Natuurlijk welquote:Op zondag 30 juni 2024 16:51 schreef Tijger_m het volgende:
@:miss_sly Had je daar nu geen Dag, dag, dag, Mark van kunnen maken?
Ik heb geen idee, normaliter wel maar ik heb ook geen idee of dat kan terwijl hij NAVO SG is.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:58 schreef capricia het volgende:
Hij zal toch wel Minister van Staat worden?
Die man heeft zoveel voor ons land betekend. Vind het ook een beetje raar dat ie zo vertrekt. En volledig terecht dat ie een afscheidsspeech gaf vanuit het torentje.
Ach, op zondagmiddag overschaduwd door allerlei sport.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ik NOS-artikel lees vraag ik me af of hier nou echt een toespraak voor nodig was (live) op TV.
Wie is er geen fan van Rutte?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, normaliter wel maar ik heb ook geen idee of dat kan terwijl hij NAVO SG is.
Er zitten in deze regering wel wat partijen die vermoedelijk geen fans van Rutte zijn dus of de ministerraad hem Minister van Staat zal maken...afwachten maar.
Wilders is vakkundig bestreden door Rutte.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:34 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wie is er geen fan van Rutte?
Denk dat Alleen Omtzigt erop tegen zal zijn
Zit je wel in het juiste topic want deze opmerking kan ik totaal niet plaatsen.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:38 schreef Origami94 het volgende:
Al die politici zijn professionals, die zullen de machtigste staatsmam ooit met zijn connecties echt niet buitensluiten
En de beefs zoals ze die in de vechtsportwereld kennen zijn allemaal gespeeld
Die sukkel was niet eens gecanceled of ontslagen. Hij was er gewoon zelf mee gestopt.quote:
Alsof je vriendin het uitmaakt en zij in huilen uitbarst.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die sukkel was niet eens gecanceled of ontslagen. Hij was er gewoon zelf mee gestopt.
Denken dat die fittie waar isquote:Op zondag 30 juni 2024 18:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wilders is vakkundig bestreden door Rutte.
Wilders komt sterk over in debatten en Rutte kon dat als 1 van de weinigen aan.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:47 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Denken dat die fittie waar is
Wilders is de ex mentor van Rutte. Kunnen het achter de schermen prima met elkaar vinden en winnen en stemmen vaak met elkaar mee
Zometeen ga je nog schrijven dat Eerdmans en Baudet elkaar niet mogen
Politiek is voor een deel toneelspel. Misschien beter voorbeeld is Clinton vs Trump. Die kunnen buiten de camera's elkaar ook goed opschieten en Trump was een Lange tijd een van de grote geldschieters van de DNC
The fuck did I just read?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrr.... die Ma Flodder vergelijking van laatst was wel echt treffend.
Verslaggevers van het NRC liepen mee met de BBB gedurende de formatie en dat stuk sprong wat in het oog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |