Ja alleen andere vormpjes en ik vind ze zelf beter gekruid en minder droog dan de Bugles van tegenwoordig.quote:
Bugles zijn er om te vullen met Danish Chef Alpenkruidenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:15 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Ja alleen andere vormpjes en ik vind ze zelf beter gekruid en minder droog dan de Bugles van tegenwoordig.
Amerikaanse Lays heeft juist onwijs veel smaak, door het hoge sodiumgehalte. De naturel chips is net zo dun als hier, maar dan lekker zout zoals Smiths hier vroeger was.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:04 schreef CarbonC het volgende:
Brets
Croky (Bolognese)
Geen Amerikaanse drek zoals Lays meer
sodiumquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Amerikaanse Lays heeft juist onwijs veel smaak, door het hoge sodiumgehalte. De naturel chips is net zo dun als hier, maar dan lekker zout zoals Smiths hier vroeger was.
Sodium is een component in zout. En zout versterkt net als suiker de smaak van iets.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
sodium
Amerikaanse produkten boycot ik waar mogelijk.
Ah: natrium dus. Waarom schrijft men sodium als er natrium bedoeld wordt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Sodium is een component in zout. En zout versterkt net als suiker de smaak van iets.
Europese producten worden beter gereguleerd dan Amerikaanse.
De Jumbo verkoopt ze ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 02:20 schreef NoCigar het volgende:
Dit is de top van de Snackspert, ook een autoriteit https://snackspert.nl/dez(...)wie-so-halen-top-27/.
Laatst bij de Carrefour-hypermarkt in België bleken ze teleurstellend weinig van deze smaken te hebben. Binnenkort eens kijken bij de Delhaize, maar daar hebben ze er geloof ik net zoveel, alleen mooier uitgestald. Ben erg benieuwd naar de nummer 1.
Die pastis (krokante anijs) klinkt interessant.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 02:20 schreef NoCigar het volgende:
Dit is de top van de Snackspert, ook een autoriteit https://snackspert.nl/dez(...)wie-so-halen-top-27/.
Laatst bij de Carrefour-hypermarkt in België bleken ze teleurstellend weinig van deze smaken te hebben. Binnenkort eens kijken bij de Delhaize, maar daar hebben ze er geloof ik net zoveel, alleen mooier uitgestald. Ben erg benieuwd naar de nummer 1.
Nou ik wil net zeggenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 06:22 schreef L3viathan het volgende:
Sorry maar die brets meuk is echt niet te kanen
Ik vind het wel oké, sommige smaken, maar de hype was veel en veel te groot.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou ik wil net zeggen
Ik weet niet wat die snackspert voor aandelen heeft maar het is echt bah
Meestal vind ik precies alles niet zo wat bij hem hoog eindigt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 02:20 schreef NoCigar het volgende:
Camembert is èèn van mijn favo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:34 schreef NoCigar het volgende:
Net twee zakken gehaald bij de Delhaize in Antwerpen, waar ze helaas ook niet alle smaken hebben. Twee weken geleden was ik in Frankrijk en heb er toen eigenlijk helemaal niet opgelet helaas, er zijn toch wel een paar smaken die ik wil proberen , hoewel ik de camembert een paar jaar geleden vrij vies vond. Vanavond friet en zomertruffel.
Dit is geilquote:Op zondag 10 augustus 2025 13:05 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
heb al die Brets smaken wel gezien en geproefd (incl die ene zweetsok smaak met pepertjes),
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 06:22 schreef L3viathan het volgende:
Sorry maar die brets meuk is echt niet te kanen
Lekker tegendraads zijn. jij vind lays zeker lekker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou ik wil net zeggen
Ik weet niet wat die snackspert voor aandelen heeft maar het is echt bah
Ik vind die een beetje naar patatje joppie smaken. Wel redelijk, maar niet wat je er van verwacht. Had van mij zuurder gemogen i.p.v. zoet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:35 schreef StateOfMind het volgende:
Vanavond de friet mayonaise smaak proberen.
Vond hem tegenvallen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind die een beetje naar patatje joppie smaken. Wel redelijk, maar niet wat je er van verwacht. Had van mij zuurder gemogen i.p.v. zoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |