Nou dat hoor. Echt hele rare besluiten van die scheids.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel duidelijk geworden aan wie dit EK is verkocht
Laten we tot God bidden dat 'ie 'em rap tot zich neemt.quote:Op zondag 30 juni 2024 00:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Stuart Atwell was de VAR van dienst. Wat een bokkenlul is dat. Overigens dezelfde als bij Nederland - Frankrijk.
Deze VAR heeft keurig de regels gevolgd.quote:Op zondag 30 juni 2024 00:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Stuart Atwell was de VAR van dienst. Wat een bokkenlul is dat. Overigens dezelfde als bij Nederland - Frankrijk.
Waardeloze kut pot .quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:56 schreef GGMM het volgende:
Ik ben net op tijd terug om mee te kijken
(was sporten @:onlogisch @:oriente @:coco @:yvonne @:kingroland @:caland)
Ja, uiteindelijk wel ja. Het begon bijzonder leuk, maar die penalty verpest de boel.quote:
Wat dan? Ik zag een masculiene, rationele dame die echt vrij weinig inhoudelijk toevoegde door het onderwerp ter bespreking. Qua looks was ze een 7.quote:
Het is bij de beesten af. Normaliter zie ik het als iets wat 2 kanten op werkt, maar dit toernooi worden hele wedstrijden bepaald door die fluitende flapdrollen.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Arbitrage dit toernooi sowieso niet heel sterk vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |