Geen vrij meer nemen, opgelostquote:Op maandag 1 juli 2024 12:51 schreef PzKpfw het volgende:
Elke keer als ik eens een paar dagen vrij heb komt er weer schijtweer
Niet verkeerd voor medio meiquote:
Opbokken met die hitte.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Over een ruime week toch weer kansen op warmer weer (+25 graden):
[ afbeelding ]
Jij hebt echt totaal geen isolatie volgens mijquote:Op maandag 1 juli 2024 13:18 schreef StateOfMind het volgende:
Binnen in huis inmiddels weer een zeer comfortabele 22,5 graden genot![]()
Hier ook hoor. Gewoon deuren en ramen zoveel mogelijk open gooien. Alles dicht dan is het zo weer 24.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt echt totaal geen isolatie volgens mij
Bij jou was het geen 30+ binnen.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Gewoon deuren en ramen zoveel mogelijk open gooien. Alles dicht dan is het zo weer 24.
Bovenste verdieping en plat dak?quote:Op maandag 1 juli 2024 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat mobiele airco's best prijzig waren maar dat valt schijnbaar wel meequote:Op maandag 1 juli 2024 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bovenste verdieping en plat dak?
Wanneer gaan we inzamelen voor een eerko ( @:coco ) voor @:stateofmind
Ik weet iig dat mijn huis, uit 1994, energieklasse B heeft.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt energiekosten die wellicht door het dak vliegen als je dat ding weken laat draaien, dus even goed bedenken of het kan lijkt me wel wijs.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik dacht dat mobiele airco's best prijzig waren maar dat valt schijnbaar wel mee
6 Zonnepanelen hier via de woningbouwvereniging, dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt energiekosten die wellicht door het dak vliegen als je dat ding weken laat draaien, dus even goed bedenken of het kan lijkt me wel wijs.
Duur in gebruik ja voor wat ze maar doen.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik dacht dat mobiele airco's best prijzig waren maar dat valt schijnbaar wel mee
Hoe staat het met je sneeuwpop?quote:Op maandag 1 juli 2024 15:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Duur in gebruik ja voor wat ze maar doen.
Heb je het nou over vrouwen of mobiele airco'squote:Op maandag 1 juli 2024 15:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Duur in gebruik ja voor wat ze maar doen.
Beidequote:Op maandag 1 juli 2024 15:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb je het nou over vrouwen of mobiele airco's
Als het bij mij zo heet is als jij jou, kan zelfs de airco het niet meer redden, en dan is het bij jou nu binnen een paar dagen al zo erg afgekoeldquote:Op maandag 1 juli 2024 14:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik weet iig dat mijn huis, uit 1994, energieklasse B heeft.
Verder geen idee vwb de isolatie.
Heb wel gisteren tot laat alles open gehad, waardoor het van 25 naar 22 gegaan is gisteravond.
Vanochtend was het gestegen naar 23,5
En weer de hele dag alles open, nu 22,5
Dat het buiten niet boven de 20 uitkomt scheelt ook natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |