Toch mooi hoe smaken kunnen verschillenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:12 schreef NoCigar het volgende:
Vandaag de Gezouten boter gevonden in de Jumbo. De zomertruffel en friet mayo waren prima, alhoewel ik de zomertruffel wel eens naast de porcini zou willen proeven. Dan zal ik waarschijnlijk wel weer een jaar of zo genoeg hebben van de chips. Ik vind ze wel beter dan de meeste die bij de AH in het schap liggen. Zeker dan die ranzige boerderijchips en andere Kettlechipsachtigen.
Ik ben juist bang dat met dit weer de Gezouten boter smelt of ranzig wordt.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toch mooi hoe smaken kunnen verschillen
Ik vond de Friet Mayo juist tegen vallen.
Heb hier de Aioli nog liggen en de Gezouten Boter.
Die gaan er van de week aan.
Nu met dit weer geen in chips.
Over de smaak van de chips (yakitori, aioli, whatever) kun je twisten, maar zij hebben wel kwalitatief gezien de beste chips qua structuur e.d.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind het wel oké, sommige smaken, maar de hype was veel en veel te groot.
Ik heb nog steeds niet echt iets gevonden waarvan ik zeg wauw.
Croky is sowieso kwalitatief een stuk beter dan die troep van Lays.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb nu 4 smaken gehad (Yakatori, Aioli, Friet Mayo en Gezouten Boter), maar moet zeggen dat ik ze qua sterkte van de smaak erg tegen vind vallen.
Had daar gezien de hype meer van verwacht.
Ik hou het gewoon weer bij de chips van Croky
Lays koop ik al jaren niet meer.
Laat maar weten of dat wat is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Croky is sowieso kwalitatief een stuk beter dan die troep van Lays.
Morgen kom ik onderweg in de buurt van een Spar, waar ik anders nooit kom, dus dan zal ik eens zo'n zak Croky peer/kaas halen waar Vetgezellig zo enthousiast over was.
Peer/kaas klinkt goed!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Croky is sowieso kwalitatief een stuk beter dan die troep van Lays.
Morgen kom ik onderweg in de buurt van een Spar, waar ik anders nooit kom, dus dan zal ik eens zo'n zak Croky peer/kaas halen waar Vetgezellig zo enthousiast over was.
Ik vond de gezouten boter niet perse naar gezouten boter smaken, maar naar hele vettige naturel chips. Het was niet vies. Maar ga ze zeker niet nog eens kopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:15 schreef NoCigar het volgende:
De Gezouten boter vond ik zeker niet vies, maar na een tijdje proefde ik het niet meer en leek het op een gegeven moment een beetje of ik gewone naturel-chips aan het eten was. Misschien was het ook geen goed idee om die hele zak leeg te eten.
Vanfdaaag toch weer een zak gekocht: cheddar-rode ui uit Roscoff. Die kon ik niet laten liggen aangezien ik een paar weken geleden nog in het Brtenose kustplaatsje Roscoff was en ook nog wat rode uien uit die plaats heb liggen (had er voorheen nog nooit van gehoord, maar die uien zijn een lokale specialiteit). Ze zijn lekker! Kaasmsaak niet te sterk, ui ook lekker subtiel, maar wel aanwezig.
Ik denk ik ook niet, maar die cheddar-ui vast ooit nog wel eens. Maar ik had me dus voorgenomen om er voorlopig geen meer te kopen. Kijken hoe lang ik dat volhoud.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:25 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik vond de gezouten boter niet perse naar gezouten boter smaken, maar naar hele vettige naturel chips. Het was niet vies. Maar ga ze zeker niet nog eens kopen.
Uitverkocht bij Spar #1quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:30 schreef StateOfMind het volgende:
Laat maar weten of dat wat is.
Klinkt als een lekkere combi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |