SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oidSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
aaaaaaaaaaahhh, wat zieligggggggggquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat Russische biljetje mag dan over de horizon zijn (staat inmiddels op ¤ 7500). Ik vond het toch wel even nodig om deze 1948-49 Store Norske 50 Øre toe te voegen. Zeldzaam: 7-10 exemplaren bekend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Maar ja geen vrouw die mij wil
Dacht dat vrouwen op geld afkwamen 'm!quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat Russische biljetje mag dan over de horizon zijn (staat inmiddels op ¤ 7500). Ik vond het toch wel even nodig om deze 1948-49 Store Norske 50 Øre toe te voegen. Zeldzaam: 7-10 exemplaren bekend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Maar ja geen vrouw die mij wil
Ja joe?quote:
Ja erg hequote:
Well think again!quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat vrouwen op geld afkwamen 'm!
vraag me meer af waarom je dat soort dingen zegt maar dat is misschien al te diepgaandquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja erg he![]()
Ik weet dat je het goed bedoeltEn snappen zal ik het nooit. Maar ja
Nou ja omdat ik er niks van begrijp dus. Maar ja ik verwacht ook niet dat iemand het me uit kan leggen of zo hoor. Maar goed, laten we er maar over ophouden voordat het heel snel heel zielig wordtquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vraag me meer af waarom je dat soort dingen zegt maar dat is misschien al te diepgaand
ik bedoel wat is je doel om dat soort dingen te zeggen als je toch geen uitleg zou willen of whateverquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja omdat ik er niks van begrijp dus. Maar ja ik verwacht ook niet dat iemand het me uit kan leggen of zo hoor. Maar goed, laten we er maar over ophouden voordat het heel snel heel zielig wordt
Past precies dusquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Dat luchtbed dat ik gekocht heb is even lang als ik ben. Had ik toch even iets beter op moeten letten.
jijzelf met je uitstellende postsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |