Die is gescamd door vage Chinezenquote:
Hij veegt zijn reet af met 400 nog wat eurosquote:Op maandag 1 juli 2024 12:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die is gescamd door vage Chinezen
Geen fiets geleverd en geld foetsie
Voor 400 euro kan er wel een tijdje op je gezicht worden gezeten hoor, bwoh.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Hij veegt zijn reet af met 400 nog wat euros
Daarom wel een fiets bestellen op aliexpress
Ik wou net zeggen, daar kan je een goede Spaanse voor nemenquote:Op maandag 1 juli 2024 13:26 schreef Rick-Astley het volgende:
[..]
Voor 400 euro kan er wel een tijdje op je gezicht worden gezeten hoor, bwoh.
Daar heb je iig een rijbewijs voor nodig , dat scheelt alweer.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:46 schreef junkiesietze het volgende:
idd gescammed op aliexpress somehow.
dan maar op mn scootertje rondrijden met het mooie weer, die is nog veel irritanter omdat ie een tyfus herrie maakt
Die willen een fiets zonder zadelquote:Op maandag 1 juli 2024 13:39 schreef Rene het volgende:
Wat is daar gay aan? Gaytjes willen toch normaal fietsen zodat ze lekker fabulous in shape willen zijn? Ik vind het juist iets voor papperige en vadsige heterootjes met een IQ probleem.
Slap gelul, ik heb nog nooit een volwassen man op zo'n ding gezien, meestal kinderen.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:54 schreef Mikeytt het volgende:
Homo's rijden niet op die fietsen. Zijn vooral cis hetero mannen zonder kaaklijn en onderkin die in hun vrije tijd Andrew Tate kijken
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:59 schreef Professionele-Idioot het volgende:
We zijn allemaal met milieu en klimaat bezig
Bedoel je geestelijk volwassen of wettelijk gezien volwassen?quote:Op maandag 1 juli 2024 15:09 schreef DerekB het volgende:
[..]
Slap gelul, ik heb nog nooit een volwassen man op zo'n ding gezien, meestal kinderen.
scherp.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:18 schreef knoopie het volgende:
[..]
Bedoel je geestelijk volwassen of wettelijk gezien volwassen?
Ik zag vanmiddag voor het eerst een volwassene op zo'n ding, met gashendelquote:Op maandag 1 juli 2024 15:09 schreef DerekB het volgende:
[..]
Slap gelul, ik heb nog nooit een volwassen man op zo'n ding gezien, meestal kinderen.
Nou scherp hoor, ik zeg dat ik nooit een volwassene op zo'n fiets zie en dan komt er een vraag over een volwassene die er niet is.quote:
Ik ben er wel wat tegen gekomen, waren wel van die stereotype mensen die zonnebank kroket bruin zijn met gouden kettingen en veel tattoos.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:09 schreef DerekB het volgende:
[..]
En Louis Vuitton nektasje van de markt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben er wel wat tegen gekomen, waren wel van die stereotype mensen die zonnebank kroket bruin zijn met gouden kettingen en veel tattoos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |