abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214127123
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
TeamMV noem ik de beschermheren(/dames) van Verstappen.
Ah een mislukte poging om er een TeamLH van te maken dus.

quote:
Inderdaad, Norris is de onschuldige. Had hij het kunnen voorkomen? Misschien, maar is alleen relevant voor het woordje predominantly to blame. Anders dan dat heeft die geen straf gekregen en Max wel.

Norris deed maar één ding: zijn lijn houden. Dus ik snap niet hoe hij de schuldige zou kunnen zijn.
Norris hield ook zijn lijn met die 2 mislukte divebombs daarvoor, alleen goed gegaan omdat Verstappen hem ontweek. Als ze elkaar geraakt hadden was Norris natuurlijk gewoon de schuldige.

Dit was gewoon een race incident, Norris iets te gretig en Verstappen had hem daar niet verwacht. Die opheft erover is zwaar overtrokken.
pi_214127125
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:39 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ok. Naar mijn mening wel.
Leuk dat het jouw mening is, maar die is dan feitelijk volstrekt onjuist.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 11:42:14 #203
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_214127128
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:38 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ik vind dat een gevaarlijke beweging altijd een gevolg/straf moet hebben, ongeacht de uitkomst.

Afgelopen weekend vind ik echt een race incident. Norris duikt in een gat die er niet echt is en Max geeft misschien NET niet genoeg ruimte, maar ik vind het geen straf waard. Vooral niet als je kijkt dat soortgelijke bewegingen bijna nooit bestraft worden als de aanvallende partij gewoon zijn aanval afbreekt.

Daarom zeg ik dus ook dat als Sainz vorig jaar een straf had gekregen, omdat hij Max veel harder afkneel dan wat Max nu bij Norris deed ik deze beslissing veel beter had begrepen. Nu leg je echt teveel "macht" bij de aanvaller. Remt die als een idioot en komt die eerder bij de apex > straf verdedigende partij. Remt die als een idioot en duikt die in een gat die er niet of nauwelijks is > straf verdedigende partij.

Zo hoort het niet te werken.
Tja het zijn vaak wel de acties die je wil zien. De risico’s die er ook bijhoren. Ik persoonlijk kan vrede hebben met het race verloop.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 11:43:44 #204
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_214127139
Overigens vind ik een Toto die met overslaande stem inbreekt op de lijn bij Russel een hoop zeggen over Russel. Er zijn Coureurs waarbij zo’n stimulans überhaupt niet bij een teambaas opkomt.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 11:54:09 #205
168739 Red_85
'echt wel'
pi_214127230
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Max is meer uitegelopen dit weekend; 12 punten op Lando en 16 op Leclerc over het weekend genomen.

Had Max vooraf voor getekend.
Ik rekende de sprint even niet mee idd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 2 juli 2024 @ 11:57:51 #206
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_214127272
Ik vraag me wel eens af hoe er gereageerd zou worden als bijvoorbeeld Doornbos of van der Garde steward zouden zijn en Norris of Hamilton zouden straffen. Ben heel benieuwd hoe de Britse media daar op zou reageren, vooral wanneer Verstappen dan in strijd zou zijn met één van hun Britten. Ik heb toch sterke twijfels bij de objectiviteit en neutraliteit van de Britten. Maar het wordt normaal gevonden omdat Britten zichzelf hebben wijsgemaakt dat zij sowieso boven alle partijen staan. Maar ik ben benieuwd of ze daar in andere gevallen ook mee kunnen leven. Ik denk dat direct naar de nationaliteit van de steward gewezen zal worden en er flink stemming gemaakt zal worden.
Rini dankjewel.
  Moderator dinsdag 2 juli 2024 @ 12:09:46 #207
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_214127376
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:41 schreef TearsoftheKingdom het volgende:

[..]
Ah een mislukte poging om er een TeamLH van te maken dus.
Max heeft natuurlijk ook gewoon een fanbase.
quote:
[..]
Norris hield ook zijn lijn met die 2 mislukte divebombs daarvoor, alleen goed gegaan omdat Verstappen hem ontweek. Als ze elkaar geraakt hadden was Norris natuurlijk gewoon de schuldige.
Jij noemt het mislukte divebombs maar laten we even teruggaan. Norris probeerde het de eerste keer aan de binnenkant en Max beweegt nog laat naar rechts waardoor Norris schrikt. Daarom lockte die. Dan die tweede keer aan de binnenkant voor Norris: die lukte wel gewoon, maar Max ging buiten de baan en pakte illegaal zijn positie weer terug. De volgende ronde was het incident. Dus naar mijn mening waren die "mislukte dives" van Lando niet per se mislukt.
quote:
Dit was gewoon een race incident, Norris iets te gretig en Verstappen had hem daar niet verwacht. Die opheft erover is zwaar overtrokken.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 2 juli 2024 @ 12:10:47 #208
pi_214127385
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe er gereageerd zou worden als bijvoorbeeld Doornbos of van der Garde steward zouden zijn en Norris of Hamilton zouden straffen. Ben heel benieuwd hoe de Britse media daar op zou reageren, vooral wanneer Verstappen dan in strijd zou zijn met één van hun Britten. Ik heb toch sterke twijfels bij de objectiviteit en neutraliteit van de Britten. Maar het wordt normaal gevonden omdat Britten zichzelf hebben wijsgemaakt dat zij sowieso boven alle partijen staan. Maar ik ben benieuwd of ze daar in andere gevallen ook mee kunnen leven. Ik denk dat direct naar de nationaliteit van de steward gewezen zal worden en er flink stemming gemaakt zal worden.
Nu gebeurt dat ook maar dan vanuit de Nederlandse kant
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 2 juli 2024 @ 12:10:57 #209
18653 crew  D.
pi_214127387
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nou, sommige Nederlanders kunnen er ook wat van, maar in de UK lijkt het idd om het grootste gedeelte van de ‘fans’ te gaan.

Gelukkig was het niet ‘that other guy’, want dan waren we allemaal racist :P
  dinsdag 2 juli 2024 @ 12:18:04 #210
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_214127423
Norris gaat er wel achterkomen hoe trouw zijn nieuwe 'fans' zijn als hij een keer met Lewis in de clinch raakt. Tot zondag liepen die hem namelijk nog keihard af te zeiken. :')
De Max-haat ligt bij die lui alleen nog ff wat dieper, dus is hij nu ff de 'held'.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juli 2024 @ 12:20:31 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214127435
Ik heb zelden zo veel (vergezochte) whataboutismes op één pagina gezien. Alles voor die zogenaamde balans :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juli 2024 @ 12:21:01 #212
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_214127438
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nu gebeurt dat ook maar dan vanuit de Nederlandse kant
Ja, maar nu vindt de Britse kan het allemaal volstrekt normaal, sterker nog: ze doen er nog een schepje bovenop. Terwijl ik ervan overtuigd ben dat andersom de wereld zeker weten ook te klein was. Ik zou ervoor pleiten om net als bij het voetbal geen steward te pakken uit landen die meedingen in het kampioenschap. Er mag straks ook geen Duitse of Spaanse arbiter de halve finale fluiten. Een wedstrijd van het eigen land mag al helemaal niet. In de eredivisie mag je ook geen wedstrijd van de club uit je eigen stad fluiten. Ik zou het heel normaal vinden als dat in de formule 1 ook beperkt wordt.
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juli 2024 @ 12:21:11 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214127440
Kak, ik hapte. Sorry @ESF1Gamer
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214127458
Wtf waarom is iedereen oranje?
vosss is de naam,
  Moderator dinsdag 2 juli 2024 @ 12:24:03 #215
pi_214127463
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 2 juli 2024 @ 12:24:25 #216
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_214127466
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 12:23 schreef vosss het volgende:
Wtf waarom is iedereen oranje?
:D

Nou, iig niet om Verstappen. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juli 2024 @ 12:24:48 #217
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_214127470
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 12:24 schreef Jane het volgende:

[..]

Gemiste kans ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_214127476
Ow dat domme voetbal. Waarschijnlijk morgen weer allemaal zwart dus. :+
vosss is de naam,
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juli 2024 @ 12:28:44 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214127510
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 12:24 schreef Jane het volgende:

[..]

Nee, om Norris :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214127525
twitter

:? Hier staan toch wat vreemde redeneringen in naar mijn idee.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 12:29:46 #221
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_214127528
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 12:09 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
[..]
Jij noemt het mislukte divebombs maar laten we even teruggaan. Norris probeerde het de eerste keer aan de binnenkant en Max beweegt nog laat naar rechts waardoor Norris schrikt. Daarom lockte die. Dan die tweede keer aan de binnenkant voor Norris: die lukte wel gewoon, maar Max ging buiten de baan en pakte illegaal zijn positie weer terug. De volgende ronde was het incident. Dus naar mijn mening waren die "mislukte dives" van Lando niet per se mislukt.
[..]

In dat tweede geval liet Norris dus te weinig ruimte en moest Verstappen uitwijken. Feitelijk had dat dus ook bestraft moeten worden, want het is niets anders dan Verstappen deed of een Hulkenberg op zaterdag.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator dinsdag 2 juli 2024 @ 12:35:56 #222
pi_214127588
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 12:29 schreef Starflyer het volgende:

[..]
In dat tweede geval liet Norris dus te weinig ruimte en moest Verstappen uitwijken. Feitelijk had dat dus ook bestraft moeten worden, want het is niets anders dan Verstappen deed of een Hulkenberg op zaterdag.
Ik kijk het ff terug. En ja hij laat weinig ruimte, maar Verstappen nam zoveel snelheid mee omdat hij buitenomging dat het lijkt alsof hij dicht genoeg naast norris zat om ruimte te verdienen. Stel dat die gewoon aanremde om de bocht te halen zat Norris misschien wel gewoon ver genoeg voor.

Maar ja, is ook wel de sluwheid van Max.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214127617
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 12:09 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Klopt, alleen TeamLH heeft zich die naam zelf gegeven en is dat nu zo'n beetje synoniem voor een giftige fanbase.

quote:
[..]
[..]

Deze divebombs waren het perfecte voorbeeld van hoe het niet moet. Max moest wel buiten de baan om contact te voorkomen.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 12:42:42 #224
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_214127640
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik kijk het ff terug. En ja hij laat weinig ruimte, maar Verstappen nam zoveel snelheid mee omdat hij buitenomging dat het lijkt alsof hij dicht genoeg naast norris zat om ruimte te verdienen. Stel dat die gewoon aanremde om de bocht te halen zat Norris misschien wel gewoon ver genoeg voor.

Maar ja, is ook wel de sluwheid van Max.
Dat ver genoeg ervoor telt niet meer. Sinds dit jaar zijn de regels aangepast dat je altijd ruimte moet laten. Dit is toegevoegd

quote:
Without (deliberately) forcing the other car off the track at the exit, which includes leaving a fair and acceptable width for the car being overtaken from the apex to the exit of the corner
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_214127647
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
TeamMV noem ik de beschermheren(/dames) van Verstappen.

Inderdaad, Norris is de onschuldige. Had hij het kunnen voorkomen? Misschien, maar is alleen relevant voor het woordje predominantly to blame. Anders dan dat heeft die geen straf gekregen en Max wel.

Norris deed maar één ding: zijn lijn houden. Dus ik snap niet hoe hij de schuldige zou kunnen zijn.
Stop gewoon, dan had Norris al 2x een DT moeten krijgen met zn dive bombs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')