ik dacht dat het voor kinderen wasquote:Op maandag 1 juli 2024 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet je naar zijn patreon gaan. Hij heeft laatst 2 podcasts daar gepsot.
Wow wat ontzettend sneu zegquote:Op maandag 1 juli 2024 21:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Spielberg is een geschenk uit de hemel voor Sky Sports UK in aanloop naar de Britse GP; Er kan weer op de trom geslagen worden.
Want een paar uur geleden geupload: De meest dramatische ongelukken waar Max Verstappen bij betrokken is geweest (geo-blocked).
Vervang het woord Bear met Lion en dan zit Eddie goedquote:
Als ze dit nog niet doorhebben...quote:
wat win je er mee?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zullen we in de media los gaan als Britse fans zich misdragen?
Soort van payback time.
Zelfs pappie doet mee dus reken daar maar niet op.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vertrouwen in Lando dat ie al die giftige Britse media even een complete draai geeft. Misschien wel totaal misplaatst, maar dit kan echt niet
Pappie Verstappen zit anders niet bepaald op één lijn met z'n zoonquote:Op maandag 1 juli 2024 22:51 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Zelfs pappie doet mee dus reken daar maar niet op.
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vertrouwen in Lando dat ie al die giftige Britse media even een complete draai geeft. Misschien wel totaal misplaatst, maar dit kan echt niet
Misschien begreep ik je verkeerd? ik dacht dat je bedoelde dat Lando de angel er uit zou halen dat je daar vertrouwen in had.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pappie Verstappen zit anders niet bepaald op één lijn met z'n zoon
Was na de race meen ik.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen fout? Hij mag toch zelf bepalen welke lijn hij neemt, heb je een link of was het live?
Dat zei hij ook..quote:Op maandag 1 juli 2024 22:56 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Misschien begreep ik je verkeerd? ik dacht dat je bedoelde dat Lando de angel er uit zou halen dat je daar vertrouwen in had.
Hij roept wat uit emotie nog voor ie heeft gezien wat er nou daadwerkelijk gebeurd is, dat ga ik echt niet veel serieuzer nemen dan wat het is. Uiteindelijk gaat het erom wat ie donderdag zegt.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lando, serieus?
Na wat hij gisteren voor onzin uitkraamde en nu "iedereen" op zijn hand is?
We'll see..quote:Op maandag 1 juli 2024 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij roept wat uit emotie nog voor ie heeft gezien wat er nou daadwerkelijk gebeurd is, dat ga ik echt niet veel serieuzer nemen dan wat het is. Uiteindelijk gaat het erom wat ie donderdag zegt.
Hij vindt nog steeds dat hij vorige week niets fout gedaan heeft, dus ik verwacht er niet veel van.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij roept wat uit emotie nog voor ie heeft gezien wat er nou daadwerkelijk gebeurd is, dat ga ik echt niet veel serieuzer nemen dan wat het is. Uiteindelijk gaat het erom wat ie donderdag zegt.
quote:Op maandag 1 juli 2024 23:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij vindt nog steeds dat hij vorige week niets fout gedaan heeft, dus ik verwacht er niet veel van.
quote:
I stand corrected.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Was na de race meen ik.
Weet niet of het nog ergens online staat.
Kan eens zoeken.
Nou, laat het 100 meter zijn.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Honderden meters? Dan zit hij niet in de remzone en hij mag gewoon van richting veranderen om een lijn te kiezen.
Sorry, het was Alex Brundle dus.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:32 schreef Jane het volgende:
[..]
De Verstappen-hater. Daar kun je geen objectieve analyse van verwachten. Belachelijk dat hij überhaupt voor F1TV werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |