Een storm zonder naamquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:47 schreef INViCTuS het volgende:
We hebben zelfs officieel een zomerstorm te pakken
Inmiddels volledig grijs met af en toe wat druppels.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:12 schreef StateOfMind het volgende:
Flinke wolkentoetjes wolkenvelden, maar gelukkig ook een hoop blauw en de zon vandaag.
Tot nu toe.
Prima temperatuur ook.
Lekker losgaan met de machete, op zoek naar jaguars en gifkikkersquote:Op zondag 7 juli 2024 14:38 schreef Mark-Hgl het volgende:
Het is hier ook voor de rest van de middag afgelopen met het lekkere weer, flinke regen inmiddels.
Gelukkig net op tijd klaar met het fatsoeneren van de tuin, die is in de afgelopen twee weken dat ik op vakantie was zo ongeveer geëxplodeerd tot formaatje jungle
Komende vrijdag een bbq georganiseerd met het team, ik hou mijn hart vastquote:Op zondag 7 juli 2024 17:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Finaledag weggespoeld
Volgende week komt er ook weer een bak water, ongekend @:monkyyy
En woensdag is ie weer afgelopenquote:
Driekwart dag was grijs, winderig en de temperatuur mocht ook wel hoger. Zal het geen zomer noemen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prachtig dagje toch wel. Veel zon gehad
Ik zat aan de goede kant van het land vandaagquote:Op zondag 7 juli 2024 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Driekwart dag was grijs, winderig en de temperatuur mocht ook wel hoger. Zal het geen zomer noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |