SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oidSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
net of er op 999 een grijzige donkere waas over heen zit.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen in voetbalshirt naar kantoor yolo
om 11uquote:
ja ik weet hetquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
om 11u
(hopelijk niet want OOS mag winnen)
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:LTVDK kom er maar in met je ESF-liedje
Moet je nagaan dat Turkije dan tegen Nederland moet, en als ze dan winnenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik weet hetAls Turkije wint gaat het hier wel los
heb hier gelukkig goede isolatiequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik weet hetAls Turkije wint gaat het hier wel los
Had het er vanmiddag nog met mijn kapper (een Turk) overquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat Turkije dan tegen Nederland moet, en als ze dan winnen
Je hebt een week vakantie gehad, niet zo miepenquote:
same. gelukkig een korter dagje en daarna 1 vrij... dan vrijdag weer een langequote:
Dat worden twee lange maanden voor ons.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
mijn vakantie is al 2 maand geleden en heb nog dik 2 maand te gaan tot de volgende...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
????????quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
net of er op 999 een grijzige donkere waas over heen zit.
ga fietsen danquote:
die is gewoon nog maar net een week van zn jetlag afquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Ama het volgende:
Oh wacht haal je door de war met nattekat. Vergeef me.
Ik moet ook nog ruim 2 maanden wachtenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
mijn vakantie is al 2 maand geleden en heb nog dik 2 maand te gaan tot de volgende...
Wat hoezo? Is zijn vakantie al over dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
die is gewoon nog maar net een week van zn jetlag af
jij was 999 zo aan het promoten dan daar op in UHD wordt uitgezonden en zo goed isquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat
ja hij was er weer bij te modereren bij F1.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat hoezo? Is zijn vakantie al over dan?
misschien verstandig dat vooraf even te besprekenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:15 schreef bitterbal het volgende:
ga volgende week ontslag nemen en dan kijken of ik nog vakantie uren kan opnemen
nou ja ontslag nemen moet sowieso. opzegtermijn van 1 kalendermaandquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien verstandig dat vooraf even te bespreken
als je door bikkelt heb je dat vakantiegeld en het geld van je uren nog als extraatje.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ontslag nemen moet sowieso. opzegtermijn van 1 kalendermaand
ja das ook, denk ook niet dat het kan want we hebben veel open dienstenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je door bikkelt heb je dat vakantiegeld en het geld van je uren nog als extraatje.
centjes zijn niet belangrijkste maar wel prettig om wat extra te hebbenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook, denk ook niet dat het kan want we hebben veel open diensten
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:21 schreef bitterbal het volgende:
10 jaar terug had ik een klus als lamp op museumnacht in den haag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhhquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij was 999 zo aan het promoten dan daar op in UHD wordt uitgezonden en zo goed is
Toen was je een echte lampiequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:25 schreef bitterbal het volgende:
en je kom hem ook aanzetten met die schakelaar
Ik wou net vragen Wat gebeurde er dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:25 schreef bitterbal het volgende:
en je kom hem ook aanzetten met die schakelaar
ik zei al. ga fietsenquote:
Hij kan beter naar de sportschool, dat abonnement verdient zichzelf niet terugquote:
ow ja, fietsen in de sportschoolquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij kan beter naar de sportschool, dat abonnement verdient zichzelf niet terug
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:4everblackeyed loopt daar nog voorbij op de achtergrond.
quote:
toen was je nog slank zegquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
doorfietsenquote:
Geen gezeik, iedereen rijk!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
De persoon die dit plaatst op fb is zelf ook een migrant
[ afbeelding ]
Naar de horizon en daar voorbij?quote:
Luisteren naar Niznoquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
minstensquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar de horizon en daar voorbij?
Mag hij nog wel terugkomen?quote:
mwa... zolang hij doorfietst... kan hij elke paar jaar wel even langs komen als hij weer binnen zijn bundel zitquote:
Kost wel veel per GB...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa... zolang hij doorfietst... kan hij elke paar jaar wel even langs komen als hij weer binnen zijn bundel zit
nee joh hij bespaart zelfs, want heeft veel maanden die 10 euro kosten voor 1GB niet nodig.quote:
Fophefquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker dan. Er gaat een kinderverkrachter naar de Olympische Spelen voor Nederland. Ja ik lees het nu pas.
Ben je ook al naar de sportschool geweest?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gefietst, dus niks aan de hand
Nee. Gisteren getraind, vandaag rustdag.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je ook al naar de sportschool geweest?
Ah oké. De langere artikelen erover mag ik helaas niet lezen.quote:
de T?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah oké. De langere artikelen erover mag ik helaas niet lezen.
Nou ja er zijn er vrijdag ook twee, maar geen Nederlandquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Neeeeeeeeeeeeeeee.
Neeeeeeeeeeee.
Iemand ging kijken en zei vrijdag.
Nee. Nee. Nee.
Naja dan maar voetbal kijken op zeeheldenfestival, ook leuk.
Kut.
Iemand die tig jaar geleden z'n straf heeft uitgezeten, hulp heeft gezocht en volledig ge-reintegreerd is. Reddit heksenjacht vooral.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah oké. De langere artikelen erover mag ik helaas niet lezen.
Ja naja dan moet dat maar. Ben wel echt teleurgesteld.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja er zijn er vrijdag ook twee, maar geen Nederland
Ah zo bedoel je. Nou ja, beetje discutabel is het wel. Zou best een regel mogen zijn dat mensen met een strafblad niet mee mogen doen aan de Olympische Spelen. Genoeg anderen die staan te popelenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die tig jaar geleden z'n straf heeft uitgezeten, hulp heeft gezocht en volledig ge-reintegreerd is. Reddit heksenjacht vooral.
plus en ja het blijft fout en nee het maakt het niet goedpratend, maar het was niet zonder toestemming van de ander. Ja hij had niet voor minderjarig moeten gaan. dus idd fout.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die tig jaar geleden z'n straf heeft uitgezeten, hulp heeft gezocht en volledig ge-reintegreerd is. Reddit heksenjacht vooral.
Discutabel ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah zo bedoel je. Nou ja, beetje discutabel is het wel. Zou best een regel mogen zijn dat mensen met een strafblad niet mee mogen doen aan de Olympische Spelen. Genoeg anderen die staan te popelen
Ohh bijzonder, al die artikelen zeggen dat het om verkrachting ging. Als het consensueel was maakt dat het wel wat anders ja. Dan is hij gewoon een viezerikquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
plus en ja het blijft fout en nee het maakt het niet goedpratend, maar het was niet zonder toestemming van de ander. Ja hij had niet voor minderjarig moeten gaan. dus idd erg fout.
Heksenjachten zijn sowieso cringequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Discutabel ja.
Heksenjacht-waardig nee.
Ik zweer je dat dit gewoon 10 nieuwe spelers + Memphis was.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:52 schreef Haags het volgende:
Toch best een leuke wedstrijd gezien. Hopelijk pakken ze door voor a.s. zaterdag. Heb er zin in!
ja en geen baan en geen werk en geen uitkering en weetje? Laten we iemand met een strafblad gewoon tot zijn dood aan toe met pek en veren blijven achtervolgen. Want dat lost iets op, of zo. Kortom, geen goed ideequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
Zou best een regel mogen zijn dat mensen met een strafblad niet mee mogen doen aan de Olympische Spelen.
Je doet er zelf aan mee door al te roepen voor je het hele verhaal kent.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh bijzonder, al die artikelen zeggen dat het om verkrachting ging. Als het consensueel was maakt dat het wel wat anders ja. Dan is hij gewoon een viezerik
[..]
Heksenjachten zijn sowieso cringe
ze zijn in ieder geval goed wakker geschud. En ik denk dat ze nu ook wakker zijn voor de kwartfinale en niet zomaar denken; dit doen we wel even.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zweer je dat dit gewoon 10 nieuwe spelers + Memphis was.
@Nattekat Heb je nu inmiddels al een betaalbare abonnement genomen?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee joh hij bespaart zelfs, want heeft veel maanden die 10 euro kosten voor 1GB niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |