❤️quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar continu overal gaan schreeuwen hoe kut dat werk toch wel niet is, gaat dat personeelstekort natuurlijk niet oplossen. Integendeel, je creëert meteen een beeld waarbij potentiële werknemers denken: ik kijk wel even verder.
Dat is dan ook niet wat ze roepen. Ze schreeuwen dat de werkdruk te hoog is door alle administratie die er bij komt kijken. Dat er te weinig handjes zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar continu overal gaan schreeuwen hoe kut dat werk toch wel niet is, gaat dat personeelstekort natuurlijk niet oplossen. Integendeel, je creëert meteen een beeld waarbij potentiële werknemers denken: ik kijk wel even verder.
Potentiële werknemers nemen al de biezen als ze merken hoe de maatschappij zich tegen het onderwijspersoneel gedraagt.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En weer een klacht van een docent over het werk.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Potentiële werknemers nemen al de biezen als ze merken hoe de maatschappij zich tegen het onderwijspersoneel gedraagt.
Dat laatste heb ik echt nog nooit gehoord, dat eerste wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet wat ze roepen. Ze schreeuwen dat de werkdruk te hoog is door alle administratie die er bij komt kijken. Dat er te weinig handjes zijn.
Sterker nog, de meeste zeggen juist dat ze het lesgeven leuk vinden.
Waar lees jij dat ik docent ben?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En weer een klacht van een docent over het werk.
Hoppaa
En die zit niet op FOK. ik post namens mijzelf en niet namens mijn vrouw.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan anders?
Je vrouw is toch docent ofzoiets?
Oké, no offense hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:44 schreef HSG het volgende:
[..]
En die zit niet op FOK. ik post namens mijzelf en niet namens mijn vrouw.
Dat moet je die bananen uit je oren halen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik echt nog nooit gehoord,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |