SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oidSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
net of er op 999 een grijzige donkere waas over heen zit.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen in voetbalshirt naar kantoor yolo
om 11uquote:
ja ik weet hetquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
om 11u
(hopelijk niet want OOS mag winnen)
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:LTVDK kom er maar in met je ESF-liedje
Moet je nagaan dat Turkije dan tegen Nederland moet, en als ze dan winnenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik weet hetAls Turkije wint gaat het hier wel los
heb hier gelukkig goede isolatiequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik weet hetAls Turkije wint gaat het hier wel los
Had het er vanmiddag nog met mijn kapper (een Turk) overquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat Turkije dan tegen Nederland moet, en als ze dan winnen
Je hebt een week vakantie gehad, niet zo miepenquote:
same. gelukkig een korter dagje en daarna 1 vrij... dan vrijdag weer een langequote:
Dat worden twee lange maanden voor ons.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
mijn vakantie is al 2 maand geleden en heb nog dik 2 maand te gaan tot de volgende...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
????????quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
net of er op 999 een grijzige donkere waas over heen zit.
ga fietsen danquote:
die is gewoon nog maar net een week van zn jetlag afquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Ama het volgende:
Oh wacht haal je door de war met nattekat. Vergeef me.
Ik moet ook nog ruim 2 maanden wachtenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
mijn vakantie is al 2 maand geleden en heb nog dik 2 maand te gaan tot de volgende...
Wat hoezo? Is zijn vakantie al over dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
die is gewoon nog maar net een week van zn jetlag af
jij was 999 zo aan het promoten dan daar op in UHD wordt uitgezonden en zo goed isquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat
ja hij was er weer bij te modereren bij F1.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat hoezo? Is zijn vakantie al over dan?
misschien verstandig dat vooraf even te besprekenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:15 schreef bitterbal het volgende:
ga volgende week ontslag nemen en dan kijken of ik nog vakantie uren kan opnemen
nou ja ontslag nemen moet sowieso. opzegtermijn van 1 kalendermaandquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien verstandig dat vooraf even te bespreken
als je door bikkelt heb je dat vakantiegeld en het geld van je uren nog als extraatje.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ontslag nemen moet sowieso. opzegtermijn van 1 kalendermaand
ja das ook, denk ook niet dat het kan want we hebben veel open dienstenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je door bikkelt heb je dat vakantiegeld en het geld van je uren nog als extraatje.
centjes zijn niet belangrijkste maar wel prettig om wat extra te hebbenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook, denk ook niet dat het kan want we hebben veel open diensten
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:21 schreef bitterbal het volgende:
10 jaar terug had ik een klus als lamp op museumnacht in den haag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:21 schreef bitterbal het volgende:
10 jaar terug had ik een klus als lamp op museumnacht in den haag![]()
[ afbeelding ]
Ohhhquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij was 999 zo aan het promoten dan daar op in UHD wordt uitgezonden en zo goed is
Toen was je een echte lampiequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:25 schreef bitterbal het volgende:
en je kom hem ook aanzetten met die schakelaar
Ik wou net vragen Wat gebeurde er dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:25 schreef bitterbal het volgende:
en je kom hem ook aanzetten met die schakelaar
ik zei al. ga fietsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |