Ik vind Lars eten (RIP Larsquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:47 schreef NoCigar het volgende:
Ik was totaal niet op de hoogte van de veranderingen van Lars afgelopen jaren, maar las het hier en zag zojuist nieuws hierover, dus voor geïnteresseerden: het schijnt weer meer richting de oude smaak te gaan. https://www.instagram.com/reel/DNf_kSVMK8d/?igsh=a3phb2ZoZzUxNWxv
In chipsvorm heb je dat niet door gelukkig.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind Lars eten (RIP Lars) meer iets voor de wat meer kannibalistisch ingestelde medemens
Truequote:Op maandag 18 augustus 2025 18:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
In chipsvorm heb je dat niet door gelukkig.
Nou, dit zou wel echt top zijn, niet de vreten de afgelopen periodequote:Op maandag 18 augustus 2025 18:47 schreef NoCigar het volgende:
Ik was totaal niet op de hoogte van de veranderingen van LarsLays afgelopen jaren, maar las het hier en zag zojuist nieuws hierover, dus voor geïnteresseerden: het schijnt weer meer richting de oude smaak te gaan. https://www.instagram.com/reel/DNf_kSVMK8d/?igsh=a3phb2ZoZzUxNWxv
Gedeelde plaats met Nibb-itquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:17 schreef Flitsbezorger het volgende:
Lays Sensations Thai Sweet Chili
ik vind die tyrrells ook goede chips inderdaad, met die brandweermannen eropquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:09 schreef StateOfMind het volgende:
Van de week de 6e en tevens laatste Brets smaak die ze hier verkopen, de Cheddar Jalapeno, ik proefde wel duidelijk het hete/scherpe van de peper.
Maar ook hier weer vond ik het qua aanwezigheid van de smaak toch tegenvallen.
Net als bij de andere had ik een sterkere en duidelijker aanwezige smaak verwacht.
Gezien de prijs en de inhoud vind ik ze het niet waard.
Laatst ook een zak Tyrrell's geprobeerd (de Sweet Chili & Red Pepper) en die had wel meteen een duidelijk aanwezige smaak.
Komende tijd maar eens meer smaken proberen.
Ik ga die Tyrrell's ook eens proberenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:09 schreef StateOfMind het volgende:
Van de week de 6e en tevens laatste Brets smaak die ze hier verkopen, de Cheddar Jalapeno, ik proefde wel duidelijk het hete/scherpe van de peper.
Maar ook hier weer vond ik het qua aanwezigheid van de smaak toch tegenvallen.
Net als bij de andere had ik een sterkere en duidelijker aanwezige smaak verwacht.
Gezien de prijs en de inhoud vind ik ze het niet waard.
Laatst ook een zak Tyrrell's geprobeerd (de Sweet Chili & Red Pepper) en die had wel meteen een duidelijk aanwezige smaak.
Komende tijd maar eens meer smaken proberen.
Bij de AH hebben ze de meeste smaken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:34 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik ga die Tyrrell's ook eens proberen
Die is lekkerquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:13 schreef StateOfMind het volgende:
Had geen zin om naar de Appie te rijden, dus moest het doen met het assortiment van de lokatie Jumbo (hallo Frits) en ik heb de Tyrrell's Zwarte Roetveeg Truffel & Zeezout genomen.
Die gaat er denk ik morgen aan.
Wordt vervolgd
Mooi, de Sweet Chili & Red Pepper beviel ook goed.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:11 schreef Pinuts het volgende:
Dit was altijd mijn favoriet. Inmiddels helaas al jaren uit het assortiment en nooit een waardige vervanger gevonden![]()
[ afbeelding ]
misschien is dat wat voor je?quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Huismerk van de Norma, rozemarijn Chips eigenlijk erg lekker
Oh goede. Norma ken ik niet. Waar hebben ze dat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[..]
misschien is dat wat voor je?
Dit is het enige goede antwoordquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:17 schreef Flitsbezorger het volgende:
Lays Sensations Thai Sweet Chili
Deze is goed te doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:08 schreef StateOfMind het volgende:
De Sweet Chili & Red Pepper is sowieso een blijfertje
Niet helemaal terug maar wel terug naar meer smaak.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:23 schreef junkiesietze het volgende:
Had weer eens een zak ham ka's gekocht, want er stond weer VERNIEUWD RECEPT op de zak.
Ik dacht misschien hebben ze eindelijk het recept weer terugveranderd..
En zowaar lijken ze weer te smaken naar de oude versie
of zit dat tussen mijn oren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |