Welnee. Doe niet zo raar.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:18 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zaterdag zul je helemaal niet slapen, bij winst of verlies gaan je ramen eruit dus nu genieten
Demirel was dat tochquote:
Ach voor Oostenrijk is het EK al wel geslaagd.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:20 schreef TLC het volgende:
Kijken of die Oostenrijkers nu ook zo'n lollig filmpje maken vanuit de spelersbus
Nee niet echtquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit wordt een zware kluif voor Nederland zaterdag..
Nee johquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Zowel aanvallend als verdedigend.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland is mokerslecht bij standaardsituaties.
Even ter info.
Vast, maar Nederland kwam gelukkig een stuk beter voor de dag dan Oostenrijk vanavond.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:19 schreef Jor_Dii het volgende:
De wereld is groter dan Fokquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:20 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ken jij normale mensen op Fok dan
Vroege lucky goal gescoord.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:19 schreef KingRoland het volgende:
hoe de fuck heeft Nederland hiervan kunnen verliezen
Die mensen zullen toch wel balenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach voor Oostenrijk is het EK al wel geslaagd.
Iets met broken clocks.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:19 schreef KingRoland het volgende:
hoe de fuck heeft Nederland hiervan kunnen verliezen
Turkish Jinxer spottedquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:23 schreef BB-King het volgende:
Het zit goed mee met Nederland.
Straks worden we nog Europees Kampioen.
We treffen helaas Spanje dan wel Duitsland in de finale.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:23 schreef BB-King het volgende:
Het zit goed mee met Nederland.
Straks worden we nog Europees Kampioen.
We gaan de finale gewoon halen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Straks gaan we echt nog dit EK winnen vriend Dombo.
Reeds besproken.quote:
Dat denk ik eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We gaan de finale gewoon halen.
Wat eigenlijk al een schande is voor dit EK
don't threathen me with a good time.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:25 schreef -XOR- het volgende:
Dit wordt 2-2 in blessuretijd en Turkjes over de kook in de verlenging.
Anschushquote:
Ja, ok maar niet meer suggereren dat er leven buiten FOK! zou zijn, dat is onnodig misleidendquote:
Ueda hoort dit graagquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook.
Maar ik blijf lekker cynisch, want vanaf het moment dat ik enthousiast word gaat het helemaal mis.
Memphis moet ze ook niet meer nemen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah hehe. Weer een corner. Kijk Nederland, zo doe je dat. Alsof je trouwens zelf nog niet genoeg goals tegen krijgt uit corners, maar dat terzijde
Oh, okee. Sorrie mijnheerquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:25 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, ok maar niet meer suggereren dat er leven buiten FOK! zou zijn, dat is onnodig misleidend
Memphis leest mee?quote:
Ego. Hij wil te graag het verschil maken. Belangrijk zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Memphis moet ze ook niet meer nemen.
Gakpo heeft sowieso een betere voorzet dus waarom die haarband ze allemaal wil nemen?
Kon ook moeilijk andersquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:27 schreef vul_maar_in het volgende:
Stelling:
deze potten hebben het een stuk beter gedaan dan gister.
Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik val net binnen, maar hoeveel spelers zijn er aan beide kanten al geschorst tegen Oranje?
Ligt eraan, maak je hem vlak voor tijd is dat een nog grotere mentale tik voor de Turken. Moet je alleen wel fit genoeg zijn voor een verlenging.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 2-2 moet niet te lang op zich laten wachten
Mag ook best in 90+5quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 2-2 moet niet te lang op zich laten wachten
Orkun Kökçü, İsmail Yüksek en alle Oostenrijkersquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik val net binnen, maar hoeveel spelers zijn er aan beide kanten al geschorst tegen Oranje?
Dat is fantastische voetballen. Niet te veel. Gewoon genoeg regen. Lekker nat spaans veldje. Ik bedoel duits. Naja.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:25 schreef byah het volgende:
90% van de wedstrijden in de stromende regen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
Godsamme ik schenk mezelf nog een rosé in.
Nu verzetten ze zich welquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oostenrijkers zijn goed in de belegering.
Weet je wie ook goed was in de belegering?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Turken worden bedolven onder een lawine van aanvallenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ottomanen in Jeruzalem?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet je wie ook goed was in de belegering?
Hadden ze maar wat harder gebeukt op de deuren van Josef Fritzl en Wolfgang Přiklopilquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:32 schreef SemperLibertas het volgende:
Oostenrijk gaat beuken op die verdediging
Die stonden wisselquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Hadden ze maar wat harder gebeukt op de deuren van Josef Fritzl en Wolfgang Přiklopil
Weet je wie er ook jaren opgesloten zat in een kleine ruimte en niet naar buiten kon?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Hadden ze maar wat harder gebeukt op de deuren van Josef Fritzl en Wolfgang Přiklopil
4.0-4.5 mm per uur lijkt mij een betere schatting.quote:
Mijn ex-schoonmoederquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weet je wie er ook jaren opgesloten zat in een kleine ruimte en niet naar buiten kon?
Napoleon?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weet je wie er ook jaren opgesloten zat in een kleine ruimte en niet naar buiten kon?
Nee, ik zit hier op mijn bank, maar ieder zijn feestje.quote:
We zijn geen idioten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:35 schreef WAvanBuren het volgende:
Hebben jullie eigenlijk getoeterd toen Nederland won vanavond?
Belgie speelde gisteren, dank jequote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vuvuzela was al een lange tijd terugquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:35 schreef WAvanBuren het volgende:
Waterstofbommen op Regensburg.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
4.0-4.5 mm per uur lijkt mij een betere schatting.
Kwam jij (meerdere kereen) hier langs door mijn straat?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:35 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja, maar daarna wou ze even tijd voor haarzelf.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:35 schreef WAvanBuren het volgende:
Nouri.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:37 schreef Wotte het volgende:
Schijnt dus dat de Oostenrijkse tactiek tegen Nederland, van het opsluiten van het centrale duo, in Oostenrijkse kranten de Fritzel tactiek werd genoemd.
Die wordt bij goed weer gewoon uitgelatenquote:
Heel goed mogelijk. Het zal alleen niet toeterend geweest zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kwam jij (meerdere kereen) hier langs door mijn straat?
Fritzlquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:37 schreef Wotte het volgende:
Schijnt dus dat de Oostenrijkse tactiek tegen Nederland, van het opsluiten van het centrale duo, in Oostenrijkse kranten de Fritzel tactiek werd genoemd.
Alleen bij een gelijkspel.quote:
Je hebt de hele wedstrijd al het gevoel dat ie een keer moet vallen maar hij valt steeds niet bij die kansenquote:
Bouwt men nog huizen van stront.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:38 schreef Zipportal het volgende:
In Turkije poept men op stroat.
Toeteren.
Hee jij ook oranje??quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alleen als de keeper een helm draagt.
HOI
Vreselijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:38 schreef Sportex het volgende:
[..]
Die Turken voelen zich gewoon overal thuis
Komt nog wel een hectische slotfase met wat doorslaande stoppen en zo.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef hhh38 het volgende:
Turkjes pakken wel wat weinig kaarten helaas
Ergens in de 7 minuten blessuretijd komt het goedquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt de hele wedstrijd al het gevoel dat ie een keer moet vallen maar hij valt steeds niet bij die kansen
Lijkt Nederland wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt de hele wedstrijd al het gevoel dat ie een keer moet vallen maar hij valt steeds niet bij die kansen
Zeker bij AliExpress gekocht?quote:
Absoluutquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ha René, de boel nog onder controle hier?
Zijn vervanger kan ook nog naar de klotequote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:40 schreef Zorro het volgende:
Raakt uitgerekend de speler die toch al geschorst is geblesseerd. Daar heb je toch niks aan.
Ja ik ben teleurgesteld in Dombo.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut
Het EK is een warm bad met leuke mensen
En Dombo
@onlogisch is er niet dus?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut
En Dombo
Ik bedoel als je zo laag kan zinken. Zou het me niks verbazen dat wat ze nu doen, de Turken opsluiten op hun helft, naar het openbaar ministerie vernoemen.quote:
Spice?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Posch speelt wel een puike wedstrijd
Maar dan wordt het weer zo'n latertje...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:41 schreef Maver24 het volgende:
2-2 en dan verlengen in deze regen is wel mooi
Nou wat onnodig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut
En Dombo
Dit EK werkt verbroederendquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut
En Dombo
Ja liever niet iddquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar dan wordt het weer zo'n latertje...
Dombo doet zijn naam wel eer aan ja. Gelukkig is hij wel voor Feyenoordquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut
En Dombo
Doe maar zo’n Duitse helm met zo’n punt. Geen aanvaller komt in je buurt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alleen als de keeper een helm draagt.
HOI
Aldus iemand die zich Sportex noemt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:42 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dombo doet zijn naam wel eer aan ja. Gelukkig is hij wel voor Feyenoord
Weet je wie ook voor Feyenoord is?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:42 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dombo doet zijn naam wel eer aan ja. Gelukkig is hij wel voor Feyenoord
Al besproken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:42 schreef Felagund het volgende:
Die Baumgartner deed toch ook aan parachutespringen?
Ja, alle teams in dit gedeelte van schema kunnen er geen klote van. Dat is al meermaals besproken hier trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:43 schreef Zorro het volgende:
Morgen thuiswerkdag.
Dus kom maar op met die verlenging!
Weet je wie ook aan parachutespringen deed?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:42 schreef Felagund het volgende:
Die Baumgartner deed toch ook aan parachutespringen?
Zwitserland en Spanje/Duitsland zijn sowieso de enige goede teams toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, alle teams in dit gedeelte van schema kunnen er geen klote van. Dat is al meermaals besproken hier trouwens.
Beetje genieten mag welquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan. Ik eet zo min mogelijk suiker
En zout.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan. Ik eet zo min mogelijk suiker
Ik sta morgen met 200 pubers in Den Haag voor een excursiequote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:43 schreef Zorro het volgende:
Morgen thuiswerkdag.
Tot nu toe wel ja. Al zou Frankrijk op papier toch ook wel wat moeten kunnen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwitserland en Spanje/Duitsland zijn sowieso de enige goede teams toch?
Flink boos.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Boeit helemaal niemand, die zelfbevlekking van je.
Rondje nieuwe kabinet?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:44 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik sta morgen met 200 pubers in Den Haag voor een excursie
RIP mezelf
Je hebt er kijk op. Jammer genoeg snappen die spelers daar weer niks van.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
2-1 voor Oostenrijk godverdomme
Dit blijft 1-2
Met een uitkering zit je altijd thuis! #lifehackquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:43 schreef Zorro het volgende:
Morgen thuiswerkdag.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:43 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Weet je wie ook aan parachutespringen deed?
En als het 1-2 blijft doe jij dat.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:45 schreef KingRoland het volgende:
bij 2-2 neemt @:ggmm voor 1 maand lang een feyenoord UI (feyenoord club logo)
From your lips to Gods ears.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:43 schreef Zorro het volgende:
Morgen thuiswerkdag.
nee ik doe niet meequote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als het 1-2 blijft doe jij dat.
In dat geval: deal.
marcobkiekeboe.gifquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:44 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik sta morgen met 200 pubers in Den Haag voor een excursie
RIP mezelf
Je kan ook te ver gaan. Net zoals de Turken met de Armeniërs.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:45 schreef KingRoland het volgende:
bij 2-2 neemt @:ggmm voor 1 maand lang een feyenoord UI (feyenoord club logo)
Ik had 3-0 voor Oostenrijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
2-1 voor Oostenrijk godverdomme
Dit blijft 1-2
Nee, zo werkt dat niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:45 schreef KingRoland het volgende:
Alleen GGMM doet mee, ik niet. dus bij 2-2 neemt GGMM een feyenoord UI
Dat had @onlogisch ookquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:45 schreef Felagund het volgende:
Ik heb 1-1 voorspelt, dat wordt ook lastig.
Gooien met deuren en ramen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zou een onverdiende overwinning zijn, maar wat doe je eraan?
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:45 schreef KingRoland het volgende:
Alleen GGMM doet mee, ik niet. dus bij 2-2 neemt GGMM een feyenoord UI
Ah, nu voel ik mij dom.quote:
God verpest ook altijd allesquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mag niet van God anders zou ik de weddenschap
Goede zaakquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:45 schreef Caland het volgende:
Wondercoach Ragnick kan niet van de tactisch instabiele Turkjes winnen
Als Turkije dit maar niet herhaaltquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zou een onverdiende overwinning zijn, maar wat doe je eraan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |