quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:58 schreef Marcoss het volgende:
Is dit niet de rit waar de organisatie hoopte op waaiers? Nou, dat komt helemaal goed met deze weersvoorspelling dus..
Te DruKquote:Op donderdag 4 juli 2024 05:46 schreef Zorro het volgende:
Even een vraagje, wellicht heb ik te lang onder een steen gelegen of zo. Waarom moeten we de pareltjes van @:Rellende_Rotscholier missen? Niet dat de inspanningen van @:Momo niet worden gewaardeerd hoormaar ik ben slechts benieuwd, dat moet een reden hebben en nieuwsgierig als ik ben wil ik die dan graag weten
Zelfs @Rellende_Rotscholier vindt sprintetappes niks meerquote:Op donderdag 4 juli 2024 05:46 schreef Zorro het volgende:
Even een vraagje, wellicht heb ik te lang onder een steen gelegen of zo. Waarom moeten we de pareltjes van @:Rellende_Rotscholier missen? Niet dat de inspanningen van @:Momo niet worden gewaardeerd hoormaar ik ben slechts benieuwd, dat moet een reden hebben en nieuwsgierig als ik ben wil ik die dan graag weten
Staat nog wel in het feedback-topic, volgens mij doet RR de helft van de etappesquote:Op donderdag 4 juli 2024 05:46 schreef Zorro het volgende:
3 uur lang kijken in de hoop dat er toch nog een klein waaiertje ontstaatquote:Op donderdag 4 juli 2024 06:15 schreef DeeBee het volgende:
We kunnen weer op 5 kilometer van de finish inschakelen
Koffieplanterquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier wil ik graag mayonnaise aan toevoegen.
Oude kaas is ook ontzettend ranzig.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:20 schreef DeeBee het volgende:
Geen fijnproevers hier, mosterd is toch genot jongons, stukje oude kaas erbij, boh boh boh
Elke kaas is heerlijkquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oude kaas is ook ontzettend ranzig.
Als zelfs Remco deze etappe maar 1 ster geeft, kunnen we beter tot 17 uur in ons nest blijven liggen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:10 schreef franklop het volgende:
Remco geeft deze etappe 1 ster. Sorry voor de spoiler.
https://sporza.be/nl/2024(...)-ster~1720018569025/
Eens. Extra belegen wel prima. Jong ook geen klap aan. Stukje plastic zonder smaak allen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet dat spul dat al afbrokkelt als je het je mond in stopt.
Sabotage van Lidl - Trek gezien de locatie!!!1!!quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Steef heeft een gevaarlijke plek ontdekt.
Kan die toch gewoon bij het tuincentrum een zak zand halen. Moet genoeg geld overhebben met hoe weinig die uitgeeft aan de servers.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Heel logisch.quote:Op donderdag 4 juli 2024 07:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelfs @:Rellende_Rotscholier vindt sprintetappes niks meer
Runderlappen, zwaar bier, en mosterd.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:20 schreef DeeBee het volgende:
Geen fijnproevers hier, mosterd is toch genot jongons, stukje oude kaas erbij, boh boh boh
inb4 Thijssen die de etappe wint.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
TODAY THE PLAN IS TO GO FOR BINIAM JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Heeft Pogacar met zijn rommelploeg voor dit werk een probleem? Alle ballen op Nils.quote:
Normaliter komt er voordat de koers langskomt nog een auto langs met een waterspuit die dit in principe zou kunnen wegspuiten. Tenminste, ik heb gezien hoe ze op de weg getekende penissen wegspoten in een aantal seconden tijd dus neem aan dat die olie geen probleem is (als ze het zien)quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Als Pogacar zijn team kop over kop laat rijden, worden andere ploegen gewoon uit het wiel gereden. Ik zie Pogi ook nog wel samen met Evenepoel Vingegaard een loer draaien ergens in deze Tour.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft Pogacar met zijn rommelploeg voor dit werk een probleem? Alle ballen op Nils.
Ligt dit aan Gouvenou of aan de veranderde mentaliteit van de renners?quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hey, weer niemand die zin heeft om aan te vallen.
ARE YOU WOTCHING THIERRY
Kleine ploegen krijgen tegenwoordig ook al genoeg zendtijd, dankzij de HOME OF CYCLINGquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ligt dit aan Gouvenou of aan de veranderde mentaliteit van de renners?
Het parcours is weinig inspirerend, maar je kunt ook niet in elke etappe de heuvels/bergen opzoeken.
goed voor het herstel van vingegaadquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Derde vlakke rit, derde keer dat geen enkele renner aanvalt.
Even serieus, wanneer stoppen we met dit soort etappes? Dit kan toch niet.
Ik denk dat je de vlakke ritten toch ook moet zien op te vrolijken met klimmetjes in het begin of redelijk dicht bij de finish. De vlakke ritten die we nu hebben gezien zijn allemaal belachelijk makkelijk, dat motiveert tegenwoordig blijkbaar niet meer om in de aanval te gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ligt dit aan Gouvenou of aan de veranderde mentaliteit van de renners?
Het parcours is weinig inspirerend, maar je kunt ook niet in elke etappe de heuvels/bergen opzoeken.
Toch ontkom je ook niet aan een paar helemáál vlakke ritten voor de renners van het kaliber Cavendish/Jakobsen. Je wil ook niet dat die de grote rondes gaan mijden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat je de vlakke ritten toch ook moet zien op te vrolijken met klimmetjes in het begin of redelijk dicht bij de finish. De vlakke ritten die we nu hebben gezien zijn allemaal belachelijk makkelijk, dat motiveert tegenwoordig blijkbaar niet meer om in de aanval te gaan.
Als de renners massaal besluiten niet meer te koersen tijdens dit soort ritten wordt het tijd om iets anders te doen, zo simpel is het.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Toch ontkom je ook niet aan een paar helemáál vlakke ritten voor de renners van het kaliber Cavendish/Jakobsen. Je wil ook niet dat die de grote rondes gaan mijden.
Deze Tour zijn dat er wel iets te veel ja.
Zeker omdat er voor de Vlaamse types echt weinig te halen is in de meeste rondes.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat je de vlakke ritten toch ook moet zien op te vrolijken met klimmetjes in het begin of redelijk dicht bij de finish. De vlakke ritten die we nu hebben gezien zijn allemaal belachelijk makkelijk, dat motiveert tegenwoordig blijkbaar niet meer om in de aanval te gaan.
Ik vind het toch een duidelijk signaal van de renners en dat al voor de derde keer, de ASO zal toch niet blij zijn met de kijkcijfers deze etappesquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met veel pijn en moeite krijgen ze twee renners zo gek om in de aanval te gaan, en die geven het nu ook weer op.
Dit is toch tamelijk ongezien. Maak vlakke ritten strafbaar.
Jawel dat wil ik welquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Toch ontkom je ook niet aan een paar helemáál vlakke ritten voor de renners van het kaliber Cavendish/Jakobsen. Je wil ook niet dat die de grote rondes gaan mijden.
Nee,ze zijn voor de waaier fetishistenquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met veel pijn en moeite krijgen ze twee renners zo gek om in de aanval te gaan, en die geven het nu ook weer op.
Dit is toch tamelijk ongezien. Maak vlakke ritten strafbaar.
Iedere dag vlak is niet zo gezond, zie Mes.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:31 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
vlakke ritten zijn goed voor herstel.
iedere dag klimmen, is dat wel gezond?
Cavendish.quote:
Als zelfs Remco mee is, dan is er weinig aan de handquote:Op donderdag 4 juli 2024 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volgens mij zit zo'n beetje alles wat rullevant is vooraan.
Pedersen, Cavendish.quote:
Straks nog een keer op de kant om de eerste waaier te splitsenquote:Op donderdag 4 juli 2024 15:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als zelfs Remco mee is, dan is er weinig aan de hand
Cav wel vanwege pannequote:Op donderdag 4 juli 2024 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pedersen, Cavendish.
Simon Yates ongetwijfeld.
Een klap in het gezicht van JohnDDD.quote:
Zou wel verklaren hoe hij de eerste etappe overleefd heeft, als hij toen bij Prudhomme op de achterbank zat.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat er nooit een renner door de achterruit vliegt in koers is een wonder. Cavendish zit nog net niet naast Prudhomme op de achterbank.
Dan zou ik nu niet in die auto willen zittenquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zou wel verklaren hoe hij de eerste etappe overleefd heeft, als hij toen bij Prudhomme op de achterbank zat.
Beetje bonbons vreten en champagne drinkenquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan zou ik nu niet in die auto willen zitten
De rest van UAE ziet er kwetsbaar uit, maar Pogi zelf toch niet? Volgens mij zit die daar echt geplakt achter de Visma'squote:
inderdaad gaat meer om de ploeg zelf niks aan de handquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
De rest van UAE ziet er kwetsbaar uit, maar Pogi zelf toch niet? Volgens mij zit die daar echt geplakt achter de Visma's
Kan alsnog best nuttig zijn om Ayuso en Almeida het klassement uit te rijden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
De rest van UAE ziet er kwetsbaar uit, maar Pogi zelf toch niet? Volgens mij zit die daar echt geplakt achter de Visma's
Correct, maar stel dat er waaiers ontstaan en hij zit weer alleen en hij krijgt een lekke band, nouja, dan is ie dus wel tamelijk de lul.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zoals hem in 2020 gebeurde.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Correct, maar stel dat er waaiers ontstaan en hij zit weer alleen en hij krijgt een lekke band, nouja, dan is ie dus wel tamelijk de lul.
Daar hadden bijv. Ineos en Red Bull inderdaad best werk van mogen maken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kan alsnog best nuttig zijn om Ayuso en Almeida het klassement uit te rijden.
Ja dat zeker, maar een wiel is met de schijfremmen nu ook niet meer zomaar handmatig te wisselen, dus dan moet er sowieso iemand bij rijden met dezelfde maten. Niet zoals de klassieke Vingegaard fietswissel.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Correct, maar stel dat er waaiers ontstaan en hij zit weer alleen en hij krijgt een lekke band, nouja, dan is ie dus wel tamelijk de lul.
Die zag je van een kilometer aankomenquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En de voorspelbare chute bij de wegversmalling.
dat laatstequote:Op donderdag 4 juli 2024 16:34 schreef Belgosome het volgende:
Komen er waaiers of kan ik even weg en pas de laatste 5 kilometer kijken?
Terechte opmerking.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:32 schreef Zorro het volgende:
Nou laat ik eens gaan kijken.
Al zal het zelfs nu al wel te vroeg zijn.
Waarschijnlijk al vaak besproken maar toch wil ik nog wel even opmerken dat ik de huidige groene trui walgelijk vind. Die hoort fel en opvallend van kleur te zijn, niet bijna grijs zodat je hem bij een luchtshot nauwelijks kan zien.
helaas, dat gaan we nooit meer kunnen terugdraaienquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Terechte opmerking.
Wil ik hierop aansluitend graag opmerken dat ik die trend van het hele tenue in de kleuren van de leiderstrui echt walgelijk vind. In een ITT of een slotetappe wanneer je de trui binnen hebt, ok. Verder gewoon niet doen.
Dat heeft natuurlijk ook te maken met het vele gebruik van snelpakken tegenwoordigquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Terechte opmerking.
Wil ik hierop aansluitend graag opmerken dat ik die trend van het hele tenue in de kleuren van de leiderstrui echt walgelijk vind. In een ITT of een slotetappe wanneer je de trui binnen hebt, ok. Verder gewoon niet doen.
Hij moet zijn meul houdenquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kristof Meul wil het graag weer even een paar minuten over Remco hebben.
Kan geel?quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kristof Meul wil het graag weer even een paar minuten over Remco hebben.
Ik snap niet waarom ze dit interview niet morgen laten zien, wat hebben we hieraan tijdens de finale van deze rit?quote:
Ja beter gewoon wat kasteeltjes kijkenquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze dit interview niet morgen laten zien, wat hebben we hieraan tijdens de finale van deze rit?
quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:07 schreef Mani89 het volgende:
De altijd overschatte en nooit iets oplevendere “waaierrit”. Ik neem aan dat Thijs Z. alweer de hele dag twitter aan het ophitsen is.
Nee je bent net op tijd voor de valpartijquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:14 schreef superniger het volgende:
Ik schakel net in. Heb ik iets interessants gemist?
En mijn CMquote:
Daar is de trein.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:15 schreef wimderon het volgende:
Groenewegen zit alweer keurig precies in het midden van het peloton.
Voor rookworst is het nooit te vroeg.quote:
mag je alleen eten als de R in de maand zitquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voor rookworst is het nooit te vroeg.
Niet handig, gevallen?quote:
Of Jonathan Milanquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik concludeer dat Merlier met iedereen de vloer had aangeveegd deze Tour.
Zijn ploeg man, dat is toch om gek van te worden?quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:27 schreef DeeBee het volgende:
Bini heeft echt mokergoede benen @:Rellende_Rotscholier, wat een snelheid had hij weer
Had 'm verdomme in scorito moeten laten staan voor 1.5 miljoenquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:28 schreef Zorro het volgende:
Wat zit die Gaviria ineens vooraan mee te doen.
Omdat Remcoquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom doet Merlier eigenlijk niet mee deze tour
Omdat alle ballen op Evenepoel.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom doet Merlier eigenlijk niet mee deze tour
Nice is nog heel, heel ver.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bini mocht weer mooi alles alleen doen, wat een knakenploeg toch ook.
Maar ook deze manier ga ik wel geloven in groen.
Milan ook.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik concludeer dat Merlier met iedereen de vloer had aangeveegd deze Tour.
Zul je zien dat Remco ergens in de 10e etappe op zijn bek gaat en dat Soudal-Quickstep helemaal niets heeft op het einde van de rit.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat alle ballen op Evenepoel.
Remco gaat morgen gigantisch huis houden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zul je zien dat Remco ergens in de 10e etappe op zijn bek gaat en dat Soudal-Quickstep helemaal niets heeft op het einde van de rit.
Beter gewoon een sprinter meenemen. Die wel zijn weg zelf moet zoeken maar toch...
Kijk, dat ze niet goed genoeg zijn voor dit niveau dat kan, maar elke dag zeggen ze: we gaan voor droomplan A en dan doen ze iets compleet anders B, dat is gekmakendquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn ploeg man, dat is toch om gek van te worden?
Sinds hij in Polen de hekken ingevlogen was is het niet veel meer geworden met hem.quote:
Het is nochtans geen Fransman.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Philipsen inderdaad wel weer mooi afgeweken van z'n lijn, uiteraard gaat de jury hier niets mee doen want Philipsen.
Cavendish, Groenewegen, Girmay . Toch wel aparte winnaars om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:35 schreef DeeBee het volgende:
Dat Groenewegen nog een Tour-rit ging winnen had ik ook nooit meer gedacht, vrij bizar hoe hij ineens dit weer laat zien
quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:33 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Remco gaat morgen gigantisch huis houden.
Kan nog komenquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:35 schreef Szura het volgende:
Philipsen die weer eens bijna iemand de hekken in dwingt, maar diskwalificaties ho maar
Een echte sportman is nooit tevreden met een tweede plaats.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:36 schreef wimderon het volgende:
De op waarde geklopte Philipsen die woedend de bus instapt.
Toch ook wel geholpen door de afwezigheid van Merlier en Milan en het feit dat Philipsen wat snelheid verloren lijkt te zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:35 schreef DeeBee het volgende:
Dat Groenewegen nog een Tour-rit ging winnen had ik ook nooit meer gedacht, vrij bizar hoe hij ineens dit weer laat zien
Inderdaad, maar ik krijg geen hup Holland hup-gevoel van die Groenewegen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:35 schreef DeeBee het volgende:
3 etappes + puntentrui in Vuelta een Tour etappe en KBK.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sinds hij in Polen de hekken ingevlogen was is het niet veel meer geworden met hem.
Omdat Mads Pedersen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
En Milan, Waarom doet hij eigenlijk niet mee?
Hij is de snelste man van het peleton en als hij het karretje gewoon continue bij VDP inhaakt kan hij net als Girmay nog een keer winnen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch ook wel geholpen door de afwezigheid van Merlier en Milan en het feit dat Philipsen wat snelheid verloren lijkt te zijn.
Snelheid heeft hij altijd nog wel gehad, alleen is het qua positionering altijd een drama. Maar dat kan altijd een keertje goed vallen.
Dat ook ja.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zal het niet ook met Olympische Spelen te maken hebben?
Ontzettend genotenquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De reacties zijn echt smullen.
Het leven is oneerlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is erg jammer dat Remco morgen door zo'n stom nevenklassement niet in de prachtige regenboogtrui mag schitteren. Dan hadden we deze Tour nog eens een echte wereldkampioen gezien.
Zowaar een keer moeten glimlachen om Thijs.quote:
Jeugdherinneringquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:56 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Meneer Spaghetti nu op VRT 1, na de Tour. Wat een fantastische man is het toch.
M.a.w. hij is het er ook wel grotendeels mee eens. Zelfs een blinde kon dat nog zien.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
"Ik vond het geen manoeuvre dat de declassering 100% rechtvaardigt", vindt ploegleider Christoph Roodhooft.
Ging ie al als een sloopkogel diagonaal door de groep,quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:15 schreef Szura het volgende:
Mooi en terecht, had gisteren al moeten gebeuren
Is Jose voor Philipsen?quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Renaat: "Nummer 2 Jasper Philipsen kreeg kritiek van Wout van Aert en werd ook gedeclasseerd. Begrijp je dat of lag het eerder aan de boarding, die niet 100% juist stond?"
José: "Het zijn allemaal heel kleine dingen. Misschien had Mathieu van der Poel iets vroeger opzij moeten gaan of had Jasper Philipsen iets vroeger moeten beginnen. Wout van Aert komt langs Philipsen, maar komt er nooit voorbij. Philipsen rijdt iets sneller op dat moment. Durft Van Aert niet? Hij houdt pas iets later de benen stil."
"Het is een heel zware beslissing dat ze hem die 2e plaats afnemen. En daarmee eigenlijk ook bijna die groene trui. Dit kost hem 30 punten. Kostbare punten. Girmay heeft die 30 punten nu wel en dat is een wereld van verschil. Dit zou de agressiviteit voor de volgende sprints nog alleen maar kunnen vergroten. Het zal ook de verstandhouding tussen ... Allez, zo mag ik het niet zeggen, want Van Aert mág dat zeggen."
Renaat: "Maar de jury heeft Van Aert eigenlijk gelijk gegeven met deze beslissing."
José: "Eigenlijk had je gisteren die lijn al moeten trekken als jury. Maar dat hebben ze niet gedaan. En vandaag trekken ze die wel. Het is een opeenstapeling van gebeurtenissen. Terwijl dat eigenlijk niet zou mogen. Je mag nooit de dag ervoor meenemen in je beslissing. Je mag buitenspel in een vorige match niet aangrijpen om dat vandaag wel te fluiten."
Genieten.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.hln.be/tour-d(...)classering~a3bff193/
Dat eerste fimpje (lol)
Niet goed hoor, als je minuten later nog zo loopt te schreeuwen en met dingen aan het gooien bent.
Dit wordt een blijf-van-mijn-lijf-huis voor Melanie.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat eerste fimpje (lol)
Niet goed hoor, als je minuten later nog zo loopt te schreeuwen en met dingen aan het gooien bent.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat eerste fimpje (lol)
Al die Belgische rennersvrouwen hebben sowieso alleen maar het aanrecht als enige rechtquote:Op donderdag 4 juli 2024 19:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit wordt een blijf-van-mijn-lijf-huis voor Melanie.
Ik denk dat we de komende weken allemaal doodmoe gaan worden van Oumi Evenepoel.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Al die Belgische rennersvrouwen hebben sowieso alleen maar het aanrecht als enige recht
Oumi > Sarah De Biequote:Op donderdag 4 juli 2024 19:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat we de komende weken allemaal doodmoe gaan worden van Oumi Evenepoel.
De Roodhoofdjes hebben te snel hem een contract van vier jaar gegeven. Ze konden wachten want andere ploegen zoals UEA hapten toch niet toe.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:38 schreef DeeBee het volgende:
Philipsen die nu tegen Janneke en Mieke niet kan winnen en vorig jaar 4 ritten pakt, leg maar uit
Hopelijk hebben de Roodhoofdjes geen al te dik contract gegeven
quote:Mads Pedersen niet blij met prijs voor de Strijdlust: “Na vier uur koersen moet ik hier nu nog een halfuur van mijn tijd verdoen”
Mads Pedersen (28) is een taaie. Woensdag ging hij in volle spurt hard tegen het asfalt. Nadat hij tot woensdagavond laat onderzocht werd, konden de betrokken medici geen breuken vaststellen. Met enkele verbanden om linkerarm en -been nam de kopman van Lidl-Trek donderdag in Mâcon gewoon weer de start.
In de tussenspurt mengde hij zich al en wist hij punten te sprokkelen, in de eindspurt moest hij uiteindelijk vrede nemen met plek 15. Ongetwijfeld een pijnlijke rit voor de Deen en daarvoor wilde de wedstrijdjury hem lauweren door de voormalige wereldkampioen de prijs voor de Strijdlust toe te kennen. Alleen werd dat niet bepaald gesmaakt. “Ik had liever in de douche gestaan”, vertelde Pedersen voor de podiumceremonie. “Na vier uur koersen moet ik hier nu nog een halfuur van mijn tijd verdoen. Die prijs hadden ze beter aan iemand anders gegeven, maar ik zal hem maar met een glimlach in ontvangst nemen zeker? Intussen lekken mijn wonden alweer.” Gelukkig kan Pedersen vrijdag een halve snipperdag nemen. In de tijdrit moet hij maar kort aan de bak en hoeft hij niet voluit te gaan.
Oumi heeft dan wel weer de broek aan, niet die spruitjeslucht van Melanie en Sarahquote:Op donderdag 4 juli 2024 19:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat we de komende weken allemaal doodmoe gaan worden van Oumi Evenepoel.
gedrag heeft consequenties.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:30 schreef Momo het volgende:
Jasper Philipsen is online nu wel nummer 1 peloton villain.
He’s would becomequote:Op donderdag 4 juli 2024 21:04 schreef The_Undertone het volgende:
Die mongol van een Jonas Creteur gaat het hier ook even jinxen:
[ x ]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Jasper zich het slachtoffer voelt en dat hij absoluut niets gaat veranderen aan zijn manier van sprinten.quote:“Natuurlijk ben ik ongelooflijk teleurgesteld. Eerst omdat ik nipt werd verslagen en het perfecte werk van mijn teamgenoten niet kon afmaken. Nadien nog meer door de onverwachte declassering.”
“Wat de declassering betreft, kan ik niet anders doen dan me neerleggen bij de beslissing van de jury. Ik probeer een eerlijke sprinter te zijn en heb niet de intentie om andere renners te hinderen en zeker niet in gevaar te brengen. De jury vindt dat ik dat vandaag wel heb gedaan en dat zal ongetwijfeld naar eer en geweten zijn beslist. Het is geen gemakkelijke eerste Tourweek tot nu toe, maar we geven niet op. De conditie is goed en de ploeg doet perfect werk. Er komen nog sprintkansen en we willen zeker blijven proberen om een etappe te winnen.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |