SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerBaby darling doll face honey
Hebben ze hem niet voor je gesneden?quote:
euh nee, why?quote:
Bij bestelde pizza's zijn ze toch altijd gesneden?quote:
Goh, werd ook niet al heel de dag voor gewaarschuwdquote:
In spanje 1x dominos geprobeerd. Waarschijnlijk de verkeerde besteld want dat was echt niet bestquote:Op zondag 30 juni 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond domino's nooit heel goed/bijzonder, tot ze de optie 'cheesy crust' aan het menu toevoegde
[ afbeelding ]
maar zelfs deze viel laatste keer tegen
ahh jammerquote:Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In spanje 1x dominos geprobeerd. Waarschijnlijk de verkeerde besteld want dat was echt niet best
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij bestelde pizza's zijn ze toch altijd gesneden?
als ik het vraag vast wel. maar ze weten hier dat mensen bestek in huis hebbenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij bestelde pizza's zijn ze toch altijd gesneden?
Niks mis mee. Behalve als je morgen vroeg op moetquote:Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vanavond dronken wordenik heb geen zin meer in vandaag
Hoi Karzaiquote:Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vanavond dronken wordenik heb geen zin meer in vandaag
jaquote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie dat verhaal van die vindicat zelfmoord meegekregen? Erg naar
En zo nee; ok top
Ik heb daar bij geen enkele pizzeria ooit om hoeven vragen, doen ze altijd standaard heb ik het ideequote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik het vraag vast wel. maar ze weten hier dat mensen bestek in huis hebben
*Steekt hand opquote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Behalve als je morgen vroeg op moet
nee, maandag is mijn zondagquote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Behalve als je morgen vroeg op moet
Ik heb alleen een tt op fok gezien, maar niet aangekliktquote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie dat verhaal van die vindicat zelfmoord meegekregen? Erg naar
En zo nee; ok top
Jij bent de uitverkorenequote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb daar bij geen enkele pizzeria ooit om hoeven vragen, doen ze altijd standaard heb ik het idee
Wil je iets drinken?quote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 30 juni 2024 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goh, werd ook niet al heel de dag voor gewaarschuwd
Ja, doe maar een watertjequote:
Fijnquote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een tt op fok gezien, maar niet aangeklikt
Ignorance is bliss
valt mee, ben blij als ik straks gewoon weekend heb zoals de restquote:
Jawel, beter opletten voortaan.quote:
Niet voor mijn locatiequote:Op zondag 30 juni 2024 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, beter opletten voortaan.
ijsjesquote:Op zondag 30 juni 2024 17:48 schreef LTVDK het volgende:
Ik gebruik mijn vriezer eigenlijk alleen voor vlees en ijsjes
Zal wel een familietrekje zijn danquote:Op zondag 30 juni 2024 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent de uitverkorene
(ik ook niet overigens)
Nou, blijkbaar regent hetquote:
Ja, ik denk dat ze gewoon medelijden met ons hebben en denken: ahhhhw die halfjes.. anders kunnen ze die pizaa niet opetenquote:
#luiquote:Op zondag 30 juni 2024 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet ook nog poetsen in huis. Dinsdag maar doen.
wil jij misschien boodschappen doen? Dan ga ik poetsen, dat vind ik minder vervelendquote:Op zondag 30 juni 2024 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar heeft echt helemaal niemand nog zin in.. op zondagavond.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja veel te gevaarlijk ook die scherpe messenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze gewoon medelijden met ons hebben en denken: ahhhhw die halfjes.. anders kunnen ze die pizaa niet opeten
Leugens!quote:Op zondag 30 juni 2024 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar regent het
Op jouw locatie.
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heeft echt helemaal niemand nog zin in.. op zondagavond.
En ze zullen vast niet zo'n pizzawieltje hebben.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja veel te gevaarlijk ook die scherpe messen
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leugens!
* Nattekat trekt een vest aan en gaat alsnog aan de wandel
Ja oke, behalve jij, maar jij bent morgen nog vrij.quote:
Watquote:Op zondag 30 juni 2024 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil jij misschien boodschappen doen? Dan ga ik poetsen, dat vind ik minder vervelend
Van die botte dingen waar je heel die pizza vernachelt omdat je er niet doorheen komtquote:Op zondag 30 juni 2024 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ze zullen vast niet zo'n pizzawieltje hebben.
Sociale interactie, mensen, niet thuis zijnquote:Op zondag 30 juni 2024 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WatVreten uitzoeken is toch echt wel een heel stuk minder vervelend dan poetsen
Er zijn ook scherpe pizzawieltjes.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die botte dingen waar je heel die pizza vernachelt omdat je er niet doorheen komt
Gewoon dubbelvouwenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze gewoon medelijden met ons hebben en denken: ahhhhw die halfjes.. anders kunnen ze die pizaa niet opeten
Die halfjes of de pizza?quote:
Ik heb laatst zo'n pizzawieltje bij de ikea gehaald, is ook niet bepaald een scherp dingquote:Op zondag 30 juni 2024 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn ook scherpe pizzawieltjes.
Ik vind dit echt een hoogstaand gesprek, echt fijn dat ik zulke gesprekken met jou kan hebben, broer
Pizza schaar dan maarquote:Op zondag 30 juni 2024 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die botte dingen waar je heel die pizza vernachelt omdat je er niet doorheen komt
Dat maakt hier echt geen drol uit, de dag erna wel/niet vrij. Ik vind schoonmaken niet vervelend, vaak juist oprecht leukquote:Op zondag 30 juni 2024 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja oke, behalve jij, maar jij bent morgen nog vrij.
ik heb daar nu anders echt totaal geen zin inquote:Op zondag 30 juni 2024 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WatVreten uitzoeken is toch echt wel een heel stuk minder vervelend dan poetsen
Zeg dat. Zat met korte broek en zonnebril op het terras. Uur later was het bewolkt en fris door de wind.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Tis vrij hard afgekoeld tijdens de F1 wel.
Ga er mee naar de klachtenafhandelingquote:Op zondag 30 juni 2024 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb laatst zo'n pizzawieltje bij de ikea gehaald, is ook niet bepaald een scherp ding
quote:
quote:
Okequote:Op zondag 30 juni 2024 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat maakt hier echt geen drol uit, de dag erna wel/niet vrij. Ik vind schoonmaken niet vervelend, vaak juist oprecht leuk![]()
Maar ik heb hem in Breda gekochtquote:Op zondag 30 juni 2024 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga er mee naar de klachtenafhandeling
Bij voorkeur naar Zuid-Holland
Nu het nog kan.
Maar verder gaat alles primaquote:
Geeft niet.quote:
quote:
quote:
Ja jongens, nee.. ik ben echt moequote:
hoezo tochquote:Op zondag 30 juni 2024 18:20 schreef gianni61 het volgende:
Toch zou ik vandaag dronken willen worden met Crack
Ah ok, gaat toch om 99 centquote:
ohquote:Op zondag 30 juni 2024 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja jongens, nee.. ik ben echt moe
Wie het kleine niet eert..quote:
Iedereen heeft dat ook gezienquote:Op zondag 30 juni 2024 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
ja oke, ik moet nu aan jouw status denken in het restaurant dat je ook moe was en nu denk ik 'ahwwww'![]()
Ja en ik betrek jou even in het gesprek.quote:
Gelukkig eet ik niet zo vaak pizzaquote:Op zondag 30 juni 2024 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie het kleine niet eert..
Nu zit je met een bot pizzawieltje
Toch? Uh ja, weet ik nietquote:Op zondag 30 juni 2024 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo toch
hoezo vandaag
zoveel vragen
waarom wil je geen boodschappen voor mij doen, daar had ik tenminste nog wat aan!![]()
Ik heb onlangs nog toevallig pizza gegeten, maar anders eet ik dat ook niet zo vaak, nee.quote:
Het is geen raar iets ofzo, best gebruikelijk. Helemaal na zoveel prikkels. Wat mensen dan zien is dat je moe bent, dat is niet erg ofzo hoor. Eerder goed dat je gewoon mens kan zijnquote:Op zondag 30 juni 2024 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert..
Nu zit je met een bot pizzawieltje
[..]
Iedereen heeft dat ook gezien![]()
Gelukkig zat ik naast BB die ook uitgecheckt was, ineens.
WAT HEB IK HIER AANquote:Op zondag 30 juni 2024 18:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toch? Uh ja, weet ik niet
Vandaag: omdat jij aangaf vandaag dronken te willen worden.
En ja. Dat wil ik best maar dat gaat logistiek niet echt een succes worden momenteel
Ja dat is waar.. het waren allemaal nieuwe mensen, het was warm en aan de overkant veel geluidquote:Op zondag 30 juni 2024 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is geen raar iets ofzo, best gebruikelijk. Helemaal na zoveel prikkels. Wat mensen dan zien is dat je moe bent, dat is niet erg ofzo hoor. Eerder goed dat je gewoon mens kan zijn
Heb ook wel eens dat ik al half uitgecheckt ben als iets nog moet beginnenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. het waren allemaal nieuwe mensen, het was warm en aan de overkant veel geluid![]()
Zat mij te bedenken of ik die dag nog meer gedaan heb, maar ik kan er niet meer op komen, dus het zal wel niet
waar?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ik betrek jou even in het gesprek.
Niks.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAT HEB IK HIER AAN
oke nou ik wil over max. een uur zijn vertrokken
Aan de ene kant ook wel goed dat je dat aangeeftquote:Op zondag 30 juni 2024 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ook wel eens dat ik al half uitgecheckt ben als iets nog moet beginnendan zeg ik vaak dat ik maar voor spek en bonen meedoe en niemand mij serieus moet nemen
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iedereen heeft dat ook gezien![]()
Gelukkig zat ik naast BB die ook uitgecheckt was, ineens.
Maar wel nog benauwd, dus ik heb lichte spijt van die vestquote:Op zondag 30 juni 2024 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat. Zat met korte broek en zonnebril op het terras. Uur later was het bewolkt en fris door de wind.
Deze vestquote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wel nog benauwd, dus ik heb lichte spijt van die vest
Hahahaquote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks.
Ik wil gewoon aangeven dat ik graag met jou zou willen drinken
Dronken word ik toch wel, maar het zou leuker zijn met jou
jaaaa, ik wil een sticker!!!!quote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan de ene kant ook wel goed dat je dat aangeeft![]()
Verwachtingsmanagemanagement
Goed, mogen we nu een stickertje in ons volwasseneboek?
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga er mee naar de klachtenafhandeling
Bij voorkeur naar Zuid-Holland
Nu het nog kan.
Ja, voor je het weet hebben ze een ambulance voor je gebeld.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaaa, ik wil een sticker!!!!
En mja, het is eerder raar als je dat niet doet en je enkel halve zinnen kunt uitspreken. Denk ik dan
Oh en daar iddquote:
hahahahahaquote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet hebben ze een ambulance voor je gebeld.
We hadden een wedje om hoe lang het zou duren tot je het zelf door had.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat terug te lezen, via een quote en ik heb pizaa geschreven ipv pizza
Dit gaat echt niet goedWaarom hebben jullie niets gezegd?
pizaa kan bestquote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, nee dan is het goedquote:Op zondag 30 juni 2024 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hadden een wedje om hoe lang het zou duren tot je het zelf door had.
Ja en wij hadden dat tegelijkertijdquote:
Geen idee, niet opgevallenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
piezsa is ook wel heel lelijkquote:
quote:
pietsa is beterquote:
maar das dan voornamelijk omdat het te druk is. teveel mensen en dan ook al dat lawaai.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, nee dan is het goed
[..]
Ja en wij hadden dat tegelijkertijdMisschien bij mij wat zichtbaarder dan bij jou
eerste pietsa zonder peuk er naquote:
en beetje spanning van nieuwe mensen ontmoetenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar das dan voornamelijk omdat het te druk is. teveel mensen en dan ook al dat lawaai.
Hoe weet jij datquote:Op zondag 30 juni 2024 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat Nattekat ook gewoon moe is.
Klinkt meer als een oostblok stoofpotjequote:
Het is vrij fonetisch, ga je gangquote:Op zondag 30 juni 2024 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pietsa is beter
pietsa is geweldig
vanaf nu ga ik het pietsa noemen
of beter gezegd.. eerste echte pizza nadat ik gestopt ben met roken...quote:
Omdat je die vest typtequote:
PIETSAAAAAAquote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is vrij fonetisch, ga je gangNiets kan misgaan
eensquote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
of beter gezegd.. eerste echte pizza nadat ik gestopt ben met roken...
diepvriespietsa tel ik niet mee
Ik weet niet of ik Oost-blok gerechten echt heel lekker vind.quote:
ja dat ook maar als je eenmaal daar aan tafel zit is dat ook wel voorbijquote:Op zondag 30 juni 2024 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en beetje spanning van nieuwe mensen ontmoeten
Tjakka.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
PIETSAAAAAA
dit voelt als een soort KAASSAAAA ofzo van die emilie huppeldepup
hij, ik en @Nizno hebben de afgelopen uren hard moeten werkenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat je die vest typte
En jij normaal niet echt typfouten maakt.
Ik ook niet, ook nooit echt op denk ikquote:Op zondag 30 juni 2024 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Oost-blok gerechten echt heel lekker vind.
zij hebben een bietensoep die ik echt goddelijk vindquote:Op zondag 30 juni 2024 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Oost-blok gerechten echt heel lekker vind.
Zit wel wat inquote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat je die vest typte
En jij normaal niet echt typfouten maakt.
hmm ja spanning wel, maar prikkels/energie niet echt (bij mij). Kost me wel echt veel meer energie om met onbekendere mensen te zitten dan met mensen die ik kenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ook maar als je eenmaal daar aan tafel zit is dat ook wel voorbij
ja, dat dusquote:
Klinkt vermoeiend en raar.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
hij, ik en @:Nizno hebben de afgelopen uren hard moeten werken
Ik ben er twee keer geweest en het was wel oke, maar niet echt traditioneel Oostblokkiaans gegeten, dus geen idee ookquote:
Borsjtsj? Die wil ik ook nog weleens proberen, want bietenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zij hebben een bietensoep die ik echt goddelijk vind
voor de rest, meh
Ik denk het?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt vermoeiend en raar.
[..]
Ik ben er twee keer geweest en het was wel oke, maar niet echt traditioneel Oostblokkiaans gegeten, dus geen idee ook
[..]
Borsjtsj? Die wil ik ook nog weleens proberen, want bieten
vind ik ookquote:
Ja, soms ziet eten er echt niet uit (Indonesisch bijv) maar smaakt het echt heel goedquote:Op zondag 30 juni 2024 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk het?
Lijkt wel op de plaatjes op internet.
Zo zag het eruit namelijk:
[ afbeelding ]
Ziet er ook niet heel smakelijk uit en als iemand ( = waarvan ik weet dat ie goede smaak heeft) mij niet had verteld dat ik dit écht moest nemen dan had ik het nooit gedaan
erwtensoepquote:Op zondag 30 juni 2024 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, soms ziet eten er echt niet uit (Indonesisch bijv) maar smaakt het echt heel goed
Ja of stamppottenquote:
Rendang of smoorquote:Op zondag 30 juni 2024 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, soms ziet eten er echt niet uit (Indonesisch bijv) maar smaakt het echt heel goed
Ja dat dusquote:
Het gaat om de smaak en niet om de looksquote:Op zondag 30 juni 2024 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat dus
Hartstikke lekker, ziet er niet uit
geldt ook voor sommige mensn hahahahaaaaaaquote:Op zondag 30 juni 2024 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat dus
mijn pietsa zag er ook uit alsof het net vers op de pietsa was gelegd. moet je door heen kijkenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het gaat om de smaak en niet om de looks
Ragout is ook zoiets trouwensquote:Op zondag 30 juni 2024 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat dus
Ja maar tochquote:Op zondag 30 juni 2024 18:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het gaat om de smaak en niet om de looks
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geldt ook voor sommige mensn hahahahaaaaaa
Oehquote:
Of in een krokant korstjequote:
wie?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:39 schreef Crack_ het volgende:
@:bitterbal dit heeft pjotie op werk ooit gemaakt, geen idee of hij er nog werkt maar nomnomnom
dan ga je op internet kijken naar foto's van het gerechtquote:Op zondag 30 juni 2024 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar toch
Insta wil soms ook wat
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar toch
Insta wil soms ook wat
[..]![]()
![]()
Ja oke is goed, zal ik doen mamaquote:Op zondag 30 juni 2024 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ga je op internet kijken naar foto's van het gerecht
[ afbeelding ]
waar dan motorolie in verwerkt is als stroop bijvoorbeeld en scheerschuim als slagroom
Ja, same.. dus we zitten nu samen te hihaho-enquote:Op zondag 30 juni 2024 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik word heel melig als ik moe ben, dat is nu
lig al veels te lang in een deuk om 'pietsa'
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, same.. dus we zitten nu samen te hihaho-en
Mozzarelquote:
je kan niet bellen voor het douchen?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet nu eigenlijk al een half uur douchen, want ik moet nog bellen
maar ik zit hier nu nog steeds
Mag je niet bellen als je niet gedoucht hebtquote:Op zondag 30 juni 2024 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet nu eigenlijk al een half uur douchen, want ik moet nog bellen
maar ik zit hier nu nog steeds
Allemaal op Glastonburyquote:Op zondag 30 juni 2024 18:02 schreef Crack_ het volgende:
@:citizen.erased geef ons je top 3 beste nummers van deze week
*likequote:Op zondag 30 juni 2024 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal op Glastonbury![]()
Jamie xx, Robyn - Life
Charlie XCX - Von Dutch
Arooj Aftab - Raat Ki Rani
quote:
quote:
Jawel, maar dan heb ik helemaal geen zin meer om iets te doen en moet daarvoor douchen, want m'n haar moet drogenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag je niet bellen als je niet gedoucht hebt
Zware struggles zusquote:Op zondag 30 juni 2024 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jawel, maar dan heb ik helemaal geen zin meer om iets te doen en moet daarvoor douchen, want m'n haar moet drogen
#huilen
Dit klinkt als een leuke collegaquote:Op zondag 30 juni 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Werkt 'HELLOOOO, HOW ARE YOUUUUU, GOODMORNING' nog in het personeelsrestaurant?
Kut ik weet niet meer hoe die heet![]()
ik heb meelij met jequote:Op zondag 30 juni 2024 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Jawel, maar dan heb ik helemaal geen zin meer om iets te doen en moet daarvoor douchen, want m'n haar moet drogen![]()
#huilen
Ja, taaie libiequote:
zal er op lettenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
ja zo heet die gast?
Pools, klein, scheve tanden, schatje, kan goed koken
Dank voor je medeleven in deze zware tijdenquote:
ik vond hem vermoeiend maar veel mensen vonden hem leukquote:Op zondag 30 juni 2024 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt als een leuke collega
hij is best een goede om vriendjes mee te wordenquote:
ben je op dieet?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb alleen geen volle melk, maar magere melk
Ja, ik weet ook niet waarom.
Nou ja.. als je dat elke dag hoort, dan snap ik dat ook wel weerquote:Op zondag 30 juni 2024 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vond hem vermoeiend maar veel mensen vonden hem leuk![]()
[..]
hij is best een goede om vriendjes mee te worden
Neequote:
ja en italiaan, dus ging ook altijd.. op zn italiaans-engelsquote:Op zondag 30 juni 2024 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. als je dat elke dag hoort, dan snap ik dat ook wel weer
die italiaan? jonge gozer nogquote:Op zondag 30 juni 2024 18:54 schreef Crack_ het volgende:
SILVIO
zo heet de HELLO HOW AR YOU GOODMORNING
Zalig aan den oortjesquote:Op zondag 30 juni 2024 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja en italiaan, dus ging ook altijd.. op zn italiaans-engels![]()
have your moody clouds passed awayquote:Op zondag 30 juni 2024 18:54 schreef Crack_ het volgende:
SILVIO
zo heet de HELLO HOW AR YOU GOODMORNING
ja leuke jongen is dat. Altijd super vriendelijk en vrolijkquote:Op zondag 30 juni 2024 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahaha jaaaaaaa
jezus dat hij er nog werkt
Ga je die voor of na het douchen maken?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.keyingredient(...)5-springtime-sweets/
Oke, ik ga ook nog deze maken
Nomnomnom
Ik zie zijn hoofd voor mequote:Op zondag 30 juni 2024 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja leuke jongen is dat. Altijd super vriendelijk en vrolijk
Ja, dat zat ik mij dus ook net te bedenkenquote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik mij dus ook net te bedenken
AARGHHH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was trouwens echt de meest ranzige regel ever, die pleisters verloor ik continu. Yay voor zelfverzonnen regels![]()
en klanten hadden ook echt zoiets van 'waarom heb je dat
![]()
' en dat vroegen ze ook gewoon
![]()
Baby darling doll face honey
door je zoom was het even afwachten wat ik te zien zou zijn na door te scrollen....quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Oke mag ik nog één blauwedoos verhaal doen?Ik was ooit begonnen in food en ze hebben mij aangenomen met piercings, dat ging jarenlang goed. Maar managers wisselen regelmatig en die willen altijd iets nieuws bedenken als ze beginnen want, ja even stempel drukken he.
Toen besloot iemand 'piercings zijn vanaf nu verboden en moeten afgeplakt worden' maar toen moest ik ineens als een soort hitler werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was trouwens echt de meest ranzige regel ever, die pleisters verloor ik continu. Yay voor zelfverzonnen regels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze hebben nu wel oorbellen met die pleisters afgeplakt
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Oke mag ik nog één blauwedoos verhaal doen?Ik was ooit begonnen in food en ze hebben mij aangenomen met piercings, dat ging jarenlang goed. Maar managers wisselen regelmatig en die willen altijd iets nieuws bedenken als ze beginnen want, ja even stempel drukken he.
Toen besloot iemand 'piercings zijn vanaf nu verboden en moeten afgeplakt worden' maar toen moest ik ineens als een soort hitler werkenHaha, flut managers altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was trouwens echt de meest ranzige regel ever, die pleisters verloor ik continu. Yay voor zelfverzonnen regels![]()
![]()
![]()
wel goede lippen though![]()
Daarbij gaat dat ook prima. Die piercing boven mn lip bleef echt met geen mogelijkheid zitten, daarop hebben zij mij toen ook negatief beoordeeldquote:Op zondag 30 juni 2024 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
ze hebben nu wel oorbellen met die pleisters afgeplakt
Mooie mond iddquote:Op zondag 30 juni 2024 19:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Haha, flut managers altijd
wel goede lippen though
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Haha, flut managers altijd
wel goede lippen though
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
houd ik van en bespaart op de botox kosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:13 schreef Crack_ het volgende:
Mijn andere lippen zijn dan weer echt heel lellijkIk ging toch met andere verwachtingen de spoiler openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Mijn andere lippen zijn dan weer echt heel lellijkIk klikte op de spoiler in hoop op foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Mijn andere lippen zijn dan weer echt heel lellijkHi ha hoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
was een grapjequote:Op zondag 30 juni 2024 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En hoezo, je hoeft niet te botoxen. Diversiteit pleaseanders is er ook niks meer mooi
Mijn andere lippen zijn dan weer echt heel lellijklekker beefy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging toch met andere verwachtingen de spoiler openen.
hahahahaquote:Op zondag 30 juni 2024 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik klikte op de spoiler in hoop op foto's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon lid worden van haar OF.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging toch met andere verwachtingen de spoiler openen.
je weet dat ik daar niet aan doequote:
.. past hierbij de opmerking 'ben vegetarisch' ?quote:
maar ik welquote:Op zondag 30 juni 2024 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je weet dat ik daar niet aan doe
[..]
.. past hierbij de opmerking 'ben vegetarisch' ?
Mijn andere lippen zijn dan weer echt heel lellijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neeeequote:Op zondag 30 juni 2024 19:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar ik wel
Ik eet af en toe nog vlees
Neequote:Op zondag 30 juni 2024 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je weet dat ik daar niet aan doe
[..]
.. past hierbij de opmerking 'ben vegetarisch' ?
sorry, was mijn foutquote:Op zondag 30 juni 2024 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neeee
omdat het is 'ik ben vegetariër en ik eet vegetarisch' toch
en vanwege jouw vraag, ja nou moet ik het nog verder uitleggenalles verpest nu. Gaat goed, onze grappig
Nee, zijn prive.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Mag ik nu ook een foto van jullie lippen dan
onlyfans.com/picsvanmijncrackquote:Op zondag 30 juni 2024 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe me de link.
Ik support local businesses.
Zie mijn WA. Kun je meteen reageren op mijn prangende vraag.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Jij bent van alle markten thuis.quote:
ohquote:Op zondag 30 juni 2024 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie mijn WA. Kun je meteen reageren op mijn prangende vraag.
Ik moet koken, dat is achteraf een fout geweest.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:18 schreef mschol het volgende:
ik moet wat verzinnen voor eten..
had misschien die pannenkoeken niet moeten afslaan
Dat lijkt me wel een goede deal.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil jij misschien boodschappen doen? Dan ga ik poetsen, dat vind ik minder vervelend
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
ja misschien vanavond
oke denk het nietik heb geen zin in wa, of persoonlijk contact in het algemeen (nee fok is niet persoonlijk
)
ik denk dat ik maar een eitje bak, eventueel lekkerbekje in de ovenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet koken, dat is achteraf een fout geweest.
Wooo!quote:Op zondag 30 juni 2024 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn. Het regent wer eens voor de verandering.
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aanlokkelijk.
Hier moet ik even over nadenken.
jammer dat je ver weg woontquote:Op zondag 30 juni 2024 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een goede deal.
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn. Het regent wer eens voor de verandering.
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen natuurlijk.quote:
welke?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:18 schreef Crack_ het volgende:
In rotterdam? Doe je ook die direct kans dingen om 20:00-20:15?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
Nog een half uurtje voor er weer een woningloting afloopt. Ongeveer 800 reacties, dus 0,125% kans.
Oh jee, sterkte.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Fruitvliegje gespot. Daar gaan we weer
* Nattekat prepareert zijn legeroutfit
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
In rotterdam? Doe je ook die direct kans dingen om 20:00-20:15?
Daar heb je over het algemeen de meeste kans mee door de korte window en geen voorrang met rotterdamwet dingenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet altijd, maar als het kan dan kijk ik.
Jij hebt mij al eens afgekraakt omdat ik geen hazenlip hebquote:Op zondag 30 juni 2024 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Is nog steeds loting bij die woningenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
Probleem is natuurlijk wel dat ik dan eerst ga uitzoeken hoe ver reizen van mijn werk het is dus dan ben ik gegarandeerd niet meer de eerste.
Rotterdamwet val ik ook onder, want waar ik woon valt onder de regio.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daar heb je over het algemeen de meeste kans mee door de korte window en geen voorrang met rotterdamwet dingen
Dat is wel nog een voordeel ja!quote:Op zondag 30 juni 2024 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rotterdamwet val ik ook onder, want waar ik woon valt onder de regio.
Gewoon gelijk reageren en daarna uitzoeken of het wat is. Of heb je een bepaald aantal keren dat je maar mee mag doen per jaar?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
Probleem is natuurlijk wel dat ik dan eerst ga uitzoeken hoe ver reizen van mijn werk het is dus dan ben ik gegarandeerd niet meer de eerste.
hoe is het gegaanquote:Op zondag 30 juni 2024 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
jammer dat je ver weg woont
[..]sorry voor het geen zin hebben
![]()
dan ga ik nu toch echt boodschappen doen en lekker in de regen lopen
Ik weet eerlijk gezegd niet of er en wat de gevolgen zijn van zo'n woning achteraf weigeren.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon gelijk reageren en daarna uitzoeken of het wat is. Of heb je een bepaald aantal keren dat je maar mee mag doen per jaar?
Weet niet hoelang zo'n selectie duurt en of je daarna gelijk weer op een ander kan reageren?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet of er en wat de gevolgen zijn van zo'n woning achteraf weigeren.
Mag wel maar op twee woningen tegelijk reageren.
Volgens mij mag je gewoon weigeren, zijn alleen wel consequenties als je niet de afspraken nakomtquote:Op zondag 30 juni 2024 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet of er en wat de gevolgen zijn van zo'n woning achteraf weigeren.
Mag wel maar op twee woningen tegelijk reageren.
Nou ja het is wel Rotterdam, die kans is dus wel aanwezigquote:Op zondag 30 juni 2024 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Tuurlijk mag je weigeren of dacht je dat er een
Makelaar met 9mm op je slaap gaat richten?
Not great, not terrible.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
De kans dat ik een lotingwoning krijg in een jaar tijd met dit aantal aanmeldingen, als er twee kansen per week zich aandienen, is 12,3%
Hmm.
Zwart schminken en aanmelden bij Ter Apel, ben je binnen een half jaar onder de pannenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
De kans dat ik een lotingwoning krijg in een jaar tijd met dit aantal aanmeldingen, als er twee kansen per week zich aandienen, is 12,3%
Hmm.
Godverdommequote:Op zondag 30 juni 2024 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
“Ik weet nuuuu, dat er een engelbewaarder bestaat” [ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Er is iets niet helemaal goed gegaan, denk dat je wat verkeerds hebt gegetenquote:
Best catchy, dat liedjequote:Op zondag 30 juni 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is iets niet helemaal goed gegaan, denk dat je wat verkeerds hebt gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |