SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oidSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
aaaaaaaaaaahhh, wat zieligggggggggquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat Russische biljetje mag dan over de horizon zijn (staat inmiddels op ¤ 7500). Ik vond het toch wel even nodig om deze 1948-49 Store Norske 50 Øre toe te voegen. Zeldzaam: 7-10 exemplaren bekend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Maar ja geen vrouw die mij wil
Dacht dat vrouwen op geld afkwamen 'm!quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat Russische biljetje mag dan over de horizon zijn (staat inmiddels op ¤ 7500). Ik vond het toch wel even nodig om deze 1948-49 Store Norske 50 Øre toe te voegen. Zeldzaam: 7-10 exemplaren bekend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Maar ja geen vrouw die mij wil
Ja joe?quote:
Ja erg hequote:
Well think again!quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat vrouwen op geld afkwamen 'm!
vraag me meer af waarom je dat soort dingen zegt maar dat is misschien al te diepgaandquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja erg he![]()
Ik weet dat je het goed bedoeltEn snappen zal ik het nooit. Maar ja
Nou ja omdat ik er niks van begrijp dus. Maar ja ik verwacht ook niet dat iemand het me uit kan leggen of zo hoor. Maar goed, laten we er maar over ophouden voordat het heel snel heel zielig wordtquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vraag me meer af waarom je dat soort dingen zegt maar dat is misschien al te diepgaand
ik bedoel wat is je doel om dat soort dingen te zeggen als je toch geen uitleg zou willen of whateverquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja omdat ik er niks van begrijp dus. Maar ja ik verwacht ook niet dat iemand het me uit kan leggen of zo hoor. Maar goed, laten we er maar over ophouden voordat het heel snel heel zielig wordt
Past precies dusquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Dat luchtbed dat ik gekocht heb is even lang als ik ben. Had ik toch even iets beter op moeten letten.
jijzelf met je uitstellende postsquote:
ook datquote:
Ik wil gaan.quote:
Ja dat is het dilemma dus inderdaad. Aan de ene kant wil ik het heel erg ver weg stoppen, aan de andere kant is het wel een probleem waar ik heel graag van af wil. Maar ja dan denk ik "iedereen heeft een kruisje te dragen" en dit is dan mijn kruisje. Verder kan ik er ook niet veel mee.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik bedoel wat is je doel om dat soort dingen te zeggen als je toch geen uitleg zou willen of whateveren dat bedoel ik dan weer met 'dit klinkt heel erg alsof je het juist wel wil'
want je zegt het ehm, regelmatig
![]()
En ik zal je niet snel zielig vinden. Je hebt het toch zelf in de hand?
bier?quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga ook nog even de rechterarm trainen.
ik heb een life time pdf editor gekocht. werkt primaquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk mijn Adobe account maar eens opgezegd, beetje zonde van het geld
ik dacht ik kies de kuise keuzequote:
Ja ik heb de volledige versie van Creative Cloud, maar voor mezelf gebruik ik het nauwelijks, kan ik net zo goed mijn account van werk voor gebruiken voor die enkele keer photoshoppen in de maandquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een life time pdf editor gekocht. werkt prima
Hmmm, lastig inderdaad. Maar iets liever voor jezelf zijn mag wel denk ik, doen alsof gevoelens er niet mogen zijn werkt niet denk ik. Dubbele gevoelens mogen er ook zijnquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is het dilemma dus inderdaad. Aan de ene kant wil ik het heel erg ver weg stoppen, aan de andere kant is het wel een probleem waar ik heel graag van af wil. Maar ja dan denk ik "iedereen heeft een kruisje te dragen" en dit is dan mijn kruisje. Verder kan ik er ook niet veel mee.
Weet ook niet in hoeverre ik überhaupt ergens voor open sta hoor. Misschien is dat gemetselde torentje wel veel dikker dan ik bedoeld hadBeetje dubbel allemaal.
Heb de afgelopen dagen al twee katten bij elkaar geborsteld aan haar.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:31 schreef Crack_ het volgende:
Mijn kat doet te aanhankelijk en ik heb er geen zin in want hij verliest te veel haren. Sorry kat.
Je kunt hetquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even de vaat regelen en dan ga ik sportief doen
quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even de vaat regelen en dan ga ik sportief doen
Zit je al in de sportschool ?quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:39 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om het bezoekje aan de sportschool weer heel lang uit te stellen
Jij bent hier echt goed in hequote:Op woensdag 3 juli 2024 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, lastig inderdaad. Maar iets liever voor jezelf zijn mag wel denk ik, doen alsof gevoelens er niet mogen zijn werkt niet denk ik. Dubbele gevoelens mogen er ook zijnook als je er niet zo veel mee kan. Misschen is dat het wel en heb je wat meer rust als dat er mag zijn? Nu ga je soms van 'IK GEEF HET OP' naar 'maar stel..' dat lijkt me voor je eigen hoofd vermoeiend?
![]()
En is ook maar mijn 50 cts natuurlijk, mag je zo weer weggooienof in je excelsheet verwerken.
Of negeren. Je mag alles!
Raar rui-seizoen of zo? De zwarte kat hier laat ook telkens z'n halve vacht achter.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb de afgelopen dagen al twee katten bij elkaar geborsteld aan haar.Beetje laat voor de rui, niet?
Lijkt erop, al is het maar bij een van de twee. Niet de zwarte, maar de rode dus het ligt niet aan de kleur.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
Wtf is het gewoon
[..]
Raar rui-seizoen of zo? De zwarte kat hier laat ook telkens z'n halve vacht achter.
Wel de hapjes maar niet de stapjesquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar 300 kcal verbrand vandaag, maar nu patatjes
Ja dit kan dus echt nietquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vandaag ook al twee keer in bed gelegenquote:
Jij die nog niet in de sportschool zit jaquote:
Ben je ziek?quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook al twee keer in bed gelegen
pizza te lang in de oven doen. extra kcal verbrandenquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jij bent niet meer de juiste persoon om mij te motiverenquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wel echt moequote:
We doen hier niet aan voedselverspillingquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
pizza te lang in de oven doen. extra kcal verbranden
Jawel, want ik ben allang naar de sportschool geweestquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent niet meer de juiste persoon om mij te motiveren
Oh teveel stapjes gedaan de laatste tijd?quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, wel echt moeDus ik was wel blij dat ik thuis kon werken.
Met de stapjes zit het idd wel goedquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh teveel stapjes gedaan de laatste tijd?
Met je benen in je nek en je tieten afgebonden?quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg, ik ben niet je moeder he.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Met je benen in je nek en je tieten afgebonden?
12,5k, redelijk gemiddeld voor een werkdagquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met de stapjes zit het idd wel goed![]()
Nu bijna 10.000 en dat is best oke voor een gewone thuiswerkdag
Hoeveel heb jij?
quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij?
??????quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:49 schreef UitStraling het volgende:
Vicks Inhalers zijn eigenlijk maar smerige dingen, stop je zo de vieze neus in.
Hier heb ik geen adequaat gifje voor paraat.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg, ik ben niet je moeder he.
Als het een inhaler is moet je die niet in je neus stoppen, gewoon even ter infoquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:49 schreef UitStraling het volgende:
Vicks Inhalers zijn eigenlijk maar smerige dingen, stop je zo de vieze neus in.
Neequote:Op woensdag 3 juli 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is die container niet op je auto gevallen, tho?
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hier heb ik geen adequaat gifje voor paraat.
Hoezo geef je die info prijs? Laat lekker in z'n neus stoppenquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het een inhaler is moet je die niet in je neus stoppen, gewoon even ter info
Als Nijn blij is ben ik blijquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik wel, maar zij ligt nu nog dubbel daarom![]()
Dus credits aan @:dr_flash
Scheelt weer een nieuwe auto halenquote:
Ja van die neuzeldingen, ken je toch wel?quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
[..]
Hoezo geef je die info prijs? Laat lekker in z'n neus stoppen
Nee?quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja van die neuzeldingen, ken je toch wel?
https://www.etos.nl/producten/vicks-inhaler-120644716.html
Kutjelekutskutquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hier heb ik geen adequaat gifje voor paraat.
quote:
In welk gat dan welquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het een inhaler is moet je die niet in je neus stoppen, gewoon even ter info
Ja ok, leedvermaak is ook vermaakquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo geef je die info prijs? Laat lekker in z'n neus stoppen
2841 hier maar heb net wel een bank vier trappen opgetild. Dat vind ik wel tellen als inspanningquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij?
Jaaaahaaaaaa, genoeg gemiept, ga nou maarquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:53 schreef Nattekat het volgende:
Vorige week toen ik naar de sportschool ging, was het stralend weer. Nu is het donker. Kutland kutzomer kutregen
dan hoef jij niet naar de sportschoolquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
2841 hier maar heb net wel een bank vier trappen opgetild. Dat vind ik wel tellen als inspanning
Scheelt wel kwekveel, beter dan Netflix iedere week helemaal uitkijken met oranje vingers van de paprikachips.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee?
Ik ben zelden ziek, want ik eet mijn groenten, stap mijn stapjes en ga regelmatig de natuur in, voor een fris hoofd
Nu al moe, van alleen al het lezen alleenquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
2841 hier maar heb net wel een bank vier trappen opgetild. Dat vind ik wel tellen als inspanning
Paprikachipsquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt wel kwekveel, beter dan Netflix iedere week helemaal uitkijken met oranje vingers van de paprikachips.
Pannenkoek met paprikachipsquote:
Hij typt "zit"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |