SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerBaby darling doll face honey
Hebben ze hem niet voor je gesneden?quote:
euh nee, why?quote:
Bij bestelde pizza's zijn ze toch altijd gesneden?quote:
Goh, werd ook niet al heel de dag voor gewaarschuwdquote:
In spanje 1x dominos geprobeerd. Waarschijnlijk de verkeerde besteld want dat was echt niet bestquote:Op zondag 30 juni 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond domino's nooit heel goed/bijzonder, tot ze de optie 'cheesy crust' aan het menu toevoegde
[ afbeelding ]
maar zelfs deze viel laatste keer tegen
ahh jammerquote:Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In spanje 1x dominos geprobeerd. Waarschijnlijk de verkeerde besteld want dat was echt niet best
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij bestelde pizza's zijn ze toch altijd gesneden?
als ik het vraag vast wel. maar ze weten hier dat mensen bestek in huis hebbenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij bestelde pizza's zijn ze toch altijd gesneden?
Niks mis mee. Behalve als je morgen vroeg op moetquote:Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vanavond dronken wordenik heb geen zin meer in vandaag
Hoi Karzaiquote:Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vanavond dronken wordenik heb geen zin meer in vandaag
jaquote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie dat verhaal van die vindicat zelfmoord meegekregen? Erg naar
En zo nee; ok top
Ik heb daar bij geen enkele pizzeria ooit om hoeven vragen, doen ze altijd standaard heb ik het ideequote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik het vraag vast wel. maar ze weten hier dat mensen bestek in huis hebben
*Steekt hand opquote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Behalve als je morgen vroeg op moet
nee, maandag is mijn zondagquote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Behalve als je morgen vroeg op moet
Ik heb alleen een tt op fok gezien, maar niet aangekliktquote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie dat verhaal van die vindicat zelfmoord meegekregen? Erg naar
En zo nee; ok top
Jij bent de uitverkorenequote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb daar bij geen enkele pizzeria ooit om hoeven vragen, doen ze altijd standaard heb ik het idee
Wil je iets drinken?quote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 30 juni 2024 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goh, werd ook niet al heel de dag voor gewaarschuwd
Ja, doe maar een watertjequote:
Fijnquote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een tt op fok gezien, maar niet aangeklikt
Ignorance is bliss
valt mee, ben blij als ik straks gewoon weekend heb zoals de restquote:
Jawel, beter opletten voortaan.quote:
Niet voor mijn locatiequote:Op zondag 30 juni 2024 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, beter opletten voortaan.
ijsjesquote:Op zondag 30 juni 2024 17:48 schreef LTVDK het volgende:
Ik gebruik mijn vriezer eigenlijk alleen voor vlees en ijsjes
Zal wel een familietrekje zijn danquote:Op zondag 30 juni 2024 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent de uitverkorene
(ik ook niet overigens)
Nou, blijkbaar regent hetquote:
Ja, ik denk dat ze gewoon medelijden met ons hebben en denken: ahhhhw die halfjes.. anders kunnen ze die pizaa niet opetenquote:
#luiquote:Op zondag 30 juni 2024 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet ook nog poetsen in huis. Dinsdag maar doen.
wil jij misschien boodschappen doen? Dan ga ik poetsen, dat vind ik minder vervelendquote:Op zondag 30 juni 2024 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar heeft echt helemaal niemand nog zin in.. op zondagavond.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja veel te gevaarlijk ook die scherpe messenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze gewoon medelijden met ons hebben en denken: ahhhhw die halfjes.. anders kunnen ze die pizaa niet opeten
Leugens!quote:Op zondag 30 juni 2024 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar regent het
Op jouw locatie.
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heeft echt helemaal niemand nog zin in.. op zondagavond.
En ze zullen vast niet zo'n pizzawieltje hebben.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja veel te gevaarlijk ook die scherpe messen
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leugens!
* Nattekat trekt een vest aan en gaat alsnog aan de wandel
Ja oke, behalve jij, maar jij bent morgen nog vrij.quote:
Watquote:Op zondag 30 juni 2024 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil jij misschien boodschappen doen? Dan ga ik poetsen, dat vind ik minder vervelend
Van die botte dingen waar je heel die pizza vernachelt omdat je er niet doorheen komtquote:Op zondag 30 juni 2024 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ze zullen vast niet zo'n pizzawieltje hebben.
Sociale interactie, mensen, niet thuis zijnquote:Op zondag 30 juni 2024 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WatVreten uitzoeken is toch echt wel een heel stuk minder vervelend dan poetsen
Er zijn ook scherpe pizzawieltjes.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die botte dingen waar je heel die pizza vernachelt omdat je er niet doorheen komt
Gewoon dubbelvouwenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze gewoon medelijden met ons hebben en denken: ahhhhw die halfjes.. anders kunnen ze die pizaa niet opeten
Die halfjes of de pizza?quote:
Ik heb laatst zo'n pizzawieltje bij de ikea gehaald, is ook niet bepaald een scherp dingquote:Op zondag 30 juni 2024 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn ook scherpe pizzawieltjes.
Ik vind dit echt een hoogstaand gesprek, echt fijn dat ik zulke gesprekken met jou kan hebben, broer
Pizza schaar dan maarquote:Op zondag 30 juni 2024 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die botte dingen waar je heel die pizza vernachelt omdat je er niet doorheen komt
Dat maakt hier echt geen drol uit, de dag erna wel/niet vrij. Ik vind schoonmaken niet vervelend, vaak juist oprecht leukquote:Op zondag 30 juni 2024 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja oke, behalve jij, maar jij bent morgen nog vrij.
ik heb daar nu anders echt totaal geen zin inquote:Op zondag 30 juni 2024 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WatVreten uitzoeken is toch echt wel een heel stuk minder vervelend dan poetsen
Zeg dat. Zat met korte broek en zonnebril op het terras. Uur later was het bewolkt en fris door de wind.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Tis vrij hard afgekoeld tijdens de F1 wel.
Ga er mee naar de klachtenafhandelingquote:Op zondag 30 juni 2024 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb laatst zo'n pizzawieltje bij de ikea gehaald, is ook niet bepaald een scherp ding
quote:
quote:
Okequote:Op zondag 30 juni 2024 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat maakt hier echt geen drol uit, de dag erna wel/niet vrij. Ik vind schoonmaken niet vervelend, vaak juist oprecht leuk![]()
Maar ik heb hem in Breda gekochtquote:Op zondag 30 juni 2024 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga er mee naar de klachtenafhandeling
Bij voorkeur naar Zuid-Holland
Nu het nog kan.
Maar verder gaat alles primaquote:
Geeft niet.quote:
quote:
quote:
Ja jongens, nee.. ik ben echt moequote:
hoezo tochquote:Op zondag 30 juni 2024 18:20 schreef gianni61 het volgende:
Toch zou ik vandaag dronken willen worden met Crack
Ah ok, gaat toch om 99 centquote:
ohquote:Op zondag 30 juni 2024 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja jongens, nee.. ik ben echt moe
Wie het kleine niet eert..quote:
Iedereen heeft dat ook gezienquote:Op zondag 30 juni 2024 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
ja oke, ik moet nu aan jouw status denken in het restaurant dat je ook moe was en nu denk ik 'ahwwww'![]()
Ja en ik betrek jou even in het gesprek.quote:
Gelukkig eet ik niet zo vaak pizzaquote:Op zondag 30 juni 2024 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie het kleine niet eert..
Nu zit je met een bot pizzawieltje
Toch? Uh ja, weet ik nietquote:Op zondag 30 juni 2024 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo toch
hoezo vandaag
zoveel vragen
waarom wil je geen boodschappen voor mij doen, daar had ik tenminste nog wat aan!![]()
Ik heb onlangs nog toevallig pizza gegeten, maar anders eet ik dat ook niet zo vaak, nee.quote:
Het is geen raar iets ofzo, best gebruikelijk. Helemaal na zoveel prikkels. Wat mensen dan zien is dat je moe bent, dat is niet erg ofzo hoor. Eerder goed dat je gewoon mens kan zijnquote:Op zondag 30 juni 2024 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert..
Nu zit je met een bot pizzawieltje
[..]
Iedereen heeft dat ook gezien![]()
Gelukkig zat ik naast BB die ook uitgecheckt was, ineens.
WAT HEB IK HIER AANquote:Op zondag 30 juni 2024 18:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toch? Uh ja, weet ik niet
Vandaag: omdat jij aangaf vandaag dronken te willen worden.
En ja. Dat wil ik best maar dat gaat logistiek niet echt een succes worden momenteel
Ja dat is waar.. het waren allemaal nieuwe mensen, het was warm en aan de overkant veel geluidquote:Op zondag 30 juni 2024 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is geen raar iets ofzo, best gebruikelijk. Helemaal na zoveel prikkels. Wat mensen dan zien is dat je moe bent, dat is niet erg ofzo hoor. Eerder goed dat je gewoon mens kan zijn
Heb ook wel eens dat ik al half uitgecheckt ben als iets nog moet beginnenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. het waren allemaal nieuwe mensen, het was warm en aan de overkant veel geluid![]()
Zat mij te bedenken of ik die dag nog meer gedaan heb, maar ik kan er niet meer op komen, dus het zal wel niet
waar?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ik betrek jou even in het gesprek.
Niks.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAT HEB IK HIER AAN
oke nou ik wil over max. een uur zijn vertrokken
Aan de ene kant ook wel goed dat je dat aangeeftquote:Op zondag 30 juni 2024 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ook wel eens dat ik al half uitgecheckt ben als iets nog moet beginnendan zeg ik vaak dat ik maar voor spek en bonen meedoe en niemand mij serieus moet nemen
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iedereen heeft dat ook gezien![]()
Gelukkig zat ik naast BB die ook uitgecheckt was, ineens.
Maar wel nog benauwd, dus ik heb lichte spijt van die vestquote:Op zondag 30 juni 2024 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat. Zat met korte broek en zonnebril op het terras. Uur later was het bewolkt en fris door de wind.
Deze vestquote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wel nog benauwd, dus ik heb lichte spijt van die vest
Hahahaquote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks.
Ik wil gewoon aangeven dat ik graag met jou zou willen drinken
Dronken word ik toch wel, maar het zou leuker zijn met jou
jaaaa, ik wil een sticker!!!!quote:Op zondag 30 juni 2024 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan de ene kant ook wel goed dat je dat aangeeft![]()
Verwachtingsmanagemanagement
Goed, mogen we nu een stickertje in ons volwasseneboek?
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga er mee naar de klachtenafhandeling
Bij voorkeur naar Zuid-Holland
Nu het nog kan.
Ja, voor je het weet hebben ze een ambulance voor je gebeld.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaaa, ik wil een sticker!!!!
En mja, het is eerder raar als je dat niet doet en je enkel halve zinnen kunt uitspreken. Denk ik dan
Oh en daar iddquote:
hahahahahaquote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet hebben ze een ambulance voor je gebeld.
We hadden een wedje om hoe lang het zou duren tot je het zelf door had.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat terug te lezen, via een quote en ik heb pizaa geschreven ipv pizza
Dit gaat echt niet goedWaarom hebben jullie niets gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |