SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oid"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zaterdag en zondag.quote:
Even m'n kenteken opzoekenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga even naar autoweek en toets je kenteken in, dan kun je zien wat voor motor er in ligt
Hoezo ken je je kenteken niet uit je hoofdquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even m'n kenteken opzoekenHeb deze schoen pas 3 jaar of zo
Grmblquote:
Omdat ik dom benquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo ken je je kenteken niet uit je hoofd
Ik ken wel die van mijn ouders van 4 auto's geledenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo ken je je kenteken niet uit je hoofd
Nou nou nouquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik dom ben
Mijn eerste auto weet ik nog wel
Mijn eerste schoen ook
Míjn leaseauto niet
En mijn huidige schoen weet ik het misschien
Ik kan het zien in je ogenquote:
Ik kan het zien in je glimlachquote:
Ik weet zelfs nog die van de wijlen godinquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik dom ben
Mijn eerste auto weet ik nog wel
Mijn eerste schoen ook
Míjn leaseauto niet
En mijn huidige schoen weet ik het misschien
Ja die van de Ford uit de jaren '90 van mijn ouders weet ik ook nog, PF-RT-86quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken wel die van mijn ouders van 4 auto's geleden
Oke, ben je iets minder dom dan ikquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet zelfs nog die van de wijlen godin
Terwijl ik die maar net 3 maanden hebt gehad, 28-LDG-8quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ben je iets minder dom dan ik
Ik weet de mijne ook nog allemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Is dit goedkoop? https://www.xenos.nl/tulbandvorm-staal-d22-cm-570179quote:
Ik heb niets met cijfersquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ik die maar net 3 maanden hebt gehad, 28-LDG-8
Heb voor de koreaan wel advies meegekregen altijd shell/bp oid te tanken ipv witte pompquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet... misschien omdat ik hem dan kapot maak of zo
Terwijl 98 toch beter is???
Je bent alles wat ik altijd heb gewildquote:
Jaquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit goedkoop? https://www.xenos.nl/tulbandvorm-staal-d22-cm-570179
Wat is een witte pomp ?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb voor de koreaan wel advies meegekregen altijd shell/bp oid te tanken ipv witte pomp
Ik weet niet meer wat voor auto het wasquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die van de Ford uit de jaren '90 van mijn ouders weet ik ook nog, PF-RT-86![]()
Mijn armen staan wijd openquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent alles wat ik altijd heb gewild
Dat zei iemand bij de Shell?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb voor de koreaan wel advies meegekregen altijd shell/bp oid te tanken ipv witte pomp
En die stapjes en calorieën danquote:
Puntmutsenuurtjequote:Op woensdag 3 juli 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is een witte pomp ?
Van die onbemande dingen of zo ?
Of pompen waar ze alleen wit personeel hebben?
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet de mijne ook nog allemaal![]()
SameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Je weet precies wat te zeggenquote:
Ja denk meld het even, voor het geval de keukenkastjes nog niet vol zijnquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is een witte pomp ?
Van die onbemande dingen of zo ?
Of pompen waar ze alleen wit personeel hebben?
Nee we zijn een ander liedje aan het zingenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
CAUSE KARMA IS MY BOYFRIEND,
KARMA IS A GOD
KARMA IS THE BREEZE IN MY HAIR ON THE WEEKEND1!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar daar hoef ik niets voor te doenquote:
Bij dezen: geopend!quote:
er staat een potje met vet...quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee we zijn een ander liedje aan het zingen
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk meld het even, voor het geval de keukenkastjes nog niet vol zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Mijn eerste auto was een Seatquote:
Mijn vorige auto was een Seat (tot 2 weken terug)quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn eerste auto was een Seat
En die heb ik een jaartje geleden nog rond zien rijden
Ik zie dat mijn oude Colt nog wel rondrijdtquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn eerste auto was een Seat
En die heb ik een jaartje geleden nog rond zien rijden
Niets mis meequote:Op woensdag 3 juli 2024 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn vorige auto was een Seat (tot 2 weken terug)
Heb je nu een fatsoenlijke auto?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn vorige auto was een Seat (tot 2 weken terug)
Wowquote:
Nu een ID3. Rijdt heerlijk maar verder hou ik er maar over opquote:
Oh alsnog Duitse twijfelachtigheidquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu een ID3. Rijdt heerlijk maar verder hou ik er maar over op
Ik vind ze wat minder mooi, maar het gaat natuurlijk om hoe hij rijdtquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu een ID3. Rijdt heerlijk maar verder hou ik er maar over op
Wat is karma nu, je god, je vriendje of de wind?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
CAUSE KARMA IS MY BOYFRIEND,
KARMA IS A GOD
KARMA IS THE BREEZE IN MY HAIR ON THE WEEKEND1!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
volledig van het padje omwille van een of ander popprinsesjequote:Burgemeester doopt Gelsenkirchen om naar 'Swiftkirchen' om concert Taylor Swift
Financieel 1.5 jaar aantrekkelijk, daarna zie ik wel weerquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind ze wat minder mooi, maar het gaat natuurlijk om hoe hij rijdt
mijn auto is ook niet zo mooi en rijdt ook niet heel fijn (al weet ik dat voornamelijk van verhalen want het is mijn eerste autoquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind ze wat minder mooi, maar het gaat natuurlijk om hoe hij rijdt
I love itquote:
Ja prima tochquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Financieel 1.5 jaar aantrekkelijk, daarna zie ik wel weer
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn auto is ook niet zo mooi en rijdt ook niet heel fijn (al weet ik dat voornamelijk van verhalen want het is mijn eerste auto) maar hij rijdt zó goedkoop, ik wil hem echt niet kwijt
Heeft Swifterband al een poppodium groot genoeg voor Taylor??quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
volledig van het padje omwille van een of ander popprinsesje
Het is een VW?quote:
maar met mayo?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu heb ik zin in pannenkoeken
Is @:dud0r zn schuld
Zonder babi pangang @:LTVDK
En los van elkaar?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het hele jaarquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Juni is voor mijn gevoel echt voorbij gevlogen...
wel met saté??quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
A CAT, PURRING IN MY LAP CAUSE IT LOVES ME!!!!quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is karma nu, je god, je vriendje of de wind?
Lelijk ding, minder kofferbak ruimte dan de Seatquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja prima toch
Maar wat is er minder aan dan?
Mja.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wel met saté??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
MET JE OPMERKINGquote:
kattenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
A CAT, PURRING IN MY LAP CAUSE IT LOVES ME!!!!
DIe kinderen moeten ook nu naar bed hoor...quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:57 schreef gianni61 het volgende:
Buurtkinderen leren rolschaatsen op straat. Nu zwijgen. Het is bedtijd voor opa beer
GODINquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
volledig van het padje omwille van een of ander popprinsesje
Nee ik ga hier geen woorden aan vuil makenquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lelijk ding, minder kofferbak ruimte dan de Seat
HIEEEE HAAA HOOOTJESSSSquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik moet vertrekken want voel aan alles dat 4ebe mij melig gaat maken maar ik wil nog dingen doen. Dit is eigenlijk een compliment![]()
ik moet mezelf beschermen
![]()
Taylor Swift is de paardebloem van de non-vegan world.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ga hier geen woorden aan vuil maken
Nu je het zegt. even een weekje mooi weer en daarna weer regen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Juni is voor mijn gevoel echt voorbij gevlogen...
Als die regen eens voorbij zou vliegen.quote:
Zit ook wel wat in. Vorige week was het precies 3 maanden geleden dat ik mijn paspoort had opgehaald zag ik in de werkagenda, dat was ook wel even een dingquote:
Belinda Carlisle is de allermooiste vrouw aan deze kant van de dampkringquote:
Supertof als je 13 bent.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Taylor Swift is de paardebloem van de non-vegan world.
Intussen wel wat minder hoorquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Belinda Carlisle is de allermooiste vrouw aan deze kant van de dampkring
Die kon je destijds voor een broodje goulashkroket oplaaien.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Belinda Carlisle is de allermooiste vrouw aan deze kant van de dampkring
Had het maar geprobeerd.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kon je destijds voor een broodje goulashkroket oplaaien.
Jij maakt het raar door te zeggen dat het raar klinktquote:
Ik heb nog over. Kom maar halenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, los van elkaar wel.quote:
Hoe kan je nou nog pannenkoeken over hebbenquote:
Long hair, don't carequote:Op woensdag 3 juli 2024 22:01 schreef Koen66 het volgende:
Sorry trouwens voor wat ik nu ga zeggen Dimmy :
Vreselijk overschat type die Taylor Swift
Hoe zou je het dan nemen, de pannenkoek als voorafje of als dessert?quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, los van elkaar wel.
1 pannenkoek met stroop en dan zo'n heel bakje babi pangang opnommen
Ik had er 7 gemaakt. 2 voor mezelf. Kind heeft er 3 op. Dus dan zijn er 2 over.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kan je nou nog pannenkoeken over hebben
Ben jij wel menselijk?
Jaquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan nemen, de pannenkoek als voorafje of als dessert?
Is in China vaak rat.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, los van elkaar wel.
1 pannenkoek met stroop en dan zo'n heel bakje babi pangang opnommen
Hm, als dessert denk ik, want zoetquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan nemen, de pannenkoek als voorafje of als dessert?
met of zonder staart?quote:
Goed antwoord, Zwageres.quote:
Lol, een van de rijkste selfmade vrouwen op deze wereldquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:01 schreef Koen66 het volgende:
Sorry trouwens voor wat ik nu ga zeggen Dimmy :
Vreselijk overschat type die Taylor Swift
Omdat Zwaag?quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed antwoord, Zwageres.
Oke, ik weet ook niet waarom dat met een hoofdletter moet.
quote:
Dat klopt zeker en heb ik echt respect voor.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Lol, een van de rijkste selfmade vrouwen op deze wereld
ze is niet overschat, ze is schatrijk
Denk je dat ze nog wat schat over heeft?quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Misschienquote:
Nou zeg.quote:
Het is dan ook echt 10.000 keer niks en als iemand smaak heeft dan ben ik het wel.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat klopt zeker en heb ik echt respect voor.
Ik vind d'r alleen als zangeres gemiddeld. Maar da's mijn mening hé, van een ouwe lul die helemaal niet kan zingen
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
Is ze al zo belangrijk gewordenquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed antwoord, Zwageres.
Oke, ik weet ook niet waarom dat met een hoofdletter moet.
Babi pangang, gemaakt van ratquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is dan ook echt 10.000 keer niks en als iemand smaak heeft dan ben ik het wel.
Ja, denk dat ze binnenkort even leren hoe ze naar het volk kan wuivenquote:
Eerst mals boven het hout roken, daarna krokant bakken in het vet en een lekker zoetzuur sausje erbijquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Babi pangang, gemaakt van rat
Ja echt overheerlijk
Ik ga met haar trouwenquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat doet maarquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:10 schreef Nattekat het volgende:
Echt, volgend jaar ga ik twee keer op zonvakantie
@Amaquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst mals boven het hout roken, daarna krokant bakken in het vet en een lekker zoetzuur sausje erbij
Hoezo is dat verbazendquote:
Zouden ze met alle ratten moeten doen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst mals boven het hout roken, daarna krokant bakken in het vet en een lekker zoetzuur sausje erbij
Sinds wanneer luisteren we naar kinderen?quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat mag niet van dat kutkind van Prijsvrij
Dat lijkt mij echt zo saaiquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mezelf lekker de pleuris vervelen op een resort
Zininin.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat mag niet van dat kutkind van Prijsvrij
Nou ze kan nogal koppig zijn en ze lijkt je nu te hebben geaccepteerdquote:
Ratje Pangang straatfeestquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden ze met alle ratten moeten doen.
Ja, doe mij het eerste maar.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
druk zijn met een stelletje zolderkamerachterhoedeverliezers of kijken hoe het EK in Albaantje gevierd wordt![]()
Ik wist het wel.
*side eyedquote:
Lekker rustig op de wegquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, de zomervakantie start binnenkort.
Jottem.
Ja, helapikaquote:
Oh ja, ook minder van die kut (bestel) busjes met kamikaze-neigingenquote:
wat zou JIJ nou eens een leuk lieke vinden?quote:
Lijkt me ook saai. Zeker als je geen aanspraak hebtquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt zo saai
Maar ieder zo zijn voorkeur natuurlijk
Ik ken geen leuke Lieke'squote:Op woensdag 3 juli 2024 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat zou JIJ nou eens een leuk lieke vinden?
Hostels zijn een ideale manier om aanspraak te hebbenquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt me ook saai. Zeker als je geen aanspraak hebt
Denk eerder dat ik een keer een solo-reis ga doen. Van hostel naar hostel oid. Lijkt me op zich wel vet om een keer te doen, en qua leeftijd moet ik daar ook niet al te lang meer mee wachten.
AAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jottem.
Regio Zuid begint.quote:
En van die downies in opels en seats die gefrustreerd zijn dat ze geen golfje konden betalenquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ook minder van die kut (bestel) busjes met kamikaze-neigingen
Poepie de joepiequote:
Opel Karl'squote:Op woensdag 3 juli 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En van die downies in opels en seats die gefrustreerd zijn dat ze geen golfje konden betalen
Zou ook leuk zijn als het zomerse weer dan ook begint.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jottem.
Dit doe je expres he..?quote:
Ja, stuur jij God even een e-mail ?quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn als het zomerse weer dan ook begint.
In augustus weer vakantie, hahaquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt al vakantie gehad, hups hups lekker werken de lange zomermaanden.
Luxemburg roeptquote:
Graagquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn als het zomerse weer dan ook begint.
Ik val niet op vrouwen, dus dat scheelt.quote:
Sowieso rijdt er in Opels altijd een bepaald soort mensenquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Opel Karl's
Dommer kan je het niet hebben, nee![]()
![]()
ik val op vlindersquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen, dus dat scheelt.
Kan aanraden, lekker zacht vallen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen, dus dat scheelt.
Het soort dat moet opdonderen naar de rechterbaanquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso rijdt er in Opels altijd een bepaald soort mensen
dat denk ik ook over volvo'squote:Op woensdag 3 juli 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het soort dat moet opdonderen naar de rechterbaan
Kaasvlindersquote:
Ik wil geen vrouwquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan aanraden, lekker zacht vallen.
Ja, Tesla's helemaalquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat denk ik ook over volvo's
en tesla's
Wat voor waggiequote:Op woensdag 3 juli 2024 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn auto is ook niet zo mooi en rijdt ook niet heel fijn (al weet ik dat voornamelijk van verhalen want het is mijn eerste auto) maar hij rijdt zó goedkoop, ik wil hem echt niet kwijt
ik snap dat volkomenquote:
Een zachte man dan?quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaasvlinders![]()
![]()
[..]
Ik wil geen vrouw
Nou nou nouquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of eigenlijk van de meeste banenquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaasvlinders![]()
![]()
[..]
Ik wil geen vrouw
Gewoon zo, hoppa de vluchtstrook opquote:
Jij hebt nu geen Duitser meerquote:
quote:
Ehm.quote:
jij welquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]De goede lijst toch?
Toch?
TOCH?
quote:
Wattenschijfjes zijn zachtquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehm.
Ik ga hier nog even over nadenken.
Merriesquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
Vrouwen
Toch wel de mooiste wezens op aarde
Ja, dat is waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ja dat dan weer welquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
Vrouwen
Klinkt wel aardiger dan zeug of reequote:Op woensdag 3 juli 2024 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje denigrerend om ze zo te noemen
quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is waardie is ook zachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Nou ja.. niet vrouwen, maar goedquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje denigrerend om ze zo te noemen
[..]
Ja, dat is waarAawwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ze weerquote:
Zat geen greintje kwaad in en leek in gedrag net op een ruin.
quote:Een ruin is een hengst waarvan de teelballen operatief verwijderd zijn.
Onderschat King Charles Cavaliers nietquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
Vrouwen
moeten ze ook bij aggressive mannen gaan invoerenquote:
Ja, dat is vrij normaal.quote:
Of gewoon de kop van de romp scheiden.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moeten ze ook bij aggressive mannen gaan invoeren
hakkietakkiewegzakkie
ik heb gewerkt met een 2 jarige niet zadelmakke hengstquote:
Heb jij in de paarden gezeten?quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb gewerkt met een 2 jarige niet zadelmakke hengst
ik ben pro ruin
mijn grote teen is ook pro ruin
Ik voel me nu achtergesteld.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben even druk met iets belangrijkers dan jullie
mijn kleine teen is anti dekenkist die ineens voor mijn kleine teen in mijn looppad ging staanquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb gewerkt met een 2 jarige niet zadelmakke hengst
ik ben pro ruin
mijn grote teen is ook pro ruin
mijn hele familie zat in de paardenquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij in de paarden gezeten?
hmmm... dan wel met een goede zakhandschoendinges hopelijkquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mss was ze ooit dierenarts.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh gezelligquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn hele familie zat in de paarden
toen mijn oom overleed hadden we er opeens 38
quote:
ik denk niet als merrie inseminator, tbhquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm... dan wel met een goede zakhandschoendinges hopelijk
Broek op de enkels en koud zweet op het voorhoofd?quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik denk niet als merrie inseminator, tbh
quote:
Juli inwijden op de boerinnetjeskalender?quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
trustequote:
Plakbroek 3.0.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Juli inwijden op de boerinnetjeskalender?
Als jouw bestaan toch eens volgens de regels van de alledaagse dingen tot stof zou wederkeren. We hadden het er echt nooit meer overquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Broek op de enkels en koud zweet op het voorhoofd?
van alles, meeste was gewoon mensen die een stal hadden voor hun eigen paard maarja, vol pensionquote:
SPOILER: foto van draakOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
HAAAHAHAHHAHAHAA nee iets beters.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Juli inwijden op de boerinnetjeskalender?
quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
van alles, meeste was gewoon mensen die een stal hadden voor hun eigen paard maarja, vol pension
hij had er zelf 5 en eigenlijk alleen jong. Oudste was 5 en was toen zwanger van veulen 3.
was een trekpaard, er was zo'n deens dalmatier paard, er was een dressuur hengst,
dat trekpaard was echt een draak, die had echt meer beweging nodig dan we haar konden geven. hadden haar buiten in de wei gezet en kreng springt gewoon over het schrikdraad heen dat op 1,50 hoog hing.Echt teringveel werk die paardenSPOILER: foto van draakOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat jouw hond op de foto?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
ja maar nu issie grijzerquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt teringveel werk die paarden
Is dat jouw hond op de foto?
quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
van alles, meeste was gewoon mensen die een stal hadden voor hun eigen paard maarja, vol pension
hij had er zelf 5 en eigenlijk alleen jong. Oudste was 5 en was toen zwanger van veulen 3.
was een trekpaard, er was zo'n deens dalmatier paard, er was een dressuur hengst,
dat trekpaard was echt een draak, die had echt meer beweging nodig dan we haar konden geven. hadden haar buiten in de wei gezet en kreng springt gewoon over het schrikdraad heen dat op 1,50 hoog hing.Die hond kijkt alsof die een tia krijgtSPOILER: foto van draakOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh en een veulen dat Pride Passion was als naam had gekregen
dus ik heb m geleerd om te komen als je "HEY HOMO" over de wei heen riep
veulen dat later het jaar geboren was hebben we Raya genoemd
Sow.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die hond kijkt alsof die een tia krijgt
Ja en er staat nog een klein beestje achter.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gooit ie vaak 180? @Dr_Flashquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh en een veulen dat Pride Passion was als naam had gekregen
dus ik heb m geleerd om te komen als je "HEY HOMO" over de wei heen riep
veulen dat later het jaar geboren was hebben we Raya genoemd
Dat moet dan haast een nieuwe editie van de biljetgazet zijnquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HAAAHAHAHHAHAHAA nee iets beters.
Zoveel beter dat je het nnniet eens zou begrijpen.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ik moet altijd huilen van binnen als we veel cardio krijgenquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Krachttraining geeft altijd zo lekker een boost als je het net zwaar genoeg maakt
Kutcardio wat je alleen maar sloopt.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alsof jij niet dagen hebt dat je zo kijkt
quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet altijd huilen van binnen als we veel cardio krijgen
Of dat ik ineens 2x een kilometer moet rennenquote:
oh dat heeft dud0r nou nooitquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet altijd huilen van binnen als we veel cardio krijgen
Welterusten Luctorquote:
Euhm..quote:
trustequote:
4.5 in juni gelukt dus?quote:
ah sundquote:
Gelukkig weet ik dat elke training in het zwembad een fijne dosis cardio bevat. Maar mentale voorbereiding maakt je niet immuun.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of dat ik ineens 2x een kilometer moet rennen
Daar ben ik mentaal niet eens op voorbereid.
ach ik ahd er vorige maand ook maar 4quote:
Ik ben benieuwd wat er morgen op het programm staatquote:Op woensdag 3 juli 2024 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat elke training in het zwembad een fijne dosis cardio bevat. Maar mentale voorbereiding maakt je niet immuun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |