood maar niet veel.
waarom deze vraag?
[..]
high five
[..]
oke oke, we wachten ongeduldig af
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Je bent geen idee? Dus je bestaat?quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hou ook van jou hoor
[..]
https://www.123test.com/n(...)ibsSrZsaAknbEALw_wcB
Succes
ik ga morgen even zwaaien naar haar als ik door ede rijdquote:
oke oke.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat je nu rood gedrag vertoond, m.b.t. die meet
Dus daar was ik benieuwd naar![]()
En dat is positief bedoeld tho
eens opnieuw doen. kijken of er ondertussen wat anders uit komt dan 10 jaar terugquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hou ook van jou hoor
[..]
https://www.123test.com/n(...)ibsSrZsaAknbEALw_wcB
Succes
dat is geen optie gekke gerriequote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga hem eens invullen.
Ik zal wel zwart zijn.
dat dan weer welquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben altijd wel blij met roden, scheelt mij uit m'n comfortzone gaan om shit te regelen.
Ik ga, met mn beperkte kennis, een voorspelling doen.quote:
Ah, jouw motivatie is vooral voedselgedrevenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga morgen even zwaaien naar haar als ik door ede rijd
[..]
oke oke.
komt vooral omdat ik wil eten enzo
[..]
eens opnieuw doen. kijken of er ondertussen wat anders uit komt dan 10 jaar terug
Oh poeh die ga ik later even doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga, met mn beperkte kennis, een voorspelling doen.
Ik denk voor jou wel wat geel en groen.
Voor CL denk ik groen en blauw.
Hoiquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben altijd wel blij met roden, scheelt mij uit m'n comfortzone gaan om shit te regelen.
Later is in 2026quote:
Ondergoed en iets er overheenquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Doe maar in @:nattekat z'n forum dan
Thanks. Vooral dat "overheen" is lastig. Is een t-shirt genoeg? Vast niet.quote:
Dingen!quote:
Ga je ook kramperen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Thanks. Vooral dat "overheen" is lastig. Is een t-shirt genoeg? Vast niet.
Ik kan net zo goed klein inpakken als Nattekat
[..]
Dingen!
Ik ben er op zich wel goed in, maar liever niet, zeg maar.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HoiIk ben ook altijd degene in vriendengroepen die shit regelden
Dan weet ik ook meteen dat het goed gaat.
Nee gelukkig niet. Wel hotel, in Eindhovenquote:
nee, ik zou ook een broek pakken. of een rokquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Dingen!
Het hangt een beetje van mijn mentale ruimte afquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er op zich wel goed in, maar liever niet, zeg maar.
Vest mee.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Dingen!
Ik hou het sowieso bij een broek. Rok heb ik niet. Zie je mij in een rok?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik zou ook een broek pakken. of een rok
Succes ! Ga je dan ook uit eten met mensen van de workshops?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Wel hotel, in Eindhovenow nee, overkant van de snelweg dus Waalre
Heel weekend workshops.
In juliquote:
waarom niet..quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik hou het sowieso bij een broek. Rok heb ik niet. Zie je mij in een rok?
Ook dat ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het hangt een beetje van mijn mentale ruimte af
En die heb ik momenteel niet, maar komt wel weer
Nee. We krijgen daar eten. Is meestal lopend buffet maar wel lekker.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes ! Ga je dan ook uit eten met mensen van de workshops?
Nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik hou het sowieso bij een broek. Rok heb ik niet. Zie je mij in een rok?
Oh goed geregeldquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee. We krijgen daar eten. Is meestal lopend buffet maar wel lekker.
Ja, dat vertelde jequote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Net zo min als ik jou in een jurk kan voorstellen
Gianni in een rok, wokequote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik zou ook een broek pakken. of een rok
ik ga wel geen hakken dragenquote:
Checkquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga, met mn beperkte kennis, een voorspelling doen.
Ik denk voor jou wel wat geel en groen.
Voor CL denk ik groen en blauw.
Denk wel dat 'ie goeie benen heeft.quote:
Owquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Nou daar klopt dus echt geen reet van verder.
Was het maar zo'n feestquote:Je gaat meestal goed om met de druk en stress van het dagelijks leven. Als je onder druk staat, stelt jouw analytische benadering je in staat om klinisch te beoordelen wat er gebeurt, in plaats van emotioneel te reageren.
Die staat in mn whatsapp als profielfotoquote:
Je nieuwe jurk.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die staat in mn whatsapp als profielfoto
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, jouw motivatie is vooral voedselgedrevenwat een verrassing
Klerenquote:
ALLESquote:
hihiquote:
koukleumquote:
korte broek en t-shirtquote:
helemaal vol proppenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee. We krijgen daar eten. Is meestal lopend buffet maar wel lekker.
ik heb nog helemaal geen jurkjes voor de zomer gekochtquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:58 schreef Ama het volgende:
Had tijdje terug 2 leuke zomerjurkjes gekocht. Heb ze beide tot nu toe 1x aan gehad.
Ohquote:
Nou ja, normaal gesproken heb ik het niet zo vaak koudquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Kleren
[..]
ALLES
[..]
hihi
[..]
koukleum
[..]
korte broek en t-shirt
[..]
helemaal vol proppen
[..]
ik heb nog helemaal geen jurkjes voor de zomer gekocht
Ik ben niet meer groen blauw volgens de test. ik ben nu geel groen
18% rood, 35%geel, 33% groen, 14% blauw
Misschien dat m'n burnout er invloed op gehad heeft dat het nu anders is
Ik typte van de week 2027 en toen dacht ik: huh wat ?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest net het huidige jaartal intypen en typte 2014 en het was geen typfout maar een breinfout, hallo daar
je bent zwanger en alle warmte gaat naar je baby!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, normaal gesproken heb ik het niet zo vaak koud
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik typte van de week 2027 en toen dacht ik: huh wat ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net naar het weeknummer gekeken toevallig?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik typte van de week 2027 en toen dacht ik: huh wat ?
Foodbaby, jaquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
je bent zwanger en alle warmte gaat naar je baby!
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:05 schreef dud0r het volgende:
TevensHier gaat Nattekat op reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Daar kijk ik zelden naarquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net naar het weeknummer gekeken toevallig?
Hmm, zou wel erg toevallig zijn geweest.quote:
waarschijnlijk wel he. en dat hij het er niet mee eens isquote:
Nee, ik heb keihard gelachenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel he. en dat hij het er niet mee eens is
Zucht.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:07 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe zij praat
https://www.facebook.com/watch?v=485870240669116
het is ook zo moeilijk om te lezen he. er staat dat je per blokje 1 omhoog 1 naar beneden moet doen. waarom moet je dit vragen? LEES DE GODVERGETEN INSTRUCTIES INCOMPETENTE POESquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Moet je nou bij ieder blokje één duimpje omhoog en één omlaag zetten? Één van die blokjes kan ik vier keer duimpje omhoog doen
quote:Je hebt een sterke innerlijke motivatie om persoonlijke doelen te bereiken. Je wilt graag 'de expert' worden op het door jou gekozen terrein. Je ziet jezelf meer als een persoon die aan een doel werkt dan als lid van een team. Je gaat meestal zonder grote problemen met de stress en druk van het dagelijks werk om. Maar je kunt wel gefrustreerd raken door het gebrek aan voortgang en betrokkenheid van andere mensen. Je besluit dan vaak om 'het zelf wel even te doen'. Een schouderklopje stel je zeer op prijs - dat is voor jou een belangrijk en gepast gebaar. Maar gebrek aan erkenning demotiveert je waarschijnlijk niet en leidt je niet af van je ambities.
omdat je weet dat het waar isquote:
Welke kleuren heb je?quote:
Nee, dat kan, ik weiger een duimpje omlaag te geven bij dat ene blokjequote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is ook zo moeilijk om te lezen he. er staat dat je per blokje 1 omhoog 1 naar beneden moet doen. waarom moet je dit vragen? LEES DE GODVERGETEN INSTRUCTIES INCOMPETENTE POES
Rood, groen en blauw bijna gelijk, geel maar 11%quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je wilt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik weet dat het goed wordt gerekend, maar niet in mijn hoofd
Ja, zo fucking lelijkquote:
Speciaal voor @Nattekatquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:11 schreef Karzai het volgende:
Hutkoffer, daar past alles in voor je vakantie
[ afbeelding ]
Je wilt me zeggen dat je dit niet wilt?quote:
*Rent wegquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je wilt me zeggen dat je dit niet wilt?
Gaat hij alsnog zeuren dat het te weinig ruimte is voor z'n weekendje wegquote:
Doe 'm dan ook gewoon op de pcquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het geduld niet voor deze test op m'n telefoon.
*geeft duimpje omlaag bij geduldig
Je weet toch dat je belangrijke dingen op je pc moet doen??!!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het geduld niet voor deze test op m'n telefoon.
*geeft duimpje omlaag bij geduldig
Kijk @Nattekat voor je handdoekenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:11 schreef Karzai het volgende:
Hutkoffer, daar past alles in voor je vakantie
[ afbeelding ]
Kan morgen zomaar voorbij zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:09 schreef Ama het volgende:
Oh de Duitse supermarkt zal ook wel helemaal in EK thema zijn natuurlijk. Nu helemaal.
Mijn bankrekening is nog bij aant komen van de vorige keerquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat 'ie wel klopt hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Mooi. Waar is de livestream te zien?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet al 2 uur e-norm pissen, ik ga daar nu mooi eens 5 minuutjes intens en in gewijde stilte van genieten.
Ok. Hier ga ik niet ¤18 voor betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Precies dezelfde tekst hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het super grappig hoe merkbaar jullie resultaten hier zijn.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Dat stukje tekst is ook gewoon gratis dwaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok. Hier ga ik niet ¤18 voor betalen.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Dan moet ik met dudje trouwen denk ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt toch beter niet met hetzelfde type trouwen?
Maar daar moet ik dan ook mee trouwen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik met dudje trouwen denk ik.
Welke kleuren heb jij?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het super grappig hoe merkbaar jullie resultaten hier zijn.
De kleur van absoluut geen tijd om dit allemaal in te vullenquote:
De collectieve stemming hier ook..quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:29 schreef Ama het volgende:
Ik zag gisteren bij de Action de herfst decoratie al liggen. Past wel bij het weer.
Rood- Geelquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De kleur van absoluut geen tijd om dit allemaal in te vullen
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:29 schreef Ama het volgende:
Ik zag gisteren bij de Action de herfst decoratie al liggen. Past wel bij het weer.
quote:Zaterdagmiddag kans op zware windstoten in het noordwesten
Voor vandaag zijn er geen waarschuwingen van kracht.
Zaterdag is er vooral in de middag kans op zware windstoten in het noordwesten en op het IJsselmeer. Verkeer en buitenactiviteiten kunnen hiervan hinder ondervinden. Bomen kunnen omwaaien en er kan schade ontstaan.
Ik weet nog niet of ik zaterdag met de burgerrups ga, in dat gevalquote:
Ja, jij bent sowieso Rood en ik denk ook geel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat dit over rood, groen, geel, blauw?
"Je hebt een sterke innerlijke gedrevenheid om systematisch en precies te zijn bij alles wat je doet." Ik kan niet zomaar even gaan trouwen hoor.quote:
Ik blijf lekker thuisquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik zaterdag met de burgerrups ga, in dat geval
Jij bent kwekblauw maar de kaboutertjes hebben over het canvas heen gerend met een lekkende verfpot waar rood in zit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij bent sowieso Rood en ik denk ook geel.
Ze zijn gaan surfen met gebruikt maandverband.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent kwekblauw maar de kaboutertjes hebben over het canvas heen gerend met een lekkende verfpot waar rood in zit.
De rest van dat raport niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat stukje tekst is ook gewoon gratis dwaas
Ik denk trouwens dat wij elkaar tering irritant vinden als we met elkaar samen moeten werkenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent kwekblauw maar de kaboutertjes hebben over het canvas heen gerend met een lekkende verfpot waar rood in zit.
Als een doodbloedend pimpelmeesje in een uitgestrekte azuurblauwe zee.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn gaan surfen met gebruikt maandverband.
Ik denk dat jij ook een beetje Geel hebtquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn gaan surfen met gebruikt maandverband.
Dit vind echt iedereen van mijquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat wij elkaar tering irritant vinden als we met elkaar samen moeten werken
Komt door dat Gelequote:
quote:Je hebt een sterke innerlijke gedrevenheid om systematisch en precies te zijn bij alles wat je doet. Jij wordt als vanzelfsprekend gekozen voor werk dat aandacht voor details en nauwkeurigheid vraagt. Jouw streven naar perfectie maakt je soms nogal 'somber'. Je neemt meestal goede beslissingen, maar sommige mensen vinden het tempo van je besluitvorming frustrerend. Een stabiele en voorspelbare werkomgeving is echt iets voor jou. Je vindt het moeilijk om in en ongestructureerde werkomgeving te werken, en je voelt je daar ongemakkelijk. Je gaat meestal goed om met de druk en stress van het dagelijks leven. Als je onder druk staat, stelt jouw analytische benadering je in staat om klinisch te beoordelen wat er gebeurt, in plaats van emotioneel te reageren.
Mooi.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een doodbloedend pimpelmeesje in een uitgestrekte azuurblauwe zee.
Ja, vooral als de rest overwegend blauw of groen isquote:
Klein puntje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook een beetje Geel hebt
Die zijn wel creatief met denken enz
Ik vind dat zielig voor het pimpelmeesjequote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een doodbloedend pimpelmeesje in een uitgestrekte azuurblauwe zee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |