SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oidSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
net of er op 999 een grijzige donkere waas over heen zit.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen in voetbalshirt naar kantoor yolo
om 11uquote:
ja ik weet hetquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
om 11u
(hopelijk niet want OOS mag winnen)
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:LTVDK kom er maar in met je ESF-liedje
Moet je nagaan dat Turkije dan tegen Nederland moet, en als ze dan winnenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik weet hetAls Turkije wint gaat het hier wel los
heb hier gelukkig goede isolatiequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik weet hetAls Turkije wint gaat het hier wel los
Had het er vanmiddag nog met mijn kapper (een Turk) overquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat Turkije dan tegen Nederland moet, en als ze dan winnen
Je hebt een week vakantie gehad, niet zo miepenquote:
same. gelukkig een korter dagje en daarna 1 vrij... dan vrijdag weer een langequote:
Dat worden twee lange maanden voor ons.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
mijn vakantie is al 2 maand geleden en heb nog dik 2 maand te gaan tot de volgende...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
????????quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
net of er op 999 een grijzige donkere waas over heen zit.
ga fietsen danquote:
die is gewoon nog maar net een week van zn jetlag afquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Ama het volgende:
Oh wacht haal je door de war met nattekat. Vergeef me.
Ik moet ook nog ruim 2 maanden wachtenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
mijn vakantie is al 2 maand geleden en heb nog dik 2 maand te gaan tot de volgende...
Wat hoezo? Is zijn vakantie al over dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
die is gewoon nog maar net een week van zn jetlag af
jij was 999 zo aan het promoten dan daar op in UHD wordt uitgezonden en zo goed isquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat
ja hij was er weer bij te modereren bij F1.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat hoezo? Is zijn vakantie al over dan?
misschien verstandig dat vooraf even te besprekenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:15 schreef bitterbal het volgende:
ga volgende week ontslag nemen en dan kijken of ik nog vakantie uren kan opnemen
nou ja ontslag nemen moet sowieso. opzegtermijn van 1 kalendermaandquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien verstandig dat vooraf even te bespreken
als je door bikkelt heb je dat vakantiegeld en het geld van je uren nog als extraatje.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ontslag nemen moet sowieso. opzegtermijn van 1 kalendermaand
ja das ook, denk ook niet dat het kan want we hebben veel open dienstenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je door bikkelt heb je dat vakantiegeld en het geld van je uren nog als extraatje.
centjes zijn niet belangrijkste maar wel prettig om wat extra te hebbenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook, denk ook niet dat het kan want we hebben veel open diensten
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:21 schreef bitterbal het volgende:
10 jaar terug had ik een klus als lamp op museumnacht in den haag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhhquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij was 999 zo aan het promoten dan daar op in UHD wordt uitgezonden en zo goed is
Toen was je een echte lampiequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:25 schreef bitterbal het volgende:
en je kom hem ook aanzetten met die schakelaar
Ik wou net vragen Wat gebeurde er dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:25 schreef bitterbal het volgende:
en je kom hem ook aanzetten met die schakelaar
ik zei al. ga fietsenquote:
Hij kan beter naar de sportschool, dat abonnement verdient zichzelf niet terugquote:
ow ja, fietsen in de sportschoolquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij kan beter naar de sportschool, dat abonnement verdient zichzelf niet terug
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:4everblackeyed loopt daar nog voorbij op de achtergrond.
quote:
toen was je nog slank zegquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
doorfietsenquote:
Geen gezeik, iedereen rijk!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
De persoon die dit plaatst op fb is zelf ook een migrant
[ afbeelding ]
Naar de horizon en daar voorbij?quote:
Luisteren naar Niznoquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
minstensquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar de horizon en daar voorbij?
Mag hij nog wel terugkomen?quote:
mwa... zolang hij doorfietst... kan hij elke paar jaar wel even langs komen als hij weer binnen zijn bundel zitquote:
Kost wel veel per GB...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa... zolang hij doorfietst... kan hij elke paar jaar wel even langs komen als hij weer binnen zijn bundel zit
nee joh hij bespaart zelfs, want heeft veel maanden die 10 euro kosten voor 1GB niet nodig.quote:
Fophefquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker dan. Er gaat een kinderverkrachter naar de Olympische Spelen voor Nederland. Ja ik lees het nu pas.
Ben je ook al naar de sportschool geweest?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gefietst, dus niks aan de hand
Nee. Gisteren getraind, vandaag rustdag.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je ook al naar de sportschool geweest?
Ah oké. De langere artikelen erover mag ik helaas niet lezen.quote:
de T?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah oké. De langere artikelen erover mag ik helaas niet lezen.
Nou ja er zijn er vrijdag ook twee, maar geen Nederlandquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Neeeeeeeeeeeeeeee.
Neeeeeeeeeeee.
Iemand ging kijken en zei vrijdag.
Nee. Nee. Nee.
Naja dan maar voetbal kijken op zeeheldenfestival, ook leuk.
Kut.
Iemand die tig jaar geleden z'n straf heeft uitgezeten, hulp heeft gezocht en volledig ge-reintegreerd is. Reddit heksenjacht vooral.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah oké. De langere artikelen erover mag ik helaas niet lezen.
Ja naja dan moet dat maar. Ben wel echt teleurgesteld.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja er zijn er vrijdag ook twee, maar geen Nederland
Ah zo bedoel je. Nou ja, beetje discutabel is het wel. Zou best een regel mogen zijn dat mensen met een strafblad niet mee mogen doen aan de Olympische Spelen. Genoeg anderen die staan te popelenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die tig jaar geleden z'n straf heeft uitgezeten, hulp heeft gezocht en volledig ge-reintegreerd is. Reddit heksenjacht vooral.
plus en ja het blijft fout en nee het maakt het niet goedpratend, maar het was niet zonder toestemming van de ander. Ja hij had niet voor minderjarig moeten gaan. dus idd fout.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die tig jaar geleden z'n straf heeft uitgezeten, hulp heeft gezocht en volledig ge-reintegreerd is. Reddit heksenjacht vooral.
Discutabel ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah zo bedoel je. Nou ja, beetje discutabel is het wel. Zou best een regel mogen zijn dat mensen met een strafblad niet mee mogen doen aan de Olympische Spelen. Genoeg anderen die staan te popelen
Ohh bijzonder, al die artikelen zeggen dat het om verkrachting ging. Als het consensueel was maakt dat het wel wat anders ja. Dan is hij gewoon een viezerikquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
plus en ja het blijft fout en nee het maakt het niet goedpratend, maar het was niet zonder toestemming van de ander. Ja hij had niet voor minderjarig moeten gaan. dus idd erg fout.
Heksenjachten zijn sowieso cringequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Discutabel ja.
Heksenjacht-waardig nee.
Ik zweer je dat dit gewoon 10 nieuwe spelers + Memphis was.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:52 schreef Haags het volgende:
Toch best een leuke wedstrijd gezien. Hopelijk pakken ze door voor a.s. zaterdag. Heb er zin in!
ja en geen baan en geen werk en geen uitkering en weetje? Laten we iemand met een strafblad gewoon tot zijn dood aan toe met pek en veren blijven achtervolgen. Want dat lost iets op, of zo. Kortom, geen goed ideequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
Zou best een regel mogen zijn dat mensen met een strafblad niet mee mogen doen aan de Olympische Spelen.
Je doet er zelf aan mee door al te roepen voor je het hele verhaal kent.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh bijzonder, al die artikelen zeggen dat het om verkrachting ging. Als het consensueel was maakt dat het wel wat anders ja. Dan is hij gewoon een viezerik
[..]
Heksenjachten zijn sowieso cringe
ze zijn in ieder geval goed wakker geschud. En ik denk dat ze nu ook wakker zijn voor de kwartfinale en niet zomaar denken; dit doen we wel even.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zweer je dat dit gewoon 10 nieuwe spelers + Memphis was.
@Nattekat Heb je nu inmiddels al een betaalbare abonnement genomen?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee joh hij bespaart zelfs, want heeft veel maanden die 10 euro kosten voor 1GB niet nodig.
Gewoon gelijk afmaken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en geen baan en geen werk en geen uitkering en weetje? Laten we iemand met een strafblad gewoon tot zijn dood aan toe met pek en veren blijven achtervolgen. Want dat lost iets op, of zo. Kortom, geen goed idee
Daarom ook dat ik aangaf dat ik de langere artikelen erover niet mag lezen, ik moet het doen met de informatie waar ik wel bij kan/mag.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je doet er zelf aan mee door al te roepen voor je het hele verhaal kent.
ook niet verbazend...quote:
Heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en geen baan en geen werk en geen uitkering en weetje? Laten we iemand met een strafblad gewoon tot zijn dood aan toe met pek en veren blijven achtervolgen. Want dat lost iets op, of zo. Kortom, geen goed idee
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:54 schreef Haags het volgende:
[..]
ze zijn in ieder geval goed wakker geschud. En ik denk dat ze nu ook wakker zijn voor de kwartfinale en niet zomaar denken; dit doen we wel even.
Nee, komt nog. Sowieso pas na komend weekend.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:54 schreef Ama het volgende:
[..]
@:nattekat Heb je nu inmiddels al een betaalbare abonnement genomen?
Dat 12 veel te jong is.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
19 is ongeveer zelf ook nog een kind he? Wat weet je nou helemaal op je 19e
Zei je vorige week ook.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, komt nog. Sowieso pas na komend weekend.
Ja nadat je hem al kinderverkrachter etc hebt genoemd. De tweede of derde post van dat reddit gedoe kan je gewoon lezen en daar wordt het genuanceerd.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom ook dat ik aangaf dat ik de langere artikelen erover niet mag lezen, ik moet het doen met de informatie waar ik wel bij kan/mag.
Nee dan wordt het veel te laat. Moet morgen naar kantoorquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:56 schreef Haags het volgende:
Verder zou het wel lekker zijn als de wedstrijd tussen Turkije en Oostenrijk 30 gele kaarten kent, 3 rode en verlenging + strafschoppen.
Ah oké, ik gebruikte nieuwswebsites in plaats van Reddit. Die spreken (helaas?) allemaal van verkrachting.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nadat je hem al kinderverkrachter etc hebt genoemd. De tweede of derde post van dat reddit gedoe kan je gewoon lezen en daar wordt het genuanceerd.
ik zet hem gewoon uit hoor rond half elf. Ik vind het allemaal prima.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan wordt het veel te laat. Moet morgen naar kantoor
Ik ben nu ook al helemaal verrot omdat het gisteren iets later is gewordenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan wordt het veel te laat. Moet morgen naar kantoor
Mag ik daar een linkje van? Waar je je post op gebaseerd had?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah oké, ik gebruikte nieuwswebsites in plaats van Reddit.
Ja want je hebt nog steeds veel te dure internet op je telefoon.quote:
Meeste hieruit: https://edition.cnn.com/2(...)-intl-spt/index.htmlquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag ik daar een linkje van? Waar je je post op gebaseerd had?
Ja dat was ook niet erg optimaal idd. Goddank was die penalty serie zo voorbij.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nu ook al helemaal verrot omdat het gisteren iets later is geworden
@Nattekat wie gaat er dan ook voor z´n lol naar Portugal zitten kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat was ook niet erg optimaal idd. Goddank was die penalty serie zo voorbij.
Prima weergave, ook veel genuanceerder dan Haha kinderverkrachter!!!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meeste hieruit: https://edition.cnn.com/2(...)-intl-spt/index.html
Rest van de artikelen die op de details in zouden gaan (gebaseerd op de titel) had allemaal paywall.
Ik lees dit altijd heel andersquote:
Iemand die ik ken kwam een paar seconden vol in beeld tijdens het juichen met Portugal.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:00 schreef Haags het volgende:
[..]
@:nattekat wie gaat er dan ook voor z´n lol naar Portugal zitten kijken
Ik ga Frankrijk-Portugal ook overslaan, dat wordt echt een zaaddodend partijtje.
Ja! Daarom dat ik liever ook geen Reddit of social media gebruik voor dergelijke informatie. Dit artikel legt trouwens uit waar de verwarring over wel/niet verkrachting door ontstaat: https://www.volleybal.nl/(...)iet-is-uit-te-wissen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prima weergave, ook veel genuanceerder dan Haha kinderverkrachter!!!
Verklaart ook meteen waarom CNN wél spreekt van verkrachting.quote:In 2016 werd Van de Velde in Engeland veroordeeld voor seks met een minderjarig meisje, wat volgens Engelse wet verkrachting en volgens de Nederlandse wet ontucht is.
Die Portugezen zijn ook behoorlijk MAD over het woordgrapje Misstiano Penaldoquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Iemand die ik ken kwam een paar seconden vol in beeld tijdens het juichen met Portugal.![]()
(Hij is Portugees maar woont hier)
Ben het wel gewendquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je zit een beetje ruzie te zoeken hoor over de post van nijn
Nee geen ruzie zoeken, ik heb gewoon een mening. Maar mijn mening mag kennelijk niet meer hier zonder dat jij gelijk mimimimimi moet roepen. Nou je gaat je gang maar.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je zit een beetje ruzie te zoeken hoor over de post van nijn
Ik ken deze grap niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Die Portugezen zijn ook behoorlijk MAD over het woordgrapje Misstiano Penaldo
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meeste hieruit: https://edition.cnn.com/2(...)-intl-spt/index.html
Rest van de artikelen die op de details in zouden gaan (gebaseerd op de titel) had allemaal paywall.
quote:“With teams from around the world about to convene in Paris, many of which include minor athletes, this sends a dangerous message that medals and money mean more than their safety.
Ik keek naar Sloveniëgodenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:00 schreef Haags het volgende:
[..]
@:nattekat wie gaat er dan ook voor z´n lol naar Portugal zitten kijken
Ik ga Frankrijk-Portugal ook overslaan, dat wordt echt een zaaddodend partijtje.
lolquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken deze grap niet.Maar denk dat hij mij niet meer kent als ik dit nu stuur.
Ja wat mij betreft ook wel klaar nuquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:03 schreef bitterbal het volgende:
weet verder niet wie de persoon is maar wel een nutteloze discussie
Oh staan ze nu al voor?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerste vraag is beantwoord: Er wordt niet getüterd bij de eerste goal
MODIEEEEquote:
Die is alweer voorbij.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:06 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb geen idee in wat voor discussie ik beland ben hier.
Insert homer die de struiken in verdwijnt
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:06 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb geen idee in wat voor discussie ik beland ben hier.
Insert homer die de struiken in verdwijnt
pipo?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MODIEEEE
Nu kan ik nergens anders meer denken aan die pipo uit India
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:07 schreef Ama het volgende:
Deze SC gaat wel hard achteruit ineens. Ook mensen die steeds langer wegblijven of helemaal.
Beste mevrouw Sasha, voordat je heel veel woorden vuil maakt aan heel veel vuile woorden, look before you leap, en lees eerst alle posts eroverquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:06 schreef sacha het volgende:
beste mevrouw R. Nijntje,
voordat je heel veel woorden vuil maakt aan heel veel vuile woorden, look before you leap, vooral voordat je post op een forum...
met de allervriendelijkste én gemeende groetjens
zal vast niet zonder reden zijn, helaasquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:07 schreef Ama het volgende:
Deze SC gaat wel hard achteruit ineens. Ook mensen die steeds langer wegblijven of helemaal.
Ja, maar dan uit Indiaquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Sinds hoeneer is verkrachten een olympische sport dan?
quote:
US stop met dingen nog meer uit zijn verband trekken dan andere mensen hier al doenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Sinds hoeneer is verkrachten een olympische sport dan?
Dat begrijp ik. Maar het is wel jammer.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:08 schreef mschol het volgende:
[..]
zal vast niet zonder reden zijn, helaas
nee skat, jij bepaalt niet wanneer iets klaar isquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beste mevrouw Sasha, voordat je heel veel woorden vuil maakt aan heel veel vuile woorden, look before you leap, en lees eerst alle posts erover
Nu echt klaar
Ja, ik ga toch al naar de hel, kan dit er ook nog wel bijquote:
Oh gelukkig. Kunnen we het over eten hebben?quote:
Oke, ik pak de popcorn er maar even bij.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:10 schreef sacha het volgende:
[..]
nee skat, jij bepaalt niet wanneer iets klaar is
Ja, wat heb je gegeten vandaag ?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Kunnen we het over eten hebben?
ik moet nog avondetenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch al naar de hel, kan dit er ook nog wel bij
Ik heb eigenlijk geen honger, maar samequote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik pak de popcorn er maar even bij.
had ik je al verteld dat ik vandaag sushi heb gegeten?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heel de nacht tüterenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kan ik op tijd naar bed gaan wel vergeten
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MODIEEEE
Nu kan ik nergens anders meer denken aan die pipo uit India
Beetje vlagen zwaaien en rode fakkels door de straten gooienquote:
quote:
nee skat, jij bepaalt niet wanneer iets klaar isquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beste mevrouw Sasha, voordat je heel veel woorden vuil maakt aan heel veel vuile woorden, look before you leap, en lees eerst alle posts erover
Nu echt klaar
goed idee, of is dit het koetsie koetsie kroel uurtje?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik pak de popcorn er maar even bij.
eng plaatjequote:
Zeg, volgens het schema is het nu tijd voor kattenplaatjes en was het tussen 20:00 en 21:00 al Flesbedtijd. En daarmee is het dus ook niet het vunzige uurtje. Zo veel overtredingen in één post.quote:
Ja mag wel, maar alleen als er consent isquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:12 schreef sacha het volgende:
goed idee, of is dit het koetsie koetsie kroel uurtje?
Het was net wel al duidelijk hoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nee skat, jij bepaalt niet wanneer iets klaar is
[..]
goed idee, of is dit het koetsie koetsie kroel uurtje?
vanaf gisteren is dat sowieso verplichtquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja mag wel, maar alleen als er consent is
bettijdquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg, volgens het schema is het nu tijd voor kattenplaatjes en was het tussen 20:00 en 21:00 al Flesbettijd. En daarmee is het dus ook niet het vunzige uurtje. Zo veel overtredingen in één post.
Gooi met kokend loodquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vorige keer tot 1 uur groot feest voor mijn deur.
Was bij dadawan. Soort van fast serve asian fusion. Had een stone bowl, was eigenlijk een poke bowl is in een loeiheet kom. Was lekker. Zou er vaker gaan eten. Toetjes vielen wel tegenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat heb je gegeten vandaag ?
Welk deel? De emotie, de uitdrukking, het groene of de unibrow?quote:
Goed zoquote:
Lichtelijk verontrustendquote:
Of tegen wat schenen schoppen en in enkels bijten?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gooi met kokend lood
Of brandende stenen met een katapult
Of pijlen met slangengif
Of laat een roedel leeuwen los
Ik ga al weg.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef niet met iedereen te kroelen
Gaan we samen naar de hel.quote:
Zullen we hand in hand naar de hel samen met 4Ebe?quote:
Alles wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welk deel? De emotie, de uitdrukking, het groene of de unibrow?
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef niet met iedereen te kroelen
insert loeietje juichgifjequote:
Niemand wilde sushi met mij bestellen. Wel nog wat gyoza on the side besteld en ramen gegeten die mn nichtje niet lusttequote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik je al verteld dat ik vandaag sushi heb gegeten?
Ik zie dit ook voor me, dat we dit gewoon heel vrolijk zingend en dansend doenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zullen we hand in hand naar de hel samen met 4Ebe?
Wacht maar tot ze zaterdag tegen Nederland moeten en per ongeluk winnenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vorige keer tot 1 uur groot feest voor mijn deur.
heb jij het toen opgegeten?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niemand wilde sushi met mij bestellen. Wel nog wat gyoza on the side besteld en ramen gegeten die mn nichtje niet lustte
quote:
Jullie willen door mij gekroeld worden?quote:
Heel hard "werken is leuk" schreeuwen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gooi met kokend lood
Of brandende stenen met een katapult
Of pijlen met slangengif
Of laat een roedel leeuwen los
HDP!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze zaterdag tegen Nederland moeten en per ongeluk winnen
Kan zo op een tegeltjequote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Als je niet naar hel gaat, heb je niet geleefd.
Als je het zo brengt klinkt het toch wat apart.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Jullie willen door mij gekroeld worden?
Ja dit was dus ook de MI die ik hadquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie dit ook voor me, dat we dit gewoon heel vrolijk zingend en dansend doen
Ja, maar dat zijn wel heel veel ipne'squote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of tegen wat schenen schoppen en in enkels bijten?
Ja natuurlijk zusquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Jullie willen door mij gekroeld worden?
Ik weet niet hoe ik het anders moet brengenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je het zo brengt klinkt het toch wat apart.
ok, okquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Als je niet naar hel gaat, heb je niet geleefd.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn wel heel veel ipne's
Het werd te veelquote:
Ja, ehh. Bel de pielietsiequote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg, volgens het schema is het nu tijd voor kattenplaatjes en was het tussen 20:00 en 21:00 al Flesbedtijd. En daarmee is het dus ook niet het vunzige uurtje. Zo veel overtredingen in één post.
Tüteren moet in je aard liggenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:18 schreef Nattekat het volgende:
Wat zijn die Turken een gigantisch kutpubliek...
ook dat pas met toestemmingquote:
Morgen mijn jurk ophalen bij Ipnequote:
Dat lijkt niet heel erg op kroelenquote:
Sowieso, sporten is naar morgen verhuist, omdat voetbal vandaagquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:19 schreef Nattekat het volgende:
De kalender is vandaag omgegooid voor het EK.
Als die morgen tüterend in de winkel staat dan weet je het snel genoegquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen mijn jurk ophalen bij Ipne![]()
Hij is echt heel aardig
Weet eigenlijk niet eens of hij Turks is.. zal het hem eens vragen
Ligt er volgens mij een beetje aan hoe je kijkt. Cultureel, geografisch, aardplaten, dat soort shitquote:
Nee, dat is raarquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kak
@:LTVDK mag ik je aaien met een bezem?
Een klein stukje.quote:
Sinds ze Constantinopel hebben bezet wel jaquote:
Zo BAM zo van het buro afquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:19 schreef Nattekat het volgende:
De kalender is vandaag omgegooid voor het EK.
Die stad had nooit aan Turkije gegeven moeten worden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds ze Constantinopel hebben bezet wel ja
quote:
Op de een of andere manier vond ik dit dan toch weer heel grappigquote:
Pas op,voor je het weet ontketen je een puntmutsenuurtjequote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ligt er volgens mij een beetje aan hoe je kijkt. Cultureel, geografisch, aardplaten, dat soort shitSorry, slechte uitleg omdat ik het exacte antwoord zelf ook niet heb
Maar net als met Rusland zeg maar. Of nog wat van die andere landjes daar.
Heb je een vlaggetje in de aarde gestoken met je UI erop ?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
Even claimen dat ik in Noord-Amerika geweest ben omdat IJsland deels op de Noord-Amerikaanse plaat ligt hoor.
@Bomenverzameling hier kun je ook nog even wat zeggen over de spelling als je wiltquote:
Ah ja want Rusland mag normaal ook meedoen toch (zonder oorlog).quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ligt er volgens mij een beetje aan hoe je kijkt. Cultureel, geografisch, aardplaten, dat soort shitSorry, slechte uitleg omdat ik het exacte antwoord zelf ook niet heb
Maar net als met Rusland zeg maar. Of nog wat van die andere landjes daar.
Ben jij verder niet in Noord Amerika geweest?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
Even claimen dat ik in Noord-Amerika geweest ben omdat IJsland deels op de Noord-Amerikaanse plaat ligt hoor.
Of gewoon een ui in een hoopje aarde steken en dan met een vlaggetje staan zwaaien.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een vlaggetje in de aarde gestoken met je UI erop ?
Dat gaat hier echt te snel tegenwoordigquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pas op,voor je het weet ontketen je een puntmutsenuurtje
Als ik toeter met de schoen, dan ligt iedereen aan de andere kant van het land.quote:
Met of zonder kwijl uit de rechtermondhoek?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon een ui in een hoopje aarde steken en dan met een vlaggetje staan zwaaien.
Is ingeroosterd.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pas op,voor je het weet ontketen je een puntmutsenuurtje
Zo'n zwakzinnigendrupje past er prima bij.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder kwijl uit de rechtermondhoek?
Russen zijn over het algemeen wel goede atleten. Iets dat wel of niet te maken kan hebben met het doping beleid van de staatquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:24 schreef Ama het volgende:
Doen Russen het normaal wel beetje goed op het veld dan?
Moest even denken maar blijkbaar toch welquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben jij verder niet in Noord Amerika geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat gaat hier echt te snel tegenwoordigVanmiddag volgens mij nog doordat mensen het er over eens waren dat het gek is om actief de democratie te bevechten omdat je het niet eens bent met het huidige kabinet
Stoppen we een triangel in het andere handjequote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n zwakzinnigendrupje past er prima bij.
Ja, maar dat hoef je niet altijd te uitenquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moest even denken maar blijkbaar toch welMexico.
Laten we zeggen midden-amerika.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is de schuld de RabobankReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Van Fles ben ik het gewend, van jou nietquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
@:Bomenverzameling hier kun je ook nog even wat zeggen over de spelling als je wilt
De schoen is toch ook gewoon een tüterbakquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik toeter met de schoen, dan ligt iedereen aan de andere kant van het land.
Gaat vanzelf en dan moet jij zeggen; we accepteren we zoals je bentquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoef je niet altijd te uiten
Alles is altijd de schuld van de Rabobankquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laten we zeggen midden-amerika.
En het is de schuld de Rabobank
WATquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De schoen is toch ook gewoon een tüterbak
Oh ja datquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat vanzelf en dan moet jij zeggen; we accepteren we zoals je bent
Klopt, er zit 1 wijziging in het elftal ten opzichte van de wedstrijd tegen Nederland.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:26 schreef Nattekat het volgende:
Dit is niet hetzelfde Oostenrijk als tegen Nederland.
Ja ok, een Merkedesj is een grotere tüterbakquote:
Nja, ook weer zo eentje die cultureel en geografisch gezien ergens anders bijhoort geloof ikquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laten we zeggen midden-amerika.
En het is de schuld de Rabobank
Accepteer zelf zoals je bentquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat vanzelf en dan moet jij zeggen; we accepteren we zoals je bent
Dat geldt opzich voor wel meer autos?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:29 schreef mschol het volgende:
de schoen was toch gewoon een metalen blik op wielen?
Goede reddingquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, een Merkedesj is een grotere tüterbak
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat geldt opzich voor wel meer autos?
Hmm jaquote:
Ja ook de Godinquote:
Dit is net een sessie bij de psychquote:
Ik zou zo keeper kunnen wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|