VER liet wel ver en lang naar buiten uitlopen. Ik neem aan dat ze bij de FIA die lijn wel kunnen zien.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan is Norris nog steeds niet erlangs of zelfs maar langszij. Wat Signe zegt klopt en ik zag geen stuurbeweging van Max onder het remmen. Hoe dan ook, Max heeft 10 punten, Norris nul, de rest telt niet echt dus Max loopt dit weekend 12 punten uit.
Zelfs Perez loop nu dus op ze inquote:Op zondag 30 juni 2024 16:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor het kampioenschap geen echte gevolgen.
Norris 0 punten
Leclerc 0 punten
Hij pakt nu nog meer punten op Norris dan wanneer ze 1 en 2 waren geëindigdquote:Op zondag 30 juni 2024 16:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan is Norris nog steeds niet erlangs of zelfs maar langszij. Wat Signe zegt klopt en ik zag geen stuurbeweging van Max onder het remmen. Hoe dan ook, Max heeft 10 punten, Norris nul, de rest telt niet echt dus Max loopt dit weekend 12 punten uit.
Ja, maar dat mag voor zover ik weet wel degelijk, Norris kan dan remmen en de binnenkant pakken.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
VER liet wel ver en lang naar buiten uitlopen. Ik neem aan dat ze bij de FIA die lijn wel kunnen zien.
Ja hij kon gewoon braaf erachter blijven rijden en ik kon iets beters gaan doen. Maar het was het waard, alleen Norris geen punten en Max een foei. It's all in the gamequote:Op zondag 30 juni 2024 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Norris had beter uit moeten kijken.
Ongelooflijk dat er nog steeds mensen zijn die dat het belangrijkste vinden.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Anders weer unsafe release en zo.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die pitstop heeft de boel verkloot dus.
Max leek de controle al kwijt te zijn doordat die band kapot was. Het lijkt van bovenaf of hij tegen Norris aanrijdt, maaar daar was weinig aan te doen m.i.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:36 schreef Middelpunt het volgende:
Tja, dit voelt toch wel weer onrechtvaardig. Vergelijkbaar als met Hamilton in Silverstone 2021.
Max is de schuldige, krijgt 10 seconden penalty die helemaal geen verschil maken, terwijl Norris er uit ligt door zijn schuld waardoor Max gewoon 10 punten uitlopen en dus eigenlijk beloond wordt voor voor het uitschakelen van zn concurrent.
Zeker maar goed, de pitstops van RBR zijn normaliter de beste van allemaal, het kan altijd een keer mislopen.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die pitstop heeft de boel verkloot dus.
De lijn van Max was vanaf het rempunt al lichtelijk richting de linker kerbs, volgens mij zonder van richting te veranderen. Lando had een rechtere lijn, die zat al aan de buitenkant, en reed tegen Max aan.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:36 schreef Middelpunt het volgende:
Tja, dit voelt toch wel weer onrechtvaardig. Vergelijkbaar als met Hamilton in Silverstone 2021.
Max is de schuldige, krijgt 10 seconden penalty die helemaal geen verschil maken, terwijl Norris er uit ligt door zijn schuld waardoor Max gewoon 10 punten uitlopen en dus eigenlijk beloond wordt voor voor het uitschakelen van zn concurrent.
Na 3x agressief verdedigen ook. Het is wat het isquote:Op zondag 30 juni 2024 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Na 3 dive bombs is het uiteindelijk ook wel een kwestie van tijd tot er IETS gebeurt.
Ik neem aan dat Red Bull in protest zal gaan, al heeft dat over het algemeen weinig zin.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het zijn net mensen.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zeker maar goed, de pitstops van RBR zijn normaliter de beste van allemaal, het kan altijd een keer mislopen.
quote:Op zondag 30 juni 2024 16:39 schreef FvanS het volgende:
[..]
Na 3x agressief verdedigen ook. Het is wat het is
Het kost ze niets, dus waarom zouden ze in protest gaan.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Red Bull in protest zal gaan, al heeft dat over het algemeen weinig zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |