daleyquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Mooi moment om afscheid te nemen.
Terwijl je al heel blij moest zijn dat je na verlies tegen Oostenrijk Roemenië en daarna Turkije trof.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:26 schreef Empa het volgende:
Ben nog steeds zuur over ons verlies tegen Engeland!
Wijnaldum wordt heus niet meer opgeroepen. Van Dijk hoort er gewoon nog in. In de aanval moet-ie wel meer gaan testen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:11 schreef ISVV het volgende:
Hadden we nu maar een trainer die door durft te selecteren. Depay, Wijnaldum, Blind en zelfs Van Dijk hoeven er eindelijk niet meer bij.
Achter van Dijk zit genoeg talent.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wijnaldum wordt heus niet meer opgeroepen. Van Dijk hoort er gewoon nog in. In de aanval moet-ie wel meer gaan testen.
Noem ze eens.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Achter van Dijk zit genoeg talent.
Van Der Ven,Aké,Botman,Geertruida,Timber, Struijk, Beelen,quote:
De eerste twee zitten er al bij. De andere hebben idd potentie. Als daar straks 2 echte toppers tussen zitten en/of nog twee iets daaronder klaag ik niet. Een vaste international kun je nooit helemaal voorspellen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van Der Ven,Aké,Botman,Geertruida,Timber, Struijk, Beelen,
Over een paar weken alweer die interland ellende. Voorselectie zal er vrij binnenkort wel weer zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:11 schreef ISVV het volgende:
Hadden we nu maar een trainer die door durft te selecteren. Depay, Wijnaldum, Blind en zelfs Van Dijk hoeven er eindelijk niet meer bij.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Over een paar weken alweer die interland ellende. Voorselectie zal er vrij binnenkort wel weer zijn.
Drama inderdaadquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Over een paar weken alweer die interland ellende. Voorselectie zal er vrij binnenkort wel weer zijn.
Nederland - Duitsland genotquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een leuke pot, alleen had die van mij wel een maandje naar achter gemogen. Nu zijn de competities net begonnen (in de grote voetballanden moeten de hoogste competities nog beginnen, de Bundesliga begint zelfs pas over een dikke week) en krijg je alweer deze onderbreking.quote:
Ik zou ook liever al die 6 potjes achter elkaar hebben. Maar je gaat het wereldwijd nooit eens worden wanneer die lange interlandbreak precies zou moeten zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een leuke pot, alleen had die van mij wel een maandje naar achter gemogen. Nu zijn de competities net begonnen (in de grote voetballanden moeten de hoogste competities nog beginnen, de Bundesliga begint zelfs pas over een dikke week) en krijg je alweer deze onderbreking.
Con Airquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:02 schreef GGMM het volgende:
Nu zal Malacia wel z'n plaats overnemen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van Der Ven,Aké,Botman,Geertruida,Timber, Struijk, Beelen,
Memphis is ook gewoon geblezeerd, lieverd. Ik snap dat je gretig bent, maar wel even bij de feiten blijven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:04 schreef RipCity het volgende:
Doeeeeeeeiiii depay.
Misschien moet die zichzelf niet meer overschatten en naar een kleinere club gaan om zichzelf in kijker te spelen. Nog steeds transfervrij ook gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |