Nog 2 rondes te spelen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:37 schreef Wereldgozer het volgende:
Huizing 6e. V Meijel en Toorop 14e
Nog 4 rondes te spelen, ik bereid me vast voor op teleurstelling
Goed dat je geen lid bent van mijn oude club. Daar was je meteen voorgoed geschorst.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ben klaar met golfen voor dit seizoen. Gisteren weer een reprimande gekregen van de greenkeeper. Smeerlap. Ik zeg ben je Tony O’Shea ofzo. Clubverbod voor een maand. Pffffff. Hij moet die knaken plaggen eens recht leggen.
Ik laatst voor te dicht op de groep voor ons slaanquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ben klaar met golfen voor dit seizoen. Gisteren weer een reprimande gekregen van de greenkeeper. Smeerlap. Ik zeg ben je Tony O’Shea ofzo. Clubverbod voor een maand. Pffffff. Hij moet die knaken plaggen eens recht leggen.
ONZE sport is steeds asocialer geworden. Bah. In januari mogen ze me weer begroeten, ben er klaar mee voor nu.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik laatst voor te dicht op de groep voor ons slaanZat minstens 20 meter tussen.
Vervolgens 2 drives kunnen koppen van die proleten achter me. Tyfusvolk
quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Van welke club ben jij lid?quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:49 schreef de_boswachter het volgende:
In januari mogen ze me weer begroeten, ben er klaar mee voor nu.
Broekjes uit op het bondskantoor flieeerrrppppp.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Q-School zit er bijna op.
van Driel en Luiten krijgen gezelschap van Toorop op de DP Tour (afwachten hoeveel starts).
Challenge Tour veel Hollandse middagenmet in ieder geval speelrecht voor:
van Meijel, van Veen, vd Vight, Ji, de Vries, Huizing, mogelijk ook nog wat starts voor Besseling.
#nltopgolf #beleefhetbeste @:de_boswachter
In Bloemendaalquote:
Jawel. Omdat het je geen klote aan gaat?quote:Op woensdag 12 november 2025 16:58 schreef golfer het volgende:
Jij bent dus blijkbaar geen lid van van een club? Waarom zou je dat niet willen zeggen?
Nou, nou...reageer eens normaal?quote:Op woensdag 12 november 2025 17:04 schreef de_boswachter het volgende:
Jawel. Omdat het je geen klote aan gaat?
Gelukkig ben jij te oud om te golfen dus behoort dit niet meer tot de mogelijkhedenquote:Op woensdag 12 november 2025 17:06 schreef golfer het volgende:
Ik zou je voorgoed de toegang tot de club geweigerd hebben.
Ik ken zat golfers van 80+, dus ik ben zeker niet oud om te golfen en ik weet zeker dat ik nog met gemak van knulletjes als jou kan winnen.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:56 schreef de_boswachter het volgende:
Gelukkig ben jij te oud om te golfen dus behoort dit niet meer tot de mogelijkhedenEnfin, laten we het over profgolf hebben maat.
Een nette 2 op de midgetgolfbaan van Lage Vuursche.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Antwoord jij eens op de hcp vraag
Beetje rustig aan met de bedreigingen richting greenkeepers hequote:Op dinsdag 30 december 2025 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
Zaterdag ga ik de driving range maar weer eens opzoeken. Na afloop flink tanken op de nieuwjaarsborrel. Hopelijk dit jaar geen kwade dronk.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
Zaterdag ga ik de driving range maar weer eens opzoeken. Na afloop flink tanken op de nieuwjaarsborrel. Hopelijk dit jaar geen kwade dronk.
Dit topic gaat over de professionele wedstrijden. Voor jullie eigen golf-avonturen hebben we dit topic:quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Beetje rustig aan met de bedreigingen richting greenkeepers he
Twee topics voor een sport waar maximaal 10 users in geïnteresseerd zijn is wat overdreven lijkt me. Wat mij betreft kan professioneel en recreatief prima gecombineerd worden! Kunnen we nog wat van leren hahaha. Fijne jaarwisseling allen! En bedenk: een dag niet geput is een dag niet geleefd. Was zelf overigens bijna gestopt met golf: Uitgeput.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:25 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Dit topic gaat over de professionele wedstrijden. Voor jullie eigen golf-avonturen hebben we dit topic:
SPT / Recreatief Golf topic #5
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |