SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerBaby darling doll face honey
Hebben ze hem niet voor je gesneden?quote:
euh nee, why?quote:
Bij bestelde pizza's zijn ze toch altijd gesneden?quote:
Goh, werd ook niet al heel de dag voor gewaarschuwdquote:
In spanje 1x dominos geprobeerd. Waarschijnlijk de verkeerde besteld want dat was echt niet bestquote:Op zondag 30 juni 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond domino's nooit heel goed/bijzonder, tot ze de optie 'cheesy crust' aan het menu toevoegde
[ afbeelding ]
maar zelfs deze viel laatste keer tegen
ahh jammerquote:Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In spanje 1x dominos geprobeerd. Waarschijnlijk de verkeerde besteld want dat was echt niet best
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij bestelde pizza's zijn ze toch altijd gesneden?
als ik het vraag vast wel. maar ze weten hier dat mensen bestek in huis hebbenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij bestelde pizza's zijn ze toch altijd gesneden?
Niks mis mee. Behalve als je morgen vroeg op moetquote:Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vanavond dronken wordenik heb geen zin meer in vandaag
Hoi Karzaiquote:Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vanavond dronken wordenik heb geen zin meer in vandaag
jaquote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie dat verhaal van die vindicat zelfmoord meegekregen? Erg naar
En zo nee; ok top
Ik heb daar bij geen enkele pizzeria ooit om hoeven vragen, doen ze altijd standaard heb ik het ideequote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik het vraag vast wel. maar ze weten hier dat mensen bestek in huis hebben
*Steekt hand opquote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Behalve als je morgen vroeg op moet
nee, maandag is mijn zondagquote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Behalve als je morgen vroeg op moet
Ik heb alleen een tt op fok gezien, maar niet aangekliktquote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie dat verhaal van die vindicat zelfmoord meegekregen? Erg naar
En zo nee; ok top
Jij bent de uitverkorenequote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb daar bij geen enkele pizzeria ooit om hoeven vragen, doen ze altijd standaard heb ik het idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |