SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oid"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zaterdag en zondag.quote:
Even m'n kenteken opzoekenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga even naar autoweek en toets je kenteken in, dan kun je zien wat voor motor er in ligt
Hoezo ken je je kenteken niet uit je hoofdquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even m'n kenteken opzoekenHeb deze schoen pas 3 jaar of zo
Grmblquote:
Omdat ik dom benquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo ken je je kenteken niet uit je hoofd
Ik ken wel die van mijn ouders van 4 auto's geledenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo ken je je kenteken niet uit je hoofd
Nou nou nouquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik dom ben
Mijn eerste auto weet ik nog wel
Mijn eerste schoen ook
Míjn leaseauto niet
En mijn huidige schoen weet ik het misschien
Ik kan het zien in je ogenquote:
Ik kan het zien in je glimlachquote:
Ik weet zelfs nog die van de wijlen godinquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik dom ben
Mijn eerste auto weet ik nog wel
Mijn eerste schoen ook
Míjn leaseauto niet
En mijn huidige schoen weet ik het misschien
Ja die van de Ford uit de jaren '90 van mijn ouders weet ik ook nog, PF-RT-86quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken wel die van mijn ouders van 4 auto's geleden
Oke, ben je iets minder dom dan ikquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet zelfs nog die van de wijlen godin
Terwijl ik die maar net 3 maanden hebt gehad, 28-LDG-8quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ben je iets minder dom dan ik
Ik weet de mijne ook nog allemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Is dit goedkoop? https://www.xenos.nl/tulbandvorm-staal-d22-cm-570179quote:
Ik heb niets met cijfersquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ik die maar net 3 maanden hebt gehad, 28-LDG-8
Heb voor de koreaan wel advies meegekregen altijd shell/bp oid te tanken ipv witte pompquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet... misschien omdat ik hem dan kapot maak of zo
Terwijl 98 toch beter is???
Je bent alles wat ik altijd heb gewildquote:
Jaquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit goedkoop? https://www.xenos.nl/tulbandvorm-staal-d22-cm-570179
Wat is een witte pomp ?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb voor de koreaan wel advies meegekregen altijd shell/bp oid te tanken ipv witte pomp
Ik weet niet meer wat voor auto het wasquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die van de Ford uit de jaren '90 van mijn ouders weet ik ook nog, PF-RT-86![]()
Mijn armen staan wijd openquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent alles wat ik altijd heb gewild
Dat zei iemand bij de Shell?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb voor de koreaan wel advies meegekregen altijd shell/bp oid te tanken ipv witte pomp
En die stapjes en calorieën danquote:
Puntmutsenuurtjequote:Op woensdag 3 juli 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is een witte pomp ?
Van die onbemande dingen of zo ?
Of pompen waar ze alleen wit personeel hebben?
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet de mijne ook nog allemaal![]()
SameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Je weet precies wat te zeggenquote:
Ja denk meld het even, voor het geval de keukenkastjes nog niet vol zijnquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is een witte pomp ?
Van die onbemande dingen of zo ?
Of pompen waar ze alleen wit personeel hebben?
Nee we zijn een ander liedje aan het zingenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
CAUSE KARMA IS MY BOYFRIEND,
KARMA IS A GOD
KARMA IS THE BREEZE IN MY HAIR ON THE WEEKEND1!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar daar hoef ik niets voor te doenquote:
Bij dezen: geopend!quote:
er staat een potje met vet...quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee we zijn een ander liedje aan het zingen
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk meld het even, voor het geval de keukenkastjes nog niet vol zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Mijn eerste auto was een Seatquote:
Mijn vorige auto was een Seat (tot 2 weken terug)quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn eerste auto was een Seat
En die heb ik een jaartje geleden nog rond zien rijden
Ik zie dat mijn oude Colt nog wel rondrijdtquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn eerste auto was een Seat
En die heb ik een jaartje geleden nog rond zien rijden
Niets mis meequote:Op woensdag 3 juli 2024 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn vorige auto was een Seat (tot 2 weken terug)
Heb je nu een fatsoenlijke auto?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn vorige auto was een Seat (tot 2 weken terug)
Wowquote:
Nu een ID3. Rijdt heerlijk maar verder hou ik er maar over opquote:
Oh alsnog Duitse twijfelachtigheidquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu een ID3. Rijdt heerlijk maar verder hou ik er maar over op
Ik vind ze wat minder mooi, maar het gaat natuurlijk om hoe hij rijdtquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu een ID3. Rijdt heerlijk maar verder hou ik er maar over op
Wat is karma nu, je god, je vriendje of de wind?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
CAUSE KARMA IS MY BOYFRIEND,
KARMA IS A GOD
KARMA IS THE BREEZE IN MY HAIR ON THE WEEKEND1!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
volledig van het padje omwille van een of ander popprinsesjequote:Burgemeester doopt Gelsenkirchen om naar 'Swiftkirchen' om concert Taylor Swift
Financieel 1.5 jaar aantrekkelijk, daarna zie ik wel weerquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind ze wat minder mooi, maar het gaat natuurlijk om hoe hij rijdt
mijn auto is ook niet zo mooi en rijdt ook niet heel fijn (al weet ik dat voornamelijk van verhalen want het is mijn eerste autoquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind ze wat minder mooi, maar het gaat natuurlijk om hoe hij rijdt
I love itquote:
Ja prima tochquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Financieel 1.5 jaar aantrekkelijk, daarna zie ik wel weer
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn auto is ook niet zo mooi en rijdt ook niet heel fijn (al weet ik dat voornamelijk van verhalen want het is mijn eerste auto) maar hij rijdt zó goedkoop, ik wil hem echt niet kwijt
Heeft Swifterband al een poppodium groot genoeg voor Taylor??quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
volledig van het padje omwille van een of ander popprinsesje
Het is een VW?quote:
maar met mayo?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu heb ik zin in pannenkoeken
Is @:dud0r zn schuld
Zonder babi pangang @:LTVDK
En los van elkaar?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het hele jaarquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Juni is voor mijn gevoel echt voorbij gevlogen...
wel met saté??quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
A CAT, PURRING IN MY LAP CAUSE IT LOVES ME!!!!quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is karma nu, je god, je vriendje of de wind?
Lelijk ding, minder kofferbak ruimte dan de Seatquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja prima toch
Maar wat is er minder aan dan?
Mja.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wel met saté??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
MET JE OPMERKINGquote:
kattenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
A CAT, PURRING IN MY LAP CAUSE IT LOVES ME!!!!
DIe kinderen moeten ook nu naar bed hoor...quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:57 schreef gianni61 het volgende:
Buurtkinderen leren rolschaatsen op straat. Nu zwijgen. Het is bedtijd voor opa beer
GODINquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
volledig van het padje omwille van een of ander popprinsesje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |