Zie sowieso weinig publiek vergeleken met andere toernooien. Is ‘t zo slecht bezocht of lijkt datquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:57 schreef golfer het volgende:
Het is natuurlijk wel sneu voor de organisatie dat Luiten er uit ligt, want zijn beeltenis was door de hele baan op hospitalitytenten te zien en hij had zelfs een eigen tent met zijn stichting op de baan.
De weersomstandigheden zijn ook niet erg uitnodigend voor het publiek om een hele dag op de baan te zijn.quote:Op zondag 8 juni 2025 00:03 schreef RipCity het volgende:
Zie sowieso weinig publiek vergeleken met andere toernooien. Is ‘t zo slecht bezocht of lijkt dat
Maar omdat iedereen ergens binnen zit?!
Schotten zijn dit weer wel gewend.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:13 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Baal er flink van maar syme gewoon de terechte winnaar. Zo constant onder deze omstandigheden dan verdien je het gewoon.
Een verschil tussen 53.304,10 en 27.256,13 in prijzengeld. Die 2 slagen kosten hem dus 26.027,97 euro.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:51 schreef borisz het volgende:
Huizing stond nog eens op T5... Het werd uiteindelijk T19
Werd helaas nergens in Nederland uitgezonden. Alleen via teletekst gevolgd.quote:
Viaplayquote:Op maandag 16 juni 2025 13:57 schreef golfer het volgende:
Werd helaas nergens in Nederland uitgezonden. Alleen via teletekst gevolgd.
Oh, dat wist ik niet. Anders had ik het wel willen volgen.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Viaplay
Was zelfs op het open kanaal van Viaplay TV (kanaal 13 bij Ziggo) te zien.
Daar doen de allerbeste van de wereld nu aan mee. Helaas maar 1 Nederlander, Darius van Driel, die hier aan mee mocht doen. Een goede generale repetitie voor de topspelers voor The Open, volgende week ook op een linksbaan in Noord-Ierland.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:38 schreef golfer het volgende:
Dit weekend is er 1 van de grotere toernooien, namelijk het Genesis Scottish Open op The Renaissance Club, North Berwick.
Zou ook graag 3.1M winnen met een bijzaak uit mijn leven.quote:Op maandag 21 juli 2025 07:34 schreef mitt het volgende:
Scheffler nu 20.25 op de wereldranglijst.
McIlroy met 11.55 op 2
Wat een verschil
Scheffler verdiende met zijn overwinning ¤ 2.668.467,60quote:Op maandag 21 juli 2025 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Zou ook graag 3.1M winnen met een bijzaak uit mijn leven.
Eindelijk een keer gelukt. En...10 miljoen dollar rijker.quote:
Met Rory op de beroemde K-club, waar in het verleden legendarische Rydercups zijn gespeeld.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
Irish Open goden dit weekend. Lekker baantje genot.
Starten ze daar nou heel vroeg op de dag?quote:Op donderdag 4 september 2025 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
Irish Open goden dit weekend. Lekker baantje genot.
Dat doen ze bijna altijd overal en de uitzendingen van de DP worldtour beginnen meestal pas vroeg in de middag.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Starten ze daar nou heel vroeg op de dag?
Dat is geen golfer.quote:
ONZ is een paar deuren verderop.quote:
Man man man. Als ik hier niks had gepost over het Irish Open had je niet eens geweten dat het was. Dus beetje rustig ouwe.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
ONZ is een paar deuren verderop.
Flikker toch op. Ik kijk al jarenlang via het golfkanaal alle golfwedstrijden en heb jou echt niet nodig om mij te vertellen waar en wanneer er gegolfd wordt. Waarom denk je dat ik al meer dan 25 jaar deze usernaam heb?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
Man man man. Als ik hier niks had gepost over het Irish Open had je niet eens geweten dat het was. Dus beetje rustig ouwe.
Ja nu weten we het wel stuk chagrijn.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Flikker toch op. Ik kijk al jarenlang via het golfkanaal alle golfwedstrijden en heb jou echt niet nodig om mij te vertellen waar en wanneer er gegolfd wordt. Waarom denk je dat ik al meer dan 25 jaar deze usernaam heb?
Verl sterkte verder met je leven.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ja nu weten we het wel stuk chagrijn.
Ik post hier wanneer ik dat wil, nepgolfer. Dat jij in een voorstadium zit van dementie en daarom ontzettend zuur bent is jouw probleem.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:31 schreef golfer het volgende:
Verl sterkte verder met je leven.
Ik hoop dat dit topic niet verder door jou vervuild wordt en het gewoon weer over golfen kan gaan.
Wat denk jij zelf als kenner? Hoeveel jaar golfervaring heb jij zelf?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Enfin. Joost Luijten gaat die de CUT halen hier mensen?
Wat is jouw handicap?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
+4 verwacht ik.
25 jaar Golf ervaring trouwens.
Luiten gaat de cut halen.
28 en een beetje.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:01 schreef golfer het volgende:
Wat is jouw handicap?
Cut gaat op level par of -1 vallen.
quote:
Ik heb er toch iets meer verstand van.quote:
Maar je hebt wel een handicap van 66.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:02 schreef golfer het volgende:
Ik heb er toch iets meer verstand van.
De projected cut ligt momenteel op level par.
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
Maar je hebt wel een handicap van 66.
Hij verhoogt zijn toch al aanzienlijke bankrekening door deze overwinning met ¤ 873.463,74quote:
Ja dat was erg cut.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:24 schreef golfer het volgende:
Omdat er teveel mensen (86) de gisteren de cut hadden gehaald is er vandaag nog een extra cut ingesteld en die komt waarschijnlijk weer op -2 te liggen.
En dit niet.quote:Op zondag 14 september 2025 17:46 schreef golfer het volgende:
En Alex Noren wint het met een birdie op de eerste play-off hole.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |