SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oidSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
aaaaaaaaaaahhh, wat zieligggggggggquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat Russische biljetje mag dan over de horizon zijn (staat inmiddels op ¤ 7500). Ik vond het toch wel even nodig om deze 1948-49 Store Norske 50 Øre toe te voegen. Zeldzaam: 7-10 exemplaren bekend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Maar ja geen vrouw die mij wil
Dacht dat vrouwen op geld afkwamen 'm!quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat Russische biljetje mag dan over de horizon zijn (staat inmiddels op ¤ 7500). Ik vond het toch wel even nodig om deze 1948-49 Store Norske 50 Øre toe te voegen. Zeldzaam: 7-10 exemplaren bekend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Maar ja geen vrouw die mij wil
Ja joe?quote:
Ja erg hequote:
Well think again!quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat vrouwen op geld afkwamen 'm!
vraag me meer af waarom je dat soort dingen zegt maar dat is misschien al te diepgaandquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja erg he![]()
Ik weet dat je het goed bedoeltEn snappen zal ik het nooit. Maar ja
Nou ja omdat ik er niks van begrijp dus. Maar ja ik verwacht ook niet dat iemand het me uit kan leggen of zo hoor. Maar goed, laten we er maar over ophouden voordat het heel snel heel zielig wordtquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vraag me meer af waarom je dat soort dingen zegt maar dat is misschien al te diepgaand
ik bedoel wat is je doel om dat soort dingen te zeggen als je toch geen uitleg zou willen of whateverquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja omdat ik er niks van begrijp dus. Maar ja ik verwacht ook niet dat iemand het me uit kan leggen of zo hoor. Maar goed, laten we er maar over ophouden voordat het heel snel heel zielig wordt
Past precies dusquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Dat luchtbed dat ik gekocht heb is even lang als ik ben. Had ik toch even iets beter op moeten letten.
jijzelf met je uitstellende postsquote:
ook datquote:
Ik wil gaan.quote:
Ja dat is het dilemma dus inderdaad. Aan de ene kant wil ik het heel erg ver weg stoppen, aan de andere kant is het wel een probleem waar ik heel graag van af wil. Maar ja dan denk ik "iedereen heeft een kruisje te dragen" en dit is dan mijn kruisje. Verder kan ik er ook niet veel mee.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik bedoel wat is je doel om dat soort dingen te zeggen als je toch geen uitleg zou willen of whateveren dat bedoel ik dan weer met 'dit klinkt heel erg alsof je het juist wel wil'
want je zegt het ehm, regelmatig
![]()
En ik zal je niet snel zielig vinden. Je hebt het toch zelf in de hand?
bier?quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga ook nog even de rechterarm trainen.
ik heb een life time pdf editor gekocht. werkt primaquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk mijn Adobe account maar eens opgezegd, beetje zonde van het geld
ik dacht ik kies de kuise keuzequote:
Ja ik heb de volledige versie van Creative Cloud, maar voor mezelf gebruik ik het nauwelijks, kan ik net zo goed mijn account van werk voor gebruiken voor die enkele keer photoshoppen in de maandquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een life time pdf editor gekocht. werkt prima
Hmmm, lastig inderdaad. Maar iets liever voor jezelf zijn mag wel denk ik, doen alsof gevoelens er niet mogen zijn werkt niet denk ik. Dubbele gevoelens mogen er ook zijnquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is het dilemma dus inderdaad. Aan de ene kant wil ik het heel erg ver weg stoppen, aan de andere kant is het wel een probleem waar ik heel graag van af wil. Maar ja dan denk ik "iedereen heeft een kruisje te dragen" en dit is dan mijn kruisje. Verder kan ik er ook niet veel mee.
Weet ook niet in hoeverre ik überhaupt ergens voor open sta hoor. Misschien is dat gemetselde torentje wel veel dikker dan ik bedoeld hadBeetje dubbel allemaal.
Heb de afgelopen dagen al twee katten bij elkaar geborsteld aan haar.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:31 schreef Crack_ het volgende:
Mijn kat doet te aanhankelijk en ik heb er geen zin in want hij verliest te veel haren. Sorry kat.
Je kunt hetquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even de vaat regelen en dan ga ik sportief doen
quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even de vaat regelen en dan ga ik sportief doen
Zit je al in de sportschool ?quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:39 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om het bezoekje aan de sportschool weer heel lang uit te stellen
Jij bent hier echt goed in hequote:Op woensdag 3 juli 2024 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, lastig inderdaad. Maar iets liever voor jezelf zijn mag wel denk ik, doen alsof gevoelens er niet mogen zijn werkt niet denk ik. Dubbele gevoelens mogen er ook zijnook als je er niet zo veel mee kan. Misschen is dat het wel en heb je wat meer rust als dat er mag zijn? Nu ga je soms van 'IK GEEF HET OP' naar 'maar stel..' dat lijkt me voor je eigen hoofd vermoeiend?
![]()
En is ook maar mijn 50 cts natuurlijk, mag je zo weer weggooienof in je excelsheet verwerken.
Of negeren. Je mag alles!
Raar rui-seizoen of zo? De zwarte kat hier laat ook telkens z'n halve vacht achter.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb de afgelopen dagen al twee katten bij elkaar geborsteld aan haar.Beetje laat voor de rui, niet?
Lijkt erop, al is het maar bij een van de twee. Niet de zwarte, maar de rode dus het ligt niet aan de kleur.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
Wtf is het gewoon
[..]
Raar rui-seizoen of zo? De zwarte kat hier laat ook telkens z'n halve vacht achter.
Wel de hapjes maar niet de stapjesquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar 300 kcal verbrand vandaag, maar nu patatjes
Ja dit kan dus echt nietquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vandaag ook al twee keer in bed gelegenquote:
Jij die nog niet in de sportschool zit jaquote:
Ben je ziek?quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook al twee keer in bed gelegen
pizza te lang in de oven doen. extra kcal verbrandenquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jij bent niet meer de juiste persoon om mij te motiverenquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wel echt moequote:
We doen hier niet aan voedselverspillingquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
pizza te lang in de oven doen. extra kcal verbranden
Jawel, want ik ben allang naar de sportschool geweestquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent niet meer de juiste persoon om mij te motiveren
Oh teveel stapjes gedaan de laatste tijd?quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, wel echt moeDus ik was wel blij dat ik thuis kon werken.
Met de stapjes zit het idd wel goedquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh teveel stapjes gedaan de laatste tijd?
Met je benen in je nek en je tieten afgebonden?quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg, ik ben niet je moeder he.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Met je benen in je nek en je tieten afgebonden?
12,5k, redelijk gemiddeld voor een werkdagquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met de stapjes zit het idd wel goed![]()
Nu bijna 10.000 en dat is best oke voor een gewone thuiswerkdag
Hoeveel heb jij?
quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij?
??????quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:49 schreef UitStraling het volgende:
Vicks Inhalers zijn eigenlijk maar smerige dingen, stop je zo de vieze neus in.
Hier heb ik geen adequaat gifje voor paraat.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg, ik ben niet je moeder he.
Als het een inhaler is moet je die niet in je neus stoppen, gewoon even ter infoquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:49 schreef UitStraling het volgende:
Vicks Inhalers zijn eigenlijk maar smerige dingen, stop je zo de vieze neus in.
Neequote:Op woensdag 3 juli 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is die container niet op je auto gevallen, tho?
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hier heb ik geen adequaat gifje voor paraat.
Hoezo geef je die info prijs? Laat lekker in z'n neus stoppenquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het een inhaler is moet je die niet in je neus stoppen, gewoon even ter info
Als Nijn blij is ben ik blijquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik wel, maar zij ligt nu nog dubbel daarom![]()
Dus credits aan @:dr_flash
Scheelt weer een nieuwe auto halenquote:
Ja van die neuzeldingen, ken je toch wel?quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
[..]
Hoezo geef je die info prijs? Laat lekker in z'n neus stoppen
Nee?quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja van die neuzeldingen, ken je toch wel?
https://www.etos.nl/producten/vicks-inhaler-120644716.html
Kutjelekutskutquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hier heb ik geen adequaat gifje voor paraat.
quote:
In welk gat dan welquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het een inhaler is moet je die niet in je neus stoppen, gewoon even ter info
Ja ok, leedvermaak is ook vermaakquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo geef je die info prijs? Laat lekker in z'n neus stoppen
2841 hier maar heb net wel een bank vier trappen opgetild. Dat vind ik wel tellen als inspanningquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij?
Jaaaahaaaaaa, genoeg gemiept, ga nou maarquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:53 schreef Nattekat het volgende:
Vorige week toen ik naar de sportschool ging, was het stralend weer. Nu is het donker. Kutland kutzomer kutregen
dan hoef jij niet naar de sportschoolquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
2841 hier maar heb net wel een bank vier trappen opgetild. Dat vind ik wel tellen als inspanning
Scheelt wel kwekveel, beter dan Netflix iedere week helemaal uitkijken met oranje vingers van de paprikachips.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee?
Ik ben zelden ziek, want ik eet mijn groenten, stap mijn stapjes en ga regelmatig de natuur in, voor een fris hoofd
Nu al moe, van alleen al het lezen alleenquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
2841 hier maar heb net wel een bank vier trappen opgetild. Dat vind ik wel tellen als inspanning
Paprikachipsquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt wel kwekveel, beter dan Netflix iedere week helemaal uitkijken met oranje vingers van de paprikachips.
Pannenkoek met paprikachipsquote:
Hij typt "zit"quote:
Straks een aanrijding en dan lekker klagen dat zijn telefoon in zijn dunne darm zit en het lastig typen isquote:
Ik vind dat we klaagspons op moeten nemen in het Fok! woordenboekquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks een aanrijding en dan lekker klagen dat zijn telefoon in zijn dunne darm zit en het lastig typen is
Raar weer ditquote:
Ik weet iemand die WEL naar de sportschool moetquote:
Ik ben er alquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaaaahaaaaaa, genoeg gemiept, ga nou maar
Precies zo stel ik me voor dat onze vrind er de hele dag uitzietquote:
Heb je geld teveel of een oldtimerquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
Vanochtend heb ik voor 98,98 euro 98 getankt
Waarom ga je uberhaupt met de auto als het net 2 minuten rijden isquote:
Ik vind dat Kees Bermstengelklomphoer dat maar lekker zelf moet doen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat we klaagspons op moeten nemen in het Fok! woordenboek
Je weet tochhhhquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
Vanochtend heb ik voor 98,98 euro 98 getankt
Rijke tatta je weetquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je geld teveel of een oldtimer
Ja ik moest ook wel een beetje huilen, maar vond het wel grappig die getalletjesquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
!!
Ik hoefde maar een halve tank en dat vond ik al vrij duur in de oren klinken
Snel weggereden en gejankt in de schoen
Omdat het gigantisch aan het gieten is.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ga je uberhaupt met de auto als het net 2 minuten rijden is
Koop een koreaanquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet tochhhh
[..]!!
Ik hoefde maar een halve tank en dat vond ik al vrij duur in de oren klinken
Snel weggereden en gejankt in de schoen
Als je je een beetje inspant in de sportschool stroom het zweet ook over je rugquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het gigantisch aan het gieten is.
Wees sterk. Geef niet toe aan de trek.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
Heb zo’n trek in een broodje kroket maar ben op dieet dus dan kan dat niet he
Lekker heurquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik moest ook wel een beetje huilen, maar vond het wel grappig die getalletjes
Tevens heeft die kleppenreiniging wel goed geholpen voor de zuinigheid. Daarvoor haalde ik met moet 1 op 14,5 en nu was het 1 op 16,5
Ik wil mijn schoen niet kwijtquote:
Normaal pak je er toch 2. Als je er nu 1 pakt dan heb je maar de helft gegetenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
Ligt aan de bougiesquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker heur
Ik vind de schoen nog steeds onregelmatig lopen, heb dat na laten kijken en ze kwamen met het volgende
"een rammeltje op de turbo.'
Moet je daar nou mee?![]()
Wilde bijna zeggen: je bent zelf een rammeltje op de turbo, maar goed.. toch maar niet gedaan
Ga zo langs de smullers rennenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wees sterk. Geef niet toe aan de trek.
Ik las ipv de trek, de kerkquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wees sterk. Geef niet toe aan de trek.
Waarom niet?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wilde bijna zeggen: je bent zelf een rammeltje op de turbo, maar goed.. toch maar niet gedaan
huh?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las ipv de trek, de kerk
Wtf
Ik zag net een croque monsieur met kroketquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
@KingRoland weer een nieuwe volgelingquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las ipv de trek, de kerk
Wtf
Kan dat kwaad?quote:
Omdat dat fucking raar is en ik daar nog vaker langs moet, waarschijnlijkquote:
Laat KingFlopland nou even in zijn eigen reservaat wil jequote:Op woensdag 3 juli 2024 21:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:kingroland weer een nieuwe volgeling
Gewoon broodje kroket kopen en dan alleen het broodje opeten en af en toe langzaam aan de kroket likken.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dan doe je niet meer gene wat je leven enig nut heeft
Dat zegt zo ongeveer niks neequote:Op woensdag 3 juli 2024 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker heur
Ik vind de schoen nog steeds onregelmatig lopen, heb dat na laten kijken en ze kwamen met het volgende
"een rammeltje op de turbo.'
Moet je daar nou mee?![]()
fatsoen maakt zo veel kapotquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat dat fucking raar is en ik daar nog vaker langs moet, waarschijnlijk
Hoeft niet, bij mij waren het de kleppenquote:
quote:
quote:Ja, maar dat kan dus wel.. En dit is het weinige wat ik al wist:
Onregelmatig stationair draaien: Als de motor onregelmatig draait in stationair toerental of als u trillingen voelt tijdens het rijden, kunnen versleten bougies de oorzaak zijn. Dit kan wijzen op inconsistentie in de ontsteking van de brandstofmengsel in de cilinders.
Hmmm dat vind ik raarquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag net een croque monsieur met kroketdat is iets voor jou
LTVDK - Lamme Tak Van Duitse Kleppenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeft niet, bij mij waren het de kleppen
Vult welquote:
Geen pannenkoek?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die kan je daar vast ook wel krijgenquote:
Nee, de Godin is een Franįaisequote:Op woensdag 3 juli 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LTVDK - Lamme Tak Van Duitse Kleppen
Je bent zelf aan het kleppenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LTVDK - Lamme Tak Van Duitse Kleppen
quote:
Hou je klepquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik snapte de zin niet en nu welquote:
Ze hadden wel een pannenkoek met ragout, misschien hebben ze ook wel een pannenkoek met croque monsieurquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die kan je daar vast ook wel krijgen
Bij mij hebben ze het even aangehoord en gezegd: is niets ergsquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zegt zo ongeveer niks neeBij mij hebben ze met die kleppen een hele diagnostische test gedaan en met de camera alles onderzocht in de cilinders. En onregelmatig lopen komt niet door de turbo, tenzij die pas moeilijk gaat doen als je de toeren in het rood jaagt
Pizza marjolein genotquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, is op!quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden wel een pannenkoek met ragout, misschien hebben ze ook wel een pannenkoek met croque monsieur
Ja alleen laten horen? Hebben ze er ook mee gereden zodat ze het konden voelen?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze het even aangehoord en gezegd: is niets ergs
Nu heb ik het al bij twee garages laten horen, dus ik vind het wel gezegend
Kutstudentjes ook altijdquote:
Ja, van de parkeerplaats naar de werkbankquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen laten horen? Hebben ze er ook mee gereden zodat ze het konden voelen?
Hoe groot is dat bedrijf?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, van de parkeerplaats naar de werkbank
Ah ja dan kun je wel even het gas goed intrappenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, van de parkeerplaats naar de werkbank
Ja dat zeg ikquote:
Met de nadruk op evenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ja dan kun je wel even het gas goed intrappen
Ja, sorry, maar ik was niet van plan om het voor je op te metenquote:
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar ik was niet van plan om het voor je op te meten
Flauw he ?
Hoeveel kilo poep kan je in je darmen hebben?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden wel een pannenkoek met ragout, misschien hebben ze ook wel een pannenkoek met croque monsieur
Ja, maar het is niet bij het rijdenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ja dan kun je wel even het gas goed intrappen
helapikaquote:
Ik heb een stoma gehad, dit hoef je mij niet uit te leggen hoorquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeveel kilo poep kan je in je darmen hebben?
Bij bijna elke persoon die een westers dieet volgt, zijn de afvalproducten zich langzaam aan het ophopen in het lichaam, in het lichaamsvet, in de spieren, de organen, de haren, bijna overal in. Naar schatting heeft de gemiddelde westerling maar liefst 3 tot 4,5 kilo giftig fecaal afval (ontlasting) in zijn darmen, dit heeft in losse vorm de consistentie van kalfsragout.
Dan maar champignonsragout etenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij bijna elke persoon die een westers dieet volgt, zijn de afvalproducten zich langzaam aan het ophopen in het lichaam, in het lichaamsvet, in de spieren, de organen, de haren, bijna overal in. Naar schatting heeft de gemiddelde westerling maar liefst 3 tot 4,5 kilo giftig fecaal afval (ontlasting) in zijn darmen, dit heeft in losse vorm de consistentie van kalfsragout.
Oh dat klinkt wel als bougies ja, bij mij was het echt dat die inhield of wat haperde als je het gas intraptequote:Op woensdag 3 juli 2024 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet bij het rijden
Het is alleen bij een koude start en dan gaat ie weer terug naar z'n toerental en dan is alles weer goed
PoepStraling begint eroverquote:
Een college waar een ieder een Strontoloog @UitStraling zijn lippen hangtquote:
Ik had het over ragoutquote:
Ik vind het ook gek dat iedereen maar doet alsof het een normaal geluid is.. het is bijna alsof ik een lekke uitlaat heb of dat ding opgevoerd hebquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel als bougies ja, bij mij was het echt dat die inhield of wat haperde als je het gas intrapte
Na gister ben ik er wel vanaf denk ik.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die bleke zachte flubbertjes in de ragout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja neequote:Op woensdag 3 juli 2024 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die bleke zachte flubbertjes in de ragout.
Wat was er gisteren dan?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na gister ben ik er wel vanaf denk ik.
Dat heb je toch ookquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het ook gek dat iedereen maar doet alsof het een normaal geluid is.. het is bijna alsof ik een lekke uitlaat heb of dat ding opgevoerd heb
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Rare champignons welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
STIL NOUquote:
Ik vond het vooral irritant dat het in een kartonnen doos zit waar handvatten in zitten die overduidelijk niet gemaakt zijn voor het gewicht in de doos.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu al moe, van alleen al het lezen alleen
Ik heb overigens patatjes, karbo en rode kool met appeltjes (schitterende combinatie wel)
En jij?
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat was er gisteren dan?
@:4EverBlackEyed
Ik was ergens een beetje zenuwachtig voor.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat was er gisteren dan?
@:4EverBlackEyed
Vroem vroem bitchesquote:
Klinkt handigquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vond het vooral irritant dat het in een kartonnen doos zit waar handvatten in zitten die overduidelijk niet gemaakt zijn voor het gewicht in de doos.
Ik had pannenkoeken vandaag. Eentje met spek e stroop en eentje met stroop
Dacht even dat dit ook over poep ging.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het ook gek dat iedereen maar doet alsof het een normaal geluid is.. het is bijna alsof ik een lekke uitlaat heb of dat ding opgevoerd heb
Ik was jullie wel voorquote:
Had je een date?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was ergens een beetje zenuwachtig voor.
Het aanvullen van de voorraad is alweer begonnen denk ikquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na gister ben ik er wel vanaf denk ik.
Nou nee.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht even dat dit ook over poep ging.
Hangt er vanaf hoe groot die pannekoeken zijnquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt handig
Heb je voldoende aan 2 pannenkoeken?
1 mm in omtrekquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe groot die pannekoeken zijn
Ik ben nét begonnen met vastenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb weer trek.. misschien even een smoothie maken
Omdat je de slagboom had gesaboteerdquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was jullie wel voor
Eet mijn stof
Eerst stapjesquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb weer trek.. misschien even een smoothie maken
Ohquote:
Ja stapjes naar de keukenquote:
*fixedquote:
Probeer je die ergens mee naar binnen te smokkelen?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een pannenkoek in mijn onderbroek....
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Probeer je die ergens mee naar binnen te smokkelen?
Hmmquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Alleen weet ik nog niet waar
Je weet dat je binnenkort weer je OV kaart moet gebruiken he ?quote:
Ik ben naar de wc op zoekquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een pannenkoek in mijn onderbroek....
Moet lukken toch?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ja denk dat ik er dan wel 3 op lust
Denk niet dat bosje die ook in zijn onderbroek heeft hoorquote:
Wel als ik zo weinig beweeg op een dag. Dan moet het wel.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt handig
Heb je voldoende aan 2 pannenkoeken?
Essiequote:Op woensdag 3 juli 2024 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het aanvullen van de voorraad is alweer begonnen denk ik
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Dud0r is niet zo dik.
Niet zo dik als ik.
Ik vind dit conflicterende info.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel als ik zo weinig beweeg op een dag. Dan moet het wel.
Ben al VIESDIK. Dat hoeft niet erger te worden
[..]
Essie
Volgende week bij jou in de buurt
Ben benieuwd of die dan weer gelijk 20 euro afschrijft voor een ritje van 2,50quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet dat je binnenkort weer je OV kaart moet gebruiken he ?
Als ik mijn best doequote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel als ik zo weinig beweeg op een dag. Dan moet het wel.
Ben al VIESDIK. Dat hoeft niet erger te worden
[..]
Essie
Volgende week bij jou in de buurt
Ik ben hier te boomer voorquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
Zo moeilijk goeie work out![]()
![]()
Even een masa en een prosha klappen en dan mijn mama bellen.
Om je mama te bellen?quote:
nou ja ik probeerde aardig te zijnquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit conflicterende info.
Waarschijnlijk wel en dan kan je weer gaan GRMBL-enquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die dan weer gelijk 20 euro afschrijft voor een ritje van 2,50
quote:
Oke opa.quote:
De meeste boomers bellen inderdaad niet meer met hun moeder....quote:
Ik weet eigenlijk niet eens hoe je iets faxt, maar goed.quote:
Je stuurt geen telegrams?quote:
Schoen krijgt alleen 95quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:24 schreef Koen66 het volgende:
Zit toch aardig wat prijsverschil tussen 98 en 95 benzine
denk het niet toch?quote:
Mijn moeder wel nogquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De meeste boomers bellen inderdaad niet meer met hun moeder....
But why?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schoen krijgt alleen 95
Durf ik geen 98 in te gooien
Huh alles kan toch op 98? Andersom heb je het wel vooral met ouwe meukquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schoen krijgt alleen 95
Durf ik geen 98 in te gooien
Op werk was er zo'n intern emailadres en als je het via dat stuurde dan was het een e-faxquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens hoe je iets faxt, maar goed.
Moeten we jouw moeder bellen?quote:
Ja, weet ik niet... misschien omdat ik hem dan kapot maak of zoquote:
ga ik wel een stuk zuiniger mee zijn jaquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dat doe je dus ook nooit meer?
90quote:
Huhquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op werk was er zo'n intern emailadres en als je het via dat stuurde dan was het een e-fax
Ofzo
Oh, dat wist ik nietquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Huh alles kan toch op 98? Andersom heb je het wel vooral met ouwe meuk
Nee, die bel ik morgen welquote:
Denk niet dat het de schoen veel zal uitmakenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet... misschien omdat ik hem dan kapot maak of zo
Terwijl 98 toch beter is???
Bij meeste auto's is het alleen het prijsverschil niet waardquote:
Mooiquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk niet dat het de schoen veel zal uitmaken
Dus ik ga er niet veel van merken ?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij meeste auto's is het alleen het prijsverschil niet waard
Verheugt iedereen zich nu al op natuurlijkquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel en dan kan je weer gaan GRMBL-en
Jawel, je betaalt meerquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dus ik ga er niet veel van merken ?
Vandaag was de 98 maar 14 cent duurderquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:24 schreef Koen66 het volgende:
Zit toch aardig wat prijsverschil tussen 98 en 95 benzine
Ja, uiteraardquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verheugt iedereen zich nu al op natuurlijk
Ja weet ik het. We moesten weleens de rechtbank/Raad van State faxen want die deden toen nog niet aan uploaden en mailen.quote:
als dat het enige is.. en verder niet dat de auto er beter op gaat lopen oid.. dan laat maarquote:
Dat doe je eerder met 95 dan met 98 hoorquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet... misschien omdat ik hem dan kapot maak of zo
Terwijl 98 toch beter is???
Misschien ietsie zuiniger rijden maar prijsverschil maak je er niet mee goed vermoed ikquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dus ik ga er niet veel van merken ?
Bijzonder weerquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja weet ik het. We moesten weleens de rechtbank/Raad van State faxen want die deden toen nog niet aan uploaden en mailen.
En advocaten stuurden ons ook regelmatig dingen per fax nog.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe je eerder met 95 dan met 98 hoor
Hmmmmquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien ietsie zuiniger rijden maar prijsverschil maak je er niet mee goed vermoed ik
Dit kan ik me wel voorstellenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, uiteraard
Ik in elk geval wel.
Rijgenot en lager olieverbruik zijn ook wat waardquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien ietsie zuiniger rijden maar prijsverschil maak je er niet mee goed vermoed ik
Ja die juridische peeps zijn nķg erger dan gemeentenquote:
Weet niet wat er voor motor in de schoen zit maar het verschil van benzine met een hoger octaan gehalte merk je over het algemeen meer naarmate je een "zwaardere" motor hebtquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
als dat het enige is.. en verder niet dat de auto er beter op gaat lopen oid.. dan laat maar
Jij kan ook niet wachten zekerquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik lees nu pas over het ei van Caroline van de Plas.
Ditquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weet niet wat er voor motor in de schoen zit maar het verschil van benzine met een hoger octaan gehalte merk je over het algemeen meer naarmate je een "zwaardere" motor hebt
quote:
Ik stel u voor aan de semi-overhedenquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die juridische peeps zijn nķg erger dan gemeenten
I knowquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stel u voor aan de semi-overheden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar gaan dingen nog per post
FFS het is 2024
5W40quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weet niet wat er voor motor in de schoen zit maar het verschil van benzine met een hoger octaan gehalte merk je over het algemeen meer naarmate je een "zwaardere" motor hebt
Dat vind ik helemaal niet erg hoorquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stel u voor aan de semi-overheden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar gaan dingen nog per post
FFS het is 2024
Echt.. bom erop hoor..quote:
Zeker met een functionele turboquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij zulke post bezorgt, maar laten we voor de lol aannemen dat het wel zo isquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet erg hoor![]()
5w40 is oliequote:Op woensdag 3 juli 2024 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5W40
en ik denk niet dat ik een hele zware motor heb..
Goed te tillen nog?quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5W40
Dat is de olie zusquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5W40
Daar heeft mijn Kia 1l kloteblokje dus niks meequote:Op woensdag 3 juli 2024 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker met een functionele turboEn dan functioneel als in dat die extra vermogen toevoegt, niet zo'n astmatisch ding wat ze op een 0,8 l blokje gooien om aan de emissie-eisen te voldoen
quote:
Dat mag je vinden.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit conflicterende info.
Essie mini meetquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sorry, het gaat vandaag al de hele dag niet goed, dus vandaar dat ik ook 2x op bed had gelegen![]()
![]()
Nee daar ga je er weinig van merken inderdaadquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar heeft mijn Kia 1l kloteblokje dus niks mee
Nee, de meeste post die ik bezorg zijn van echte overheidsinstellingen en van zorginstellingen dat is denk ik wel zo'n 40 tot 50% als grove schatting..quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij zulke post bezorgt, maar laten we voor de lol aannemen dat het wel zo is
Dan gun ik het jou wel, die extra poststukken
Ga even naar autoweek en toets je kenteken in, dan kun je zien wat voor motor er in ligtquote:
Welke dagen ben jij vrij?quote:
Nee die gingen via PostNLquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij zulke post bezorgt, maar laten we voor de lol aannemen dat het wel zo is
Dan gun ik het jou wel, die extra poststukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |