SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : DatumprikkerYour beauty never ever scared me.
Korte termijn denkersquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet slim, dan rotten ze helemaal niet meer op
Op werk was deze week een discussie over dit. Alle niet-woke mensen zeiden dat er te veel mensen zijn. De woke persoon zei dat dit niet zo is, maar dat we met z'n allen te veel resources gebruiken. Was echt weer zo'n discussie die nergens heen gingquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk is het probleem dus gewoon dat er te veel mensen zijn
Het gaat om de boodschap, niet het resultaatquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet slim, dan rotten ze helemaal niet meer op
Is ook een discussie waar je nooit uit zult komenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op werk was deze week een discussie over dit. Alle niet-woke mensen zeiden dat er te veel mensen zijn. De woke persoon zei dat dit niet zo is, maar dat we met z'n allen te veel resources gebruiken. Was echt weer zo'n discussie die nergens heen ging
Ja, maar Ama is nog nooit in Katwijk geweest,quote:
Vuige leugens, bestaat helemaal niet.quote:
EHHHHHH, dus de woke persoon is het dus eigenlijk wel eens, maar op een verkapte manierquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op werk was deze week een discussie over dit. Alle niet-woke mensen zeiden dat er te veel mensen zijn. De woke persoon zei dat dit niet zo is, maar dat we met z'n allen te veel resources gebruiken. Was echt weer zo'n discussie die nergens heen ging
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is ook een discussie waar je nooit uit zult komen
Ja daarom. En ik heb dan zoiets van wat boeit het ook, je hebt het beiden over hetzelfde, potato potatoquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EHHHHHH, dus de woke persoon is het dus eigenlijk wel eens, maar op een verkapte manier
Ja, behalve dat woke personen het dan geen prettig idee vinden dat ze mensen als overbodig beschouwen en er wat minder hard in staan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ja daarom. En ik heb dan zoiets van wat boeit het ook, je hebt het beiden over hetzelfde, potato potato
Dat bewaar ik wel voor het toernooi zelf. Eerst kamioen worden, dan brak zijn.quote:
Nog 1x en dan wordt het morgen mooi weer.quote:
Ik ook niet, denk ikquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar Ama is nog nooit in Katwijk geweest,
Dat gaf ze net ruiterlijk toe
Wacht. Woke en childfree ging hand in hand toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, behalve dat woke personen het dan geen prettig idee vinden dat ze mensen als overbodig beschouwen en er wat minder hard in staan.
Bovendien kan je dan niet onbeperkt kinders maken
Schattig gewoonquote:I see your friends note sold for 12,000 somethings. What does that symbol stand for and what would be the equivalent in USD?
Ohh ik zou kinderen krijgen eerder bij niet-woke plaatsen dan bij wokequote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, behalve dat woke personen het dan geen prettig idee vinden dat ze mensen als overbodig beschouwen en er wat minder hard in staan.
Bovendien kan je dan niet onbeperkt kinders maken
Intussen al zes keer geniest.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog 1x en dan wordt het morgen mooi weer.
Caravans zijn overal wel kut.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
En Katwijk ben ik ooit wel geweest, maar daar heb ik vooral van geleerd dat caravans kut zijn.
Ik heb er vanmorgen nog een hooikoorts pilletje in gemikt. I'm goodquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Intussen al zes keer geniest.
Je was niet de enigequote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:52 schreef Ama het volgende:
Had zoals meestal niet eens door dat ik de lapo had.
Huh, zijn wij dan stiekem ook woke?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht. Woke en childfree ging hand in hand toch?
ja ik weet het niet zo goedquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh ik zou kinderen krijgen eerder bij niet-woke plaatsen dan bij woke
Gaat gezellig worden morgen dusquote:Fanatieke Turkse voetbalsupporters willen tijdens de kwartfinale met Oranje op het EK de controversiële ‘wolvengroet’ brengen. In een oproep op X vragen ze iedereen op de tribune zaterdagavond mee te doen. De ‘wolvengroet’ is een symbool van de ultranationalistische Turkse groepering Grijze Wolven en is daarom omstreden.
jonguh de pagina was nog niet helemaal geladen en ververst en auto refresh enzo terwijl ik nog aan het typen was.quote:
oke hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat bewaar ik wel voor het toernooi zelf. Eerst kamioen worden, dan brak zijn.
Ik zeg dan altijd wel tegen collega's met hooikoorts (bijv) gezondheid voor de hele dagquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Intussen al zes keer geniest.
Ik ben woke ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh, zijn wij dan stiekem ook woke?
[..]
ja ik weet het niet zo goed
Ik denk dat het verschil hem zit in "ik wil ze niet omdat ik ze niet wil" en "ik wil ze niet om het milieu te redden"quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh, zijn wij dan stiekem ook woke?
Winnaarsmentaliteitquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
jonguh de pagina was nog niet helemaal geladen en ververst en auto refresh enzo terwijl ik nog aan het typen was.
[..]
oke hoor
Ik was een jaar of 5, dus eh.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:52 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ja, sommigen doen het echt om de discussie hoor. Dat ze zelfs discussie met je gaan voeren als je het met elkaar eens bent en dan bijvoorbeeld over zo'n miniklein definitieverschilletje zoals wat ik net noemde. Ga weg man
Ahhhhh!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil hem zit in "ik wil ze niet omdat ik ze niet wil" en "ik wil ze niet om het milieu te redden"
Jesse Klaver heeft net z'n vierde spruit gekregen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh ik zou kinderen krijgen eerder bij niet-woke plaatsen dan bij woke
Ik ben morgen in Breda.quote:
Dat laatste is wel de voornaamste reden waarom ik zoveel mogelijk vega eet, dus woke.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil hem zit in "ik wil ze niet omdat ik ze niet wil" en "ik wil ze niet om het milieu te redden"
Ja, links lullen, rechts vullenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jesse Klaver heeft net z'n vierde spruit gekregen.
En ik zit hier afval te scheiden en met de fiets en het ov te gaan en op water en vlees en gas te besparen, recyclen, alles
Daar wonen ook genoeg tüteraarsquote:
Ik ruim zwerfafval op en scheid mijn afval.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste is wel de voornaamste reden waarom ik zoveel mogelijk vega eet, dus woke.
Of ja, redden is een groot woord. Minder zwaar belasten vooral.
Nou, genieten.quote:
Is het ook. Zeker in de pauze van werkquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Oke, dat lijkt mij echt ultra-vermoeiend.
Hier in de SC of bij jou in de wijk bedoel je?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:56 schreef Ama het volgende:
Ik vind het best heerlijk dat de mensen hier vrij weinig kids hebben.
Eigenlijk moet hij nu kiezen, twee kinderen wegdoen of je auto's en je huisdieren inleveren.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jesse Klaver heeft net z'n vierde spruit gekregen.
En ik zit hier afval te scheiden en met de fiets en het ov te gaan en op water en vlees en gas te besparen, recyclen, alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |