De finale kan je nu al schriftelijk afdoenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alsof Nederland gaat winnen van Roemenië, laat staan Oostenrijk of Zwitserland.
Wij feliciteren Spanje met de titel.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De finale kan je nu al schriftelijk afdoen
België dat verliest van Walesquote:Op zondag 30 juni 2024 18:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kunnen de oudsten onder ons me helpen. Is er een grotere EK-schande dan theoretisch Engeland uit het EK2024 na deze ronde?
Engeland dat verliest van IJslandquote:Op zondag 30 juni 2024 18:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kunnen de oudsten onder ons me helpen. Is er een grotere EK-schande dan theoretisch Engeland uit het EK2024 na deze ronde?
Big Sam Allardyce gewoon weer voor de groep zetten en dan oefenen tegen Dick A die dan weer bij Oranje aan het roer kan zitten.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke idioot gaat Southgate opvolgen? Potter?
Big Sam krijgt meer voor elkaar in ieder geval. Daar ben ik van overtuigd. En je hoeft er niet achteraan dat er strijd geleverd wordt.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Big Sam Allardyce gewoon weer voor de groep zetten en dan oefenen tegen Dick A die dan weer bij Oranje aan het roer kan zitten.
Netjes in de 95e minuut brengenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:52 schreef wimderon het volgende:
Engeland kan wel een type Toney gebruiken.
Service hequote:Op zondag 30 juni 2024 19:58 schreef franklop het volgende:
Reclame bij de NOS voordat de verlenging begint. Dit kan toch niet Hans
Grote speler hoor ik op de NOSquote:Op zondag 30 juni 2024 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bellingham speelde echt als een natte krant, jammer dat je nu weer overal gaat lezen dat hij zo geweldig is.
Überhaupt jammer.
Meteen al bingo bij Leonne Stentler.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bellingham speelde echt als een natte krant, jammer dat je nu weer overal gaat lezen dat hij zo geweldig is.
Überhaupt jammer.
Wout mag toch nog wat zeggen voor ze weer beginnenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:58 schreef franklop het volgende:
Reclame bij de NOS voordat de verlenging begint. Dit kan toch niet Hans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |