SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oidSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
net of er op 999 een grijzige donkere waas over heen zit.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen in voetbalshirt naar kantoor yolo
om 11uquote:
ja ik weet hetquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
om 11u
(hopelijk niet want OOS mag winnen)
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:LTVDK kom er maar in met je ESF-liedje
Moet je nagaan dat Turkije dan tegen Nederland moet, en als ze dan winnenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik weet hetAls Turkije wint gaat het hier wel los
heb hier gelukkig goede isolatiequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik weet hetAls Turkije wint gaat het hier wel los
Had het er vanmiddag nog met mijn kapper (een Turk) overquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat Turkije dan tegen Nederland moet, en als ze dan winnen
Je hebt een week vakantie gehad, niet zo miepenquote:
same. gelukkig een korter dagje en daarna 1 vrij... dan vrijdag weer een langequote:
Dat worden twee lange maanden voor ons.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
mijn vakantie is al 2 maand geleden en heb nog dik 2 maand te gaan tot de volgende...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
????????quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
net of er op 999 een grijzige donkere waas over heen zit.
ga fietsen danquote:
die is gewoon nog maar net een week van zn jetlag afquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Ama het volgende:
Oh wacht haal je door de war met nattekat. Vergeef me.
Ik moet ook nog ruim 2 maanden wachtenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
mijn vakantie is al 2 maand geleden en heb nog dik 2 maand te gaan tot de volgende...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |