Allemaal? Ze hebben echt 20 smaken. Vanuit dijon nu ook de mosterd variant in huis liggen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Heb ze inmiddels allemaal wel een keer geproefd op wellicht een obscure na die alleen in Frankrijk in de schappen ligt. Jura en Cheddar/jelapeno vind ik denk ik de lekkerste.
Alle smaken die deze toko verkoopt (doen ook vaak aan aanbiedingen).quote:Op donderdag 31 juli 2025 07:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Allemaal? Ze hebben echt 20 smaken. Vanuit dijon nu ook de mosterd variant in huis liggen.
Diep triest eigenlijk dat de jonge mensen eigenlijk nooit meer gaan proeven hoe goed gewone Lays paprika chips was 10-15 jaar geleden of, mijn persoonlijke favoriet, Tijgernootjes Bacon Kaas. Oja, Doritos sweet chili was ook fantastisch. En nu is het allemaal mwah.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:18 schreef Mathijsco het volgende:
De paprika is pure industriële R&D magie: de perfecte mix van zout, suiker en bite, waardoor die zak altijd leeg gaat.
hier ben ik nog dagelijks depressief over, dat dit nu zo'n laffe smaak heeftquote:
Klinkt als een goede combi.quote:
Croky komt er in de buurt vind ik. Bolognesequote:Op donderdag 31 juli 2025 10:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Diep triest eigenlijk dat de jonge mensen eigenlijk nooit meer gaan proeven hoe goed gewone Lays paprika chips was 10-15 jaar geleden of, mijn persoonlijke favoriet, Tijgernootjes Bacon Kaas. Oja, Doritos sweet chili was ook fantastisch. En nu is het allemaal mwah.
Geen enkel écht snackproduct doet het hem voor mij de laatste jaren.
Al getest?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Klinkt als een goede combi.
Zal ze eens halen.
Nee.quote:
Dit. In de jaren 90 had je paprikachips waarna na elke greep je vingers oranje waren van de paprikapoederquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Diep triest eigenlijk dat de jonge mensen eigenlijk nooit meer gaan proeven hoe goed gewone Lays paprika chips was 10-15 jaar geleden of, mijn persoonlijke favoriet, Tijgernootjes Bacon Kaas. Oja, Doritos sweet chili was ook fantastisch. En nu is het allemaal mwah.
Geen enkel écht snackproduct doet het hem voor mij de laatste jaren.
Een paprikaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:38 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Dit. In de jaren 90 had je paprikachips waarna na elke greep je vingers oranje waren van de paprikapoeder![]()
Tegenwoordig is het zoeken naar een stukje waar smaak aan zit.
Alles moet tegenwoordig "verantwoord" zijn
Als ik verantwoord wil doen eet ik wel groente
Ik ben bezig met al die Brets te proeven, gister bacon smaak geproeft, was best goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoop nieuwe chip smaken die getest worden van Croky, Brets en Rewind:
Bekijk deze YouTube-video
Bugles? maar dan van croky?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 04:24 schreef DutchBlend het volgende:
Je hebt nu van croky van die nacho cheese tubes. Die zijn erg goed te doen, vooral met een dipsausje (bijv fantasia dipsaus van lays).
Jammer genoeg kleinere zakjes van 100g. Dus gelijk 2 of meer kopen.
Nop dat is het nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:25 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
https://www.pay-less.com/(...)snacks/0002840048034
is dat de lekkerste smaak? ik heb die nog nergens gezien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Sinds het beschikbaar is bij de Jumbo (en de Intratuin!!) ben ik groot fan van Bret's.
[ afbeelding ]
De smaken zijn prima in orde, maar de kwaliteit van de chips zelf is subliem. Chips zoals chips moet zijn.
Nee, was het eerste plaatje die ik zag van Brets. Die smaak is o.a. verkrijgbaar bij de Jumbo. Niet mijn meest favoriete smaak, maar wel ok.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:53 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
is dat de lekkerste smaak? ik heb die nog nergens gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |