Het zou toch allemaal anders zijn nu ze minister is?quote:Minister Marjolein Faber (PVV): 'Ik ben niet zo van de hoofddoeken'
ZIE VIDEO BIJ BRON
Marjolein Faber, de nieuwe minister van Asiel en Migratie namens de PVV, wordt gevraagd hoe zij tegen hoofddoeken aankijkt. Haar antwoord: "Ik ben niet zo van de hoofddoeken."
https://www.rtl.nl/nieuws(...)r-pvv-ik-ben-niet-zo
Hoe heb jij er last van?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Haha, gefopt.quote:
quote:
Dat mag zij toch vinden? Of is ze dan meteen weer een racist, facist en een nazi tegelijk?quote:Op woensdag 3 juli 2024 00:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het zou toch allemaal anders zijn nu ze minister is?Manmanman..... Dit was ook echt wel te verwachten...
Statement Marjolein Faber: ‘Minister voor iedereen die zich in Nederland bevindt’quote:Op woensdag 3 juli 2024 06:35 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dat mag zij toch vinden? Of is ze dan meteen weer een racist, facist en een nazi tegelijk?
Als die kop op m'n scherm verschijnt, ontstaan er nog net geen ijsbloemen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 05:59 schreef Falco het volgende:
Frau Faber
Ik denk dat ze de reïncarnatie van een of andere Duitse kamparts is.
"Sjtop maa.... begin maar heeeelemaal opnieuw".quote:Op woensdag 3 juli 2024 06:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Als die kop op m'n scherm verschijnt, ontstaan er nog net geen ijsbloemen.
Ze doet me tevens denken aan stokoude verhalen van toen vader klein was; basisschoolleraressen (jaren 50) die met een latje klaar stonden als kinderen de fout in gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |